במשך שנים חשו ליטל ואסתר שקופות. שתיהן אימהות חד-הוריות, מפרנסות יחידות. כל שרצו הוא להעניק חיים טובים לילדיהן, אתגר עוד לפני ימי הקורונה, שהפך כיום לכמעט בלתי אפשרי. אתמול פרסמנו כתבה בה חשפו את התסכול שהן חשות, שבועות לפני פתיחת שנת הלימודים כאשר הן מתקשות לשים אוכל על השולחן ולכן תשלום לבית הספר וקניית ציוד לימודי עבור ילדיהן הפך למותרות.
"יש לי ילדה שעולה לחטיבה ואין לה כלום. היא בוכה, שואלת למה לחברות שלה יש ילקוט ושמלות חדשים ולה אין. זו הרגשה קשה כאמא", סיפרה ליטל. "אין לי דרך לשלם לביה"ס, אני גם ככה בחובות", הוסיפה אסתר. אתמול קמו למציאות שונה. הן הרגישו פחות שקופות.
עשרות פניות הגיעו למערכות "ידיעות אחרונות" ו-ynet, בבקשה לתרום ולעזור להן, וקרוב ל-17,000 שקלים גויסו לאחר פרסום הכתבה בקרן לידידות שמסייעת בין היתר לאוכלוסיות שנפגעו בקורונה.
1 צפייה בגלריה
מקבלים תרומות של ציוד לבית הספר
מקבלים תרומות של ציוד לבית הספר
אסתר וילדיה
(צילום: יריב כץ)
בנוסף, רשת קרביץ ומיזם "תיק לכל תלמיד" התגייסו למיזם בו יתרמו מאות תיקים במצב מצוין לתלמידים ממשפחות מוחלשות. "אני מתרגשת", אמרה לנו אתמול אסתר. "זה משמח אותי ואת הילדים. לא קל לבקש, כואב לי לעשות את זה. אני מנסה לגדל את הילדים שלי לבד וזה קשה, אני צריכה עזרה. אין לי מילים להודות לאנשים שפנו אלינו".

העמותות שדרכן תוכלו לתרום לקראת פתיחת שנת הלימודים

הקרן לידידות עמותת מפעל החסד יד ביד: ניתן לתרום בטלפון 1801220770 או בהעברה בנקאית על שם מפעל החסד יד-ביד. בנק לאומי: סניף 937, מספר חשבון: 68203/07 עמותת תיק לכל תלמיד: ניתן לתרום בעמוד הפייסבוק של העמותה ארגון פתחון לב: ניתן לתרום בטלפון *5068