גם אם אנחנו האנשים המסודרים ביותר, ששולטים בכסף שלהם בצורה מופתית - ניהול החשבונות של הבית נוטה להיות נקודת תורפה, ולפעמים אפילו סוג של מועקה. ארנונה, חשמל, מים, גז ועוד - בכל חודש אנחנו מתמודדים עם המון חשבונות, לרוב ללא מעקב קבוע ועם חוסר שליטה על ההוצאות. במקרים רבים, הכאוס של תיבת המייל בולע את החשבונות, או לחילופין אם אתם עוד לא שם – פשוט מונחת על השולחן ערמה של ניירת לטיפול. וזה לא אתם, אלו החיים, רק שהתוצאה עלולה להיות ביצוע תשלומים מיותרים ואפילו קנסות על איחורים בתשלומים.
כאן נכנס לתמונה Pepper, חשבון הבנק הדיגיטלי עם עוד כלי מעולה שיעזור לכם לשלוט בהוצאות הכלכליות שלכם, ובמקרה זה בכל הנוגע לחשבונות. שירות תשלום וניהול חשבונות שוטפים במקום אחד, בשיתוף חברת הפינטק ECOBILL.
מעכשיו, לא צריך לנסות להיזכר אם שילמת, או איפה בכלל שמת את הדף ההוא: השירות החדש מרכז את כל החשבונות אצלנו בחשבון שבנייד, שולח התראות על חריגות ומאפשר תשלום בקליק של כל חשבון.
2 צפייה בגלריה
מוגש מטעם PEPPER PAY תוכן פרסומי
מוגש מטעם PEPPER PAY תוכן פרסומי
(צילום: מתוך אפליקציית Pepper)

מכירים את הטיפ הראשון בכל ייעוץ כלכלת משפחה? עכשיו אפשר לעקוב אחרי החשבונות בקלות

אחת ההצעות הראשונות בכל פגישת ייעוץ לכלכלת משפחה בנוגע לתקציב המשפחתי והדרכים לחסוך בהוצאות החודשיות, היא לפתוח את החשבונות ולהקפיד להשוות אחורה וקדימה בכל חודש. בעיקר כדי לזהות חשבונות חריגים, לאתר תשלומים מיותרים וגם לוודא שלא שוכחים אף חשבון או מאחרים בתשלום.
הרבה מהחשבונות משתנים על פי הצריכה וחלקם מחושבים בשיטות שונות, כך שחשוב מאוד לעקוב אחריהם כדי לוודא שאנחנו משלמים בדיוק את הסכום הנדרש ולא מעבר לכך.
השירות החדש של Pepper, בעצם מרכז את החשבונות בצורה נגישה ונוחה, עם התראה כשמגיע חשבון לתשלום, התרעה על חריגה בסכום החשבון, תובנות על הצריכה שלנו ועוד.
עוד יתרון של שירות התשלומים וההוצאות השוטפות רלוונטי עבור מי שצריך להגיש את החשבונות לגורמים נוספים. למשל שותפים לדירה, בעל/ת דירה או הנהלת חשבונות. כל מה שצריך הוא להיכנס, לראות הכל במקום אחד ולייצא לאן שצריך. ככה פשוט.

אז איך זה עובד? הרבה יותר פשוט ממה שחשבנו

כדי שלא נצטרך להכניס בכל פעם את החשבונות מחדש לשירות, תהליך הרישום הוא פשוט, קל וחד-פעמי. לאחר הרישום לשירות, כל מה שצריך לעשות הוא לצלם חשבונות של ספקי שירות דרך האפליקציה, לדוגמה חשבון חשמל, חשבון מים - וזהו. ממש לא משנה אם זה חשבון חדש או ישן, העיקר שהפרטים שלנו עליו – נכונים. ברגע שהחיבור נוצר בין ספקי השירות לבין ECOBILL (הם עושים את זה ביניהם, לבד, בלי להפריע לנו), אנחנו מקבלים הודעה ומאותו רגע כל החשבונות של הספק יגיעו ישירות ל-Pepper ויופיעו בשירות החדש.
לאחר ההרשמה, מתחילים לקבל התראות ששומרות עלינו בשליטה: תזכורת כשמגיע חשבון חדש, תזכורת לתשלום בזמן כדי שחלילה לא לפספס ונקבל קנסות, התראה על חריגה בחשבון וגם השוואה לחודשים קודמים, כדי לראות איפה עוד אפשר לחסוך ואיפה אולי קצת הגזמנו.
2 צפייה בגלריה
מוגש מטעם PEPPER PAY תוכן פרסומי
מוגש מטעם PEPPER PAY תוכן פרסומי
(צילום: Shutterstock)

מ-10 מיילים לפחות בחודש, לרשימה פשוטה בכף היד

עבור אלו שבוחרים להמשיך לקבל חשבונות במייל (או בדואר), כדאי לזכור שהם מאפשרים שליטה חלקית בלבד - אנחנו יודעים על מה אנחנו משלמים, אבל צריך לוודא שהחשבונות מתקבלים בזמן ומשולמים בזמן. בנוסף, כדי לעקוב, לנהל ולהשוות בין החשבונות צריך להפשיל שרוולים ולעבוד בעצמנו, במקום לתת ל-Pepper לעשות את העבודה בשבילנו.

שיתוף פעולה הדוק עם עולם הפינטק - חדשנות בכל זווית של ניהול ההוצאות

שיתוף הפעולה עם ECOBILL היא סנונית ראשונה של Pepper מתוך חיבורים עתידיים לחברות פינטק שונות, שנועדו להרחיב את הצעות הערך של Pepper ללקוחות. הכל, כדי לעזור ללקוחות להתקרב צעד נוסף אל הכסף שלהם, להבין אותו ולהפיק ממנו הרבה יותר. השירות הזה מצטרף למגוון שירותים ש-Pepper מציע ללקוחותיו כמו דמי ניהול עו"ש חכם עם עדכונים בלייב על ההוצאות, שירות מסביב לשעון ועוד.
השירות ניתן לבעלי חשבון בנק ב-Pepper ובכפוף לתנאי השירות ומדיניות הפרטיות של Pepper ו-ECOBILL