שוק השכירות בישראל לוקה בחסרונות רבים, כגון היצע דירות במצב ירוד, מחירים גבוהים ומשתנים על פי מצב הרוח של בעלי הנכס, שוכרים קיימים המתנים כניסה לדירה ברכישת ריהוט ישן ועד תיקונים על חשבון השוכר ובטחונות בהיקפים גבוהים.
על מנת להציע חלופה בשוק השכירות, הקימה ממשלת ישראל את חברת 'דירה להשכיר', החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה. החברה פעילה משנת 2015 מתוך מטרה לייסד בישראל שוק שכירות מוסדי והגון, כפי שנהוג במרבית מדינות העולם המערבי ובערים הגדולות בעולם. הפרויקטים האיכותיים מוקמים ביוזמת החברה ונבנים על ידי היזמים הגדולים והמובילים בישראל. במסגרת הפרויקט השוכרים נהנים משכירות ארוכת טווח ובפיקוח של המדינה. מגורים בפרויקט של 'דירה להשכיר' מבטיחים לשוכר חוויית שכירות שונה מכל מה שהכיר עד כה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: גריפין)
מהם תנאי השכירות שמציעה 'דירה להשכיר' בפרויקט הממוקם באחת השכונות המבוקשות בחיפה? ומהם מחירי השכירות על מגוון הדירות בפרויקט המביט אל הנוף המרהיב של המפרץ?

לגור בראש שקט מול נוף המפרץ, בשכונה הכי מבוקשת בחיפה

נווה שאנן נמצאת במיקום מרכזי ונוח עם איכות חיים ברמה גבוהה, מה שהופך אותה לאחת השכונות המבוקשות בחיפה. פרויקט 'רנטן נווה שאנן' ממוקם באחד הרחובות היפים בנווה שאנן, רחוב טבנקין, עם נוף הצופה אל המפרץ ואל הגליל המערבי.
השוכרים שיגורו בפרויקט יהנו מדירות חדשות מהקבלן בסטנדרט איכותי וגבוה, עם כל שירותים הנלווים. תמהיל הדירות מגוון ונע בין דירות 3-4 חדר', דירות פנטהאוז ודירות גן ייחודיות. כל דירה כוללת מרפסת שמש מרווחת, מחסן וחניה או שתי חניות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: איציק גרינשטיין )
המתחם כולו מנוהל ומתוחזק, הן בשטחים הציבוריים והן בפנים הדירות, לרבות שירות לקוחות זמין 24/7 - והכל בפיקוח של מדינה.
פרויקט 'רנטן נווה שאנן' מציע הסכם שכירות קבוע וידוע מראש, לצד סעיפי יציאה נוחים - כך שהשוכרים אינם נתונים לחסדי בעלי הדירות, וביכולתם לתכנן את העתיד לטווח הארוך, ללא אי ודאות וחשש מתמיד.

בטחון לטווח הארוך - דמי שכירות ידועים מראש ל-10 שנים

דירה להשכיר מציעה לשוכרים ברנטן נווה שאנן דירות 3 חד' החל מ-3,300 ₪ ודירות 4 חד' החל מ-4,200 ₪ בחודש לתקופה של 10 שנים. כאמור, לשוכר יש זכות לצאת מהחוזה בכל שנה. הבניין של 'רנטן נווה שאנן' כבר החל להתאכלס והקהילה הייחודית שבו מתגבשת ממש בימים אלו.
כל תנאי החוזה מעוגנים בהסכם שכירות הוגן ומאוזן אשר נוסח על ידי החברה עבור כל דיירי הפרויקטים, ומבטיח להם חוויית מגורים משודרגת ושונה בתכלית מהמוצע בשוק השכירות הפרטית בישראל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: איציק גרינשטיין )
היתרון המשמעותי של הפרויקט הוא מגורים בדירה חדשה בסטנדרט גבוה, בקומפלקסים מנוהלים ומתוחזקים, עם חניות ומחסנים, בפיקוח של 'דירה להשכיר'. בדומה לתכניות דומות המיושמות ברחבי העולם המערבי, גם ברנטן נווה שאנן, חיפה, ייהנו השוכרים מאופק של ודאות ויציבות, כחלופה לבעלות ומבלי להתחייב לעול המשכנתא.
היום אפשר כבר לומר: 'דירה להשכיר' היא הקטר שמוביל את מהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל.
הצטרפו לפרויקט שכירות ארוכת הטווח בשכונה המבוקשת ביותר בחיפה - בדירה חדשה, עם נוף מרהיב למפרץ. לפרטים נוספים היכנסו>>





פורסם לראשונה: 11:26, 30.06.21