עולם כרטיסי האשראי בישראל השתנה ללא היכר מאז השקתם של הכרטיסים הראשונים בשלהי שנות ה-70 בואכה שנות ה-80. מסיבות היסטוריות שונות היו הכרטיסים הראשונים כרטיסים בנקאיים אך עם הזמן נכנסו לשוק גם כרטיסים חוץ בנקאיים, שהציעו ללקוחות כל הבנקים שלל הטבות והנחות. בראשית הדרך התוכניות היו פשוטות וכלליות, ובדרך כלל הציעו הנחות במעמד הרכישה. השלב הבא בהתפתחות היו תוכניות תמלוגים שונות ללקוחות כאשר שיאה של האבולוציה הזו הגיע עם תוכניות הקש- בק הפופולאריות המאפשרות לקבל החזר כספי כנגד רכישות בקטגוריות שונות אותן בוחר הלקוח – טיסות, מזון, אופנה, דלק, קריפטו ועוד.

MAX Back Total, הכרטיס שמשנה את כללי המשחק

מי שמבקש לשנות את המשחק, הוא כרטיס האשראי החדש MAX Back Total, הראשון והיחיד בישראל, שמחזיר כסף בחזרה לקניות, טיסות, חסכונות והשקעות. המשמעות היא שעל כל העסקאות בכרטיס- הקניות בסופר, הטיסות לחו"ל, התדלוקים בתחנות דלק, הקניות בקניון, בתי הקפה, הברים, המסעדות, החוגים לילדים וכיו"ב- הלקוח יכול לקבל כסף חזרה.
1 צפייה בגלריה
כרטיס האשראי החדש MAX Back Total
כרטיס האשראי החדש MAX Back Total
כרטיס האשראי החדש MAX Back Total
(קרדיט: יח"צ)
רפי שאולי, מנהל מחלקת שיווק פרטי ב-MAX, מספר כיצד נולד הכרטיס החדש: "הרעיון התחיל בשאלת הצורך בריבוי כרטיסים בארנק? אנומליה שקיימת כמעט רק בשוק הפיננסי ומנוגדת לתפישת ניהול מחזור חיי לקוח". "מהר מאוד הבנו שהדבר הנכון, גם בהיבט הצרכני וגם בהיבט הכלכלי עבור MAX, הוא לאחד כרטיסים ויצאנו לבניית פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת להקים מגוון רחב של כרטיסי אשראי, מועדונים והטבות, לצד מגוון רחב של שירותים פיננסים על גבי כרטיס אחד". המהלך מאפשר לנו כבר היום לשחרר לקוחות מבחירה בין כרטיס שצובר לתעופה לכרטיס שצובר לקניות, לדוגמה. היבט חשוב נוסף של המהלך מאתגר את התפישה הרווחת על ההבדל בין כרטיסי אשראי וחשבון הבנק, משום שמעתה חוץ מלשלם עם כרטיס האשראי לקוחות יוכלו גם לחסוך עם כרטיס האשראי וגם להשקיע באמצעותו. אנחנו רואים יותר ויותר גופים פיננסיים, שמרחיבים את הצעת הערך ופותרים יותר מצורך אחד ואנחנו מאמינים ש-MAX צריכה להיות הבית למגוון רחב של שירותים פיננסים יומיומיים שמעסיקים את הלקוחות שלנו".

הכרטיס הטוטאלי שמאפשר לבחור בין מגוון אפשרויות איך לקבל את הכסף בחזרה

אפשר לומר שזוהי מהפכה של ממש בעולם כרטיסי האשראי, שהרי עד כה הורגלנו לכרטיסים שמאפשרים לממש נקודות לתעופה, לגיפטקארד וכיו"ב וכאן מדובר על כרטיס טוטאל, שמאפשר ללקוח לבחור איך לקבל את הכסף בחזרה ולא מגביל אותו לאפשרות אחת. יתרה מכך מדובר על כרטיס, שמאפשר גמישות רבה, שכן הלקוח יכול לבחור לממש את הנקודות שלו בתחום אחר: קניות, טיסות, חסכונות והשקעות או לחילופין לפצל את ההחזר שהוא מקבל בין המוצרים השונים. בקיצור, עם MAX Back Total לא צריך יותר מספר כרטיסים בארנק.

לא משלמים דמי כרטיס בשנה הראשונה!

כולנו מכירים את הסוגיה הדי מעצבנת של דמי הכרטיס, אז מתברר שב- MAX Back Total מקבלים את הכרטיס ללא דמי כרטיס בשנה הראשונה. יתירה מכך, לקוחות הכרטיס זכאים להחנות מהמעטפת המפנקת של MAX: הטבות 1+1 לאטרקציות, קולנוע, מופעים בארץ ובחו"ל, ועוד ועוד.

איך זה עובד? נקודות ה- TOTAL ואופציות ההמרה

תוכנית ההחזרים של MAX Back Total עובדת בצורה פשוטה ושקופה לגמרי: מדי חודש יקבלו בעלי הכרטיס 1% כסף בחזרה בשנה הראשונה (ו-0.75% החל מהשנה השנייה), על כל העסקאות שלהם בכרטיס. הצבירה ניתנת ללקוחות באמצעות נקודות TOTAL ואת הנקודות ניתן יהיה להמיר באחת מ-4 האופציות הבאות:
גיפטקארד דיגיטלי - הנקודות הופכות לגיפטקארד דיגיטלי שניתן למימוש ביותר מ- 100 רשתות מובילות.
SKYMAX - הנקודות הופכות לנקודות לטיסה, חבילות נופש ומלונות בארץ ובחו"ל, אותן אפשר לממש באתר סמרטאייר.
חסכון - הנקודות הופכות לכסף בתוכנית חיסכון ללא דמי ניהול (החיסכון אינו נושא ריבית).
השקעות - הנקודות מומרות למטבעות ביטקוין בבעלותכם, באמצעות חשבון באתר Bits of Gold.
בשורה התחתונה, כרטיס MAX Back Total משנה את כללי המשחק בעולם כרטיסי הקאשבק בישראל. זהו הכרטיס היחיד שמאפשר ללקוח לבחור איך לקבל את הכסף בחזרה - לקניות, טיסות, חסכונות והשקעות, כאשר בכרטיסים האחרים ניתנת ללקוח רק אופציה אחת – טיסות או גיפטקארד. בנוסף, לא משלמים דמי כרטיס בשנה הראשונה ומקבלים את ההטבות של מקס 1+1 לאטרקציות ומופעים בארץ ובחו"ל. ולבסוף, מקבלים מסגרת אשראי נוספת לזו שבבנק. החוליה האחרונה באבולוציית כרטיסי האשראי, כבר אמרנו.
חשוב לדעת:
אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס | כפוף לתנאי ההצטרפות ולתקנון כרטיס MAX Back Total | צבירת הנקודות מתבצעת בגין עסקאות בכרטיס, כהגדרתן בתקנון | לא ניתן לצבור יותר מ-2,000 נקודות בשנה קלנדרית ולא יותר מ-6,000 נקודות סה"כ בכרטיס בכל רגע נתון | לא ניתן להמיר פחות מ-100 נקודות | יחס צבירה בעסקאות מול מוסדות המדינה: בשנה הראשונה – 0.5% והחל מהשנה השנייה – 0.375% |
פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה ממועד הנפקת הכרטיס ואחריה ייגבו דמי כרטיס חודשיים בהתאם לתעריפון העמלות של MAX | הטבה אחת ללקוח.
מימוש נקודות ל-GiftCard: יתבצע באמצעות כרטיס GiftCard דיגיטלי של max ובכפוף לתנאיו | מימוש נקודות לנקודות SKYMAX: מימוש נקודות במסגרת אתר SKYMAX בכפוף לתנאי השימוש שלו | השירות ניתן על ידי חברת סמארטאייר תל אביב בע"מ ובאחריותה הבלעדית | מימוש נקודות ל-CRYPTO: המימוש כרוך בהתקשרות עם Bits of Gold לצורך פתיחת חשבון אישי, צבירת מטבעות וירטואליים וביצוע עסקאות קריפטו בנכסים הדיגיטליים של Bits of Gold בהתאם לתנאי השימוש של Bits of Gold | שירותי ההמרה למטבעות וירטואליים וביצוע עסקאות נוספות, הינם באחריותה הבלעדית של Bits of Gold, הפועלת מתוקף רישיון למתן שירות בנכס פיננסי – מורחב (מס' 56716 ). בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים ובהתאם לתנאי השימוש המפורסמים על ידה. שער ההמרה ₪/ביטקויין נקבע ומפורסם על ידי Bits of Gold .
מימוש נקודות ל"כסף בצד": החיסכון אינו צובר ריבית ולא מניב תשואה.
תשלום בנייד: במכשירים תומכים בלבד | ההצטרפות לתשלום בנייד כפופה לתנאי ההצטרפות לשירות/הארנק הרלוונטי
תכנית הפינוקים: הכרטיס מצורף לתכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות. ככל שהלקוח מצורף למסלול מועדוני תעופה בכרטיסים אחרים של max, עסקאות שתבוצענה בכרטיס זה לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה, אך אם יבצעו עסקאות בסך מצטבר של 8,000 ₪ ומעלה בחודש חיוב מסוים יהיו זכאים ל-4 פינוקים עבור אותו חודש חיוב.