מורפיאוס 8 מהווה בשורה חדשה בעולם טיפולי האסתטיקה הרפואית. מכשיר מורפיאוס 8 הוא העתיד של טיפולי הצערת הפנים והגוף – כתוצאה מסדרת טיפולים עם מורפיאוס 8 העור הופך מהודק, מוצק, בריא, צעיר למראה וכל זאת בשלושה טיפולים קצרים וללא זמן החלמה משמעותי.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

מתוח בלי ניתוח

מורפיאוס 8 הוא גאווה ישראלית, פרי פיתוח של ענקית המכשור INMODE ישראל.
הטיפול מבוסס על שילוב מהפכני של מיקרו מחטים בשילוב טכנולוגיית גלי רדיו עוצמתית. טכנולוגיה זו פועלת למיצוק והידוק עור הפנים והגוף באופן דרמטי.
5 צפייה בגלריה
ד"ר טל נחליאלי מומחה בכירורגיה פלסטית
ד"ר טל נחליאלי מומחה בכירורגיה פלסטית
ד"ר טל נחליאלי מומחה בכירורגיה פלסטית
(צילום: יח"צ)
"מורפיאוס 8 הוא פיתוח ישראלי שכבש את העולם", מכריז ד"ר טל נחליאלי, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית. "מדובר בטכנולוגית גלי רדיו דרך מיקרו מחטים, הידועה כחדשנית ויעילה להידוק העור ושיפור בייצור קולגן. המכשיר מהווה צעד משמעותי נוסף אל עבר התוצאה הקרובה ביותר לזו של ניתוח פלסטי, באמצעות טיפול מרפאתי. במהלך הטיפול יש לרופא שליטה מלאה על עוצמת הטיפול, על התדר הרצוי ועל עומק הטיפול הנדרש. זה מאפשר יעילות מקסימלית במינימום סיכון".

מיקרו מחטים: זה רק נשמע כואב

"מורפיאוס 8 משתמש במחטים ייחודיות המגיעות לעומקים שונים בהתאם לאינדיקציה הטיפולית. חדירת המחטים מינימלית ומעודדת חידוש תאים בשכבות העמוקות יותר של העור", מסביר ד"ר נחליאלי. "דרך המחטים מועברת אנרגיית חום הגורמת לייצור מוגבר של קולגן ומסייעת בהידוק של רקמת חיבור ופירוק שומן. אפשר להגיד שהטיפול מהווה צעד משמעותי לקבלת תוצאות אופטימליות להידוק ולשיפור רפיון העור בחלק התחתון של הפנים והצוואר, ללא זמן החלמה משמעותי", מסכם ד"ר טל נחליאלי.
5 צפייה בגלריה
לפני ואחרי טיפול מורפאוס 8
לפני ואחרי טיפול מורפאוס 8
לפני ואחרי טיפול מורפאוס 8
(צילום: יח"צ)

טבעי שתאהבי את זה

כאמור, ממש כמו בעתיד, הטיפול במורפיאוס 8 מהיר ומתבצע בקליניקה של הרופא המטפל, עם זמן החלמה קצר. ניתן לבצע את הטיפול במגוון אזורים, כגון בטן, זרועות, ירכיים, ברכיים וישבן, ואזורי הפנים, כגון עיניים, מצח, לחיים, קו לסת וצוואר. כמו כן ניתן לטפל בצלקות וצלקות אקנה, לטשטש סימני מתיחה וצלוליט ולשפר מרקם עור רפוי. התהליך מתחיל בעיצוב מחדש של רקמות העור בכל אזורי הגוף ומסתיים במראה של עור מוצק, מהודק זוהר וצעיר יותר, מבלי לוותר על מראה טבעי.

מורפיאוס 8 בכל עונות השנה ולכל סוגי העור וגווניו

את טיפול מורפיאוס 8 ניתן לבצע בכל עונות השנה ועל כל הסוגים והגוונים של העור, מסביר ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה, המבצע את הטיפולים במרפאתו בתל אביב.
5 צפייה בגלריה
ד"ר עמי איל מומחה בכירורגיה
ד"ר עמי איל מומחה בכירורגיה
ד"ר עמי איל מומחה בכירורגיה
(צילום: יח"צ)
"הטיפול אידיאלי למעוניינים לטפל ברפיון עור הפנים ומרקמו במיוחד באזור קו הלסת, הסנטר והצוואר", אולם עדיין לא מוכנים לניתוח מתיחת פנים או צוואר. לדברי ד"ר איל, מורפאוס 8 הינו מכשיר חדשני המציג תוצאות פנטנסטיות. אני אוהב לשלב את טיפול מורפאוס 8 עם טיפול פייסטייט בסנטר ובצוואר, בכך שמאפשר הידוק העור באופן משמעותי. היופי במכשיר, מסביר ד"ר איי, בכך שניתן לשלוט הן בעומק חדירת המחטים, הן ברמת האנרגיה של גלי הרדיו והן בצורת המתן שלהן. בכך, מסכם, אפשר להשיג מגוון רחב של תוצאות, הן בהידוק העור, טיפול בצלקות אקנה ובעיות עור נוספות.

תספרי עד 6

להשגת תוצאה מקסימלית יש לבצע סדרת טיפולים, לרוב שלושה לאזור הפנים וכשישה טיפולים לגוף, הכול בהתאם למצב העור ולהמלצת הרופא המטפל.

לייזר זה הכי 2020

בהשוואה לטיפולים הוותיקים והמוכרים, מורפיאוס 8 חודר עמוק יותר לעור, ולמרות זאת זמן ההחלמה קצר יותר. והכי חשוב - הטיפול פשוט בטוח יותר.
כרופא מוביל בתחום האסתטיקה וכמי שמוביל קליניקה עם אלפי מטופלים כבר מעל 22 שנה, אומר ד"ר אולג שפירו: "מקצוענות היא חדשנות. חשוב לי להביא למטופלים שלי את חומרי המילוי להזרקות ואת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש בעולם האסתטיקה הרפואית.
5 צפייה בגלריה
ד"ר אולג שפירו, מומחה ברפואה אסתטית
ד"ר אולג שפירו, מומחה ברפואה אסתטית
ד"ר אולג שפירו, מומחה ברפואה אסתטית
(צילום: יח"צ)
"מבחינתי, מורפאוס 8 הביא איתו בשורה, שחיכינו לה המון שנים בנושא מיצוק העור והרפיון - טיפול בגלי רדיו עם מיקרו מחטים, שמסוגל לתת תוצאות מדהימות ושיפור כבר מהטיפול הראשון".
לדבריו, הטיפול נותן מענה מדהים לצוואר, פנים, צלקות, סימני מתיחה, צלקות אקנה, בטן רפוסה לאחר הריונות, מיצוק ישבן, ירכיים, זרועות ואף טיפול יעיל בצלוליט.
"כיום בקליניקה מורפאוס 8 הוא המכשיר המוביל ביותר והמטופלים כל כך שבעי רצון מהתוצאות, הן התוצאות המורגשות והנראות לעין לצד תמונות לפני ואחרי. הטיפול נותן להם המון שקט וביטחון, עם תמורה מלאה בעד מה שמשלמים. מורפאוס 8 פשוט הוכיח את עצמו מעל ומעבר", מסכם ד"ר שפירו. 
רשימת מרפאות לטיפולי מורפיאוס 8: www.omegamedix.co.il