נפתח עם חדשות טובות משווייץ, שם אושר שכר המינימום הגבוה בעולם. כן, לתושבי ז'נבה יוענק החל מהחודש הבא שכר מינימום בגובה של 25 דולר לשעה! ההצעה, נתמכה כמובן, על ידי קואליציה של ארגוני עובדים, ותחול החל מ-1 בנובמבר.
שכר המינימום המפנק יטיב ישירות עם 30 אלף עובדים, ששני שליש מהם - נשים, וזאת לאחר שהרשויות הבינו כי אוכלוסיות רבות מתקשות לחיות בז'נבה בגלל יוקר המחייה, בטח אחרי פרוץ מגפת הקורונה. גובה השכר השעתי נקבע כך שהוא יהיה המינימום ממנו לא יוכלו לרדת. ולנו רק נותר לשאול מתי אצלנו? כי לפחות מבחינת יוקר המחייה, אנחנו ממש שם.
ועכשיו קבלו את הדב השמן ביותר באלסקה: 747 - זה שמו של אחד מ-2,200 דובים חומים השוהים בפארק הלאומי קטמאי, אותו 747 זכה בתואר הדב השמן ביותר, לאחר שהתחרה ברשת מול 12 דובים אחרים.
2 צפייה בגלריה
הדב 747
הדב 747
הדב 747
(צילום: רויטרס)


חובבי הדובים ברחבי העולם השוו בין תמונות שונות והתבקשו להצביע לשמנמן המועדף עליהם. בהודעת הפארק נמסר כי השנה נראה כאילו 747 העלה בצורה יפה את הקילוגרמים והוא מספיק שמן לתרדמת אליה ייכנס בקרוב. נספר לכם הדובים באלסקה יכולים להגיע למשקל של יותר מ-450 קילוגרם ולהשיל שליש ממנו גופם במהלך השינה.
השנה, בעקבות מגפת הקורונה פחות אנשים מבקרים באזור, מה שמשאיר יותר אוכל לדובים.
ולסיום שימו לב: הכלבים שלכם אוהבים אתכם ולא בזכות הפרצוף שלכם. מחקר ראשון מסוגו בדק ומצא שכלבים לא מחברים בין האכפתיות והאהבה של הבעלים אל הפנים שלהם. פשוט כי אין להם שום גורם במוח שלהם שנועד להבחין בין החלק האחורי או הקדמי של הראש של מישהו. כלומר, גם העורף שלכם עובד מספיק טוב בשביל החבר על ארבע.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
חוקרים מאוניברסיטה בהונגריה הראו לכלבים קטעי וידאו של פנים וגב - ולא נמצאו ממצאים שמראים שיש הבדל כלשהו בתגובות הכלבים. כלבים מסתבר מלקטים מידע בעיקר דרך ריח או מחלקים גדולים יותר בגוף, כמו רגליים או ידיים. ועדיין, גם אם המוח של הכלבים לא מכוון במיוחד אל הפרצופים שלכם, הם כן מצטיינים בקשר עין, ויודעים לקרוא רגשות מהסתכלות על פרצופים.
ואנחנו רוצים להקדיש את התוכנית הזאת לסטאר הכלב שחולץ השבוע בבת-ים מידי הבעלים המתעלל שלו. אז תהיו טובים ותשמרו על בעלי החיים.
עד כאן המבזק שלנו ועד הפעם הבאה שיהיו לכם רק חדשות טובות