אין כמו לגדול בבית ישראלי. החום, האהבה, המסירות ושמחת החיים מלווים משפחות בישראל מאז הקמת המדינה. אך כמו בכל משפחה, גם בבתים הישראלים יש פערים בתקשורת בין הדורות, אשר מציבים בפני ההורים אתגרים מידי יום ביומו. התקופה האחרונה העמידה בפנינו אתגרים לא פשוטים, על רקע הסגרים, הבידודים והמגבלות סביב מגפת הקורונה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
כחלק מהשאיפה ליצירת תקשורת חיובית ודינמיקה קשובה יותר בבית, תנובה משיקה את פרויקט 'זמן משפחה', אשר יכלול הרצאות, טיפים, כלים, כתבות ויעוץ בוואטסאפ - כולם סביב תקשורת ויחסים בתוך הבית. בין המומחים הלוקחים חלק בפרויקט אפשר למצוא את עינת נתן - מדריכת הורים מוסמכת ואשת תקשורת בתחום המשפחה, מיכל דליות - אשת חינוך ויועצת משפחתית בכירה, פרופ' יורם יובל - מרצה פסיכיאטר וחוקר מוח, ד"ר אנאבלה שקד – פסיכותרפיסטית ומנחת הורים בכירה, אפרת לקט – אמא מאמנת ומחברת הספר 'אמא מאמנת', שרון צונץ - פסיכולוגית חינוכית מומחית, מדריכה ומרצה, יעל טוקר- מנחת קבוצות ומנחה אישית בוגרת מכון אדלר ויזמית בנושא הורות.
מה תוכלו למצוא בפרויקט המיוחד של תנובה?
הרצאות בלעדיות, כתבות מיוחדות וגם שירות ייעוץ בוואטסאפ עם יועצות ממכון אדלר
על מנת להנגיש את התכנים לקהל הרחב ביותר, מתחם התוכן של 'זמן משפחה' צפוי לכלול מגוון אפשרויות לקבלת מידע וצבירת ידע בנושא תקשורת קרובה וטובה בתוך הבית - החל מהרצאות אונליין, הרצאות מוקלטות, תכנים כתובים, וגם פיצ'ר בלעדי לפרויקט - ייעוץ בוואטסאפ עם מדריכות מכון אדלר מוסמכות, כך שאם יש לכם שאלה או בעיה ספציפית, תוכלו לקבל מענה ישיר ומקצועי.
התכנים מחולקים באופן נוח וברור לקטגוריות הנותנות מענה רחב לכל סוגי המשפחות: תקשורת עם פעוטות וילדים, תקשורת עם מתבגרים, זוגיות בהורות ותזונה משפחתית.
אחת ההרצאות מיועדת לסבים ולסבתות שבינינו, כדי לסייע גם להם לתקשר עם הנכדים ובני המשפחה.
בקטגוריית תזונה משפחתית, למשל, תוכלו למצוא תכנים סביב נושאים מורכבים כגון תזונה בתוך הבית וילדים עם עודף משקל, לצד דרכים לשינוי התנהגויות, מתכונים בריאים וכד'.
הסרטונים, ההרצאות והתכנים הכתובים מספקים כלים פרקטיים ליישום בבית, ניפוץ מיתוסים בתחום, שאלות נפוצות וגם שאלות מהבית. כל כתבה מוצגת במלואה לצד תמצות של הכתבה בפסקה - כדי להתאים את התכנים לכל חלון זמן ולכל רמת ריכוז של הקוראים.

בפינת 'השאלה מהבית' - ההורים ינאי פרישר גוטמן, ג'קי אזולאי ויעל בר זוהר שואלים את המומחים

'זמן משפחה' כולל גם פינת שאלות מהבית, בה נמצאות שאלות של מפורסמים המייצגים את קטגוריות התוכן השונות בפרויקט (פעוטות, מתבגרים, זוגיות). המומחים קיבלו את השאלות וסיפקו תשובות מקצועיות מקיפות, אותן תוכלו למצוא במתחם.
בשורה התחתונה, הכל מתחיל בתקשורת בין בני המשפחה - רק אם נקשיב אחד לשני נוכל לגשר על הפערים, מול פעוט בן 3, מתבגר זועם בן 15, או בן\בת הזוג שלנו. זה הזמן לבחור את הכלים המתאימים לנו ממתחם 'זמן משפחה' של תנובה, ולהעצים את התקשורת גם בבית שלנו.