חדים, חכמים, זריזים? הכינו את הזום, חממו את האצבעות ואת שרירי המוח שלכם: חידון הסגר הגדול יוצא לדרך ואתם מוזמנים.
בכל יום בצהריים במהלך חול המועד סוכות נעביר היישר מאולפן ynet בשידור חי את "קפסולת המוחות" - חידון משפחתי אינטראקטיבי בשיתוף תאגיד המחזור אל"ה, שיעביר לכם את הזמן בסגר. ולא רק זה - יש גם פרסים: בכל יום משפחה אחת, זו שתענה על החידון הכי מהר בלי לטעות, תקבל מאיתנו אייפד חדש!
איך זה עובד?
בשלב הראשון עליכם להירשם לשידור כדי לקבל לינק להתחברות. כדי להשתתף בחידון נדרש שימוש בשני מכשירים - מחשב וטלפון נייד (או שני טלפונים ניידים). המכשיר הראשון ישמש אתכם להתחבר לשידור שלנו באמצעות אפליקציית Zoom. את הלינק תקבלו לאחר ההרשמה, וכך תוכלו לקחת חלק בשידור.
במקביל, תתבקשו להשתמש במכשיר השני כדי להיכנס לאפליקציית המשחק ולענות על השאלות. הקישור למשחק עצמו יוצג בתחילת השידור, ולאחר מכן יוצגו עשר תשובות בנושאים שונים - וארבע תשובות אפשריות לכל שאלה. לכל שאלה ישנה גם הגבלת זמן של 20 שניות. הניקוד של כל צוות משתתפים מחושב אוטומטית על ידי פלטפורמת המשחק, ומתייחס הן לבחירת התשובה הנכונה והן למהירות התגובה. שימו לב: כדי שנוכל להעלות אתכם לשידור אם תגיעו לשלבים הסופיים, חשוב מאוד להירשם למשחק עם אותו השם שאיתו נרשמתם לשידור בזום. עדיין יש לכם שאלות? התקנון המלא של התחרות נמצא כאן.
פורסם לראשונה: 11:05, 04.10.20