מילה שלנו: אתם עומדים להתמכר. להתמכר למה, אתם שואלים? לא למשחקי הדיונון, לא לעוגיות מזל וגם לא ליוגה. אתם עומדים להתמכר לתכשירים היוקרתיים והמענגים של אייקון טיפוח הגוף והבישום היוקרתי מולטון בראון, שנחת בימים אלו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
6 צפייה בגלריה
ערכת נסיעות לאשה
ערכת נסיעות לאשה
ערכת נסיעות לאשה
(צילום: יח"צ)
ואתם לא לבד. המותג האנגלי הוותיק, שמציע בשמים ומוצרי טיפוח גוף (תחליבי גוף וידיים, קרמים לגוף וקרמים לידיים), נמצא בחדרי האמבט המפוארים של בתי המלון 5 כוכבים ברחבי העולם וספק מוצרי הטואלטיקה של בית המלוכה האנגלי בארמון בקינגהאם! כן, כן. מה שטוב למלכה, טוב לנו.
וכך תיארה לנו אורית, לקוחה מרוצה, את חוויית השימוש במולטון בראון: "דמיינו לכם את זה - אתם בבית האהוב שלכם, פורסים סדינים נקיים על המיטה, מוציאים את חלוק האמבטיה מהארון, ממלאים את האמבטיה במים חמימים, בוחרים את אחד מהניחוחות החושניים והמיוחדים של מוצרי האמבטיה של מולטון בראון, נכנסים לאמבטיה, שופכים מעט תחליב רחצה. אתם מניחים את הראש על דופן האמבטיה, עוצמים עיניים ומדמיינים שאתם במלון יוקרה בחו"ל. והאמת, יש בזה משהו".

בשביל זה שווה לעבור בדיוטי פרי

מותג הטיפוח היוקרתי מולטון בראון נוסד לפני חמישים שנה, בשכונת מייפייר היוקרתית בלונדון, כסלון לעיצוב שיער, המשתמש במוצרים טבעיים בלבד. עד מהרה הפך הסלון למקום של הברנז'ה של האופנה הבריטית. כשנתיים לאחר מכן הוקמה החנות הראשונה של המותג אשר הציגה את מוצרי הטיפוח של מולטון בראון שכללו גם מוצרי טיפוח לגוף, לקהל הרחב, ובהמשך גם בשמים וסדרת מוצרים לבית. האריזות העגלגלות והאייקוניות, שנולדו אז - משמשות את המותג עד היום כסמל סטטוס ליוקרה.
6 צפייה בגלריה
 ערכת נסיעות
 ערכת נסיעות
ערכת נסיעות
(צילום: יח"צ)
אז מה סוד הקסם של המוצרים, שבשבילם שווה לעבור בדיוטי פרי לפני הנסיעה? הסוד הוא בניחוחות. החברה משתמשת בתמציות המבוססות על פרחים ופירות בהשראת הטבע האנגלי. את הריחות רוקחים טובי האפים בעולם, כשהבולטים ביניהם הם ניחוח התפוז ברגמוט הנחשב עד היום לריח הפופולארי של המותג, ואליו הצטרפו בשנים האחרונות גם הרובארב וורדים מיורקשייר, פלפל שחור וג'ינג'ר. לא מכירים? תריחו בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי. המותג מתגאה על כך שהוא ידידותי לסביבה - כל מוצריו מיוצרים מ- 100% חומרים טבעיים והם אינם מנוסים על בעלי חיים.

תכניסו לרשימת ה-must have

אז בואו נדבר תכלס, אלו חלק מהמוצרים אותם תוכלו למצוא בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בדרך לטיסה הבאה שלכם:
סבוני ידיים - נחשבים מהטובים בעולם. עם שמנים ארומתרפיים מרגיעים ללחות וניקוי. מחיר: 25$ ל-300 מ"ל
קרמים לידיים - מעניק לעור לחות. מחיר: 27$ ל-300 מ"ל
6 צפייה בגלריה
סבון וקרם ידיים
סבון וקרם ידיים
סבון וקרם ידיים
(צילום: יח"צ)
קרמים לגוף - מכיל אגוזי מקדמיה ושמנים המעניקים לעור מראה קטיפתי. מחיר: 32$ ל-300 מ"ל
6 צפייה בגלריה
קרם גוף
קרם גוף
קרם גוף
(צילום: יח"צ)
בשמים - בריחות מפתים ומרעננים, המתכתבים עם סדרות טיפוח הגוף, כך שתוכלו לארגן לכם חוויה חושית מושלמת. הבשמים מכילים ריכוז גבוה של שמני ריח טבעיים. לדוגמא: טבק, פלפל ורוד, תפוז וברגמונט, פרחי ג'ינג'ר, יסמין וורד ועוד. מחיר: 104$
6 צפייה בגלריה
 תפוז ברגמוט
 תפוז ברגמוט
תפוז ברגמוט
(צילום: יח"צ)
והלהיט שאתם חייבים להתחדש בו בנסיעה הבאה: מוצרים מוקטנים לנסיעות. מארזים של קרם ידיים, תחליבי רחצה או פינוק לאמבטיה החל מ-29.90$ לקיט. אנחנו כבר רואים אתכם מתפנקים באמבטיה של המלון/אר בי אנד בי, ומרגישים במלון 5 כוכבים.
6 צפייה בגלריה
מוצרים מוקטנים לנסיעות
מוצרים מוקטנים לנסיעות
מוצרים מוקטנים לנסיעות
(צילום: יח"צ)
להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי או באמצעות הזמנה מהבית (תשלום בשדה התעופה) באתר האינטרנט