מה המשותף לרוכבי אופניים תחרותיים, רצי טריאתלון, אסטרונאוטים, נשים אחרי לידה ובני הגיל השלישי? רמז: זה לא משהו שהייתם חושבים עליו. התשובה הדי מפתיעה לשאלה הזו היא תחתוני ספיגה. כן, זו אולי לא סוגיה שמדברים עליה הרבה אבל היא בהחלט חלק מהחיים, ואנשים רבים שסובבים אותנו עוטים על גופם מוצרי ספיגה שונים מבלי שהיינו מנחשים זאת. כאשר מדובר על ספורטאים או אסטרונאוטים הדבר נובע מן העובדה שהם אינם יכולים לעצור ולעשות את צרכיהם במהלך פעילותם וכאשר מדובר על נשים אחרי לידה הרי שחלקן סובלות מבריחת שתן והסופגנים מהווים פתרון נוח, יעיל והכי חשוב כזה שאף אחד לא יודע עליו מלבדן.
מטבע הדברים חתך האוכלוסייה שנזקק לפתרון הזה יותר מכל הוא בני הגיל השלישי שתופעות של בריחת שתן או צורך תכוף בשתן יותר נפוץ אצלן ומוצרי הספיגה מהווים עבורם פתרון אופטימאלי: הם נוחים ללבישה, הם מנטרלים ריחות רעים, והכי חשוב - השימוש בהם הינו דיסקרטי לחלוטין.
אחת החברות המובילות בארץ בתחום מוצרי הספיגה ובמנעד רחב של מוצרים ייעודיים לבני הגיל השלישי (וגם כאלו שלא) היא חברת טלפארמה הוותיקה המפעילה את e-pharma - אתר הפארם המוביל בישראל. האתר חדשני, ידידותי, מאובטח ועומד בכלל התקנים המחמירים לרכישה מקוונת וחווייתית. האתר מספק את מגוון מוצרי הפארם (למעלה מ 8000 מוצרים!) לרבות המותגים הנבחרים: תרופות, תוספי תזונה, מוצרי ספורט מובחרים, ויטמינים, ציוד רפואי ביתי ומוסדי, עזרי נוחות ובטיחות, ציוד רפואי שיקומי וכמובן קוסמטיקה ומוצרי טיפוח.
החברה מתמחה בשיווק מוצרים לגיל השלישי, החל ממוצרים ללקוחות פעילים כגון קוסמטיקה וטיפוח וכלה במוצרים למבוגר הסיעודי כגון ריהוט ואביזרי עזר שיקומיים. את כלל מוצריה מציעה החברה במחירים אטרקטיביים ובהפצה עד הבית תוך 3 ימי עסקים. כל זאת, תוך חוויית לקוח ייחודית הכוללת שירות אישי, מוקד טלפוני ומענה לכל תחום.
"באתר e-pharma ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי ספיגה תחת קורת גג אחת", אומר לירון גולדשטיין, רוקח אחראי בחברה. "המוצרים מחולקים לפי מידות ההרטבה הקיימות (מהקלה ביותר ועד לכבדה) ומתאימים אישית לכל סוגי המשתמשים (פעילים ומרותקים). מוצרי הבסיס הם פדים וסופגנים להרטבה קלה עד בינונית המיועדים בעיקר לנשים הסובלות מהתרופפות שרירי רצפת האגן, ובכך נותנים מענה יעיל ודיסקרטי לבעיות הרטבה בדרגה קלה. מוצרים אלה עוצבו בצורה אנטומית המותאמת לגוף האישה ומאפשרים המשך אורח חיים רגיל בנוחות מקסימאלית. גם גברים הסובלים מהרטבה קלה עד בינונית יכולים להשתמש בפדים המתאימים במיוחד לגברים המאפשרים להם לקיים אורח חיים רגיל, מלווה בשקט נפשי וללא חשש מאי-נוחות בפעילות היום-יומית."
1 צפייה בגלריה
לירון גולדשטיין. רוקח אחראי בחברת e-Pharma
לירון גולדשטיין. רוקח אחראי בחברת e-Pharma
לירון גולדשטיין. רוקח אחראי בחברת e-Pharma
(צילום: רפאל לוי)
"סל המוצרים השני שלנו הוא מכנסוני מגן להרטבה בינונית עד כבדה. מכנסוני המגן מספקים מענה לאנשים פעילים ובעלי כושר תנועה אשר סובלים משליטה נמוכה על הסוגרים, הגורמים הגורמת לבעיות הרטבה בדרגה בינונית עד כבדה. על מנת שתוכלו ליהנות מתחושת הגנה מלאה ושקט נפשי בכל הפעילויות היום-יומיות, המכנסונים עוצבו בצורה נוחה, אוורירית (נראים כתחתונים רגילים) והשימוש בהם הינו דיסקרטי לחלוטין, ללא רשרושים."

מה בנוגע לסובלים מהרטבה כבדה ומעלה?

"לאלו מתאימים חיתולים שהינם המענה היעיל והמוכר ביותר לאנשים פעילים או מרותקים, צעירים ומבוגרים כאחד, הסובלים מחוסר שליטה על הסוגרים ועקב כך נגרמות להם בעיות הרטבה בדרגה כבדה. מגוון החיתולים מסווג לכל רמות נפח הספיגה ומבטיחים מענה לבעיית אי חוסר השליטה, בכל שעות היממה (ביום ובלילה). ראוי לציין כי בחירה נכונה של מוצרי ספיגה, יכולה למנוע הופעה של פריחות לא נעימות בעור."
טלפארמה הינה משפחה המונה כ-70 עובדים, אשר מבינים לעומק את חשיבות העיסוק שלהם, וגאים להיות חלק משרשרת המפיצה בריאות ואיכות חיים עד הבית. החברה גאה במיוחד בעובדה כי 10% מעובדי החברה הינם בעלי מוגבלויות, בכללם כבדי שמיעה וחירשים, בעלי נכויות ומגבלות תנועה. לחברה מערך הפצה ושילוח ייחודי ועצמאי המונה למעלה מ 20 רכבים העומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות להפצת תרופות בטמפרטורה מבוקרת של 15-25 מעלות. כמו כן, לחברה בית מסחר, לטובת אספקת החבילות והמוצרים שהזמנתם תוך 3 ימי עסקים, ברוב חלקי הארץ ועד לפתח ביתכם.
טלפארמה מפעילה מוקד מכירה ושירות טלפוני מתקדם עם כ-30 נציגים שישמחו לתת לכם מידע ושירות בימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00 וביום שישי בין השעות 08:00-13:00 וזאת בנוסף לאתר e-pharma הפעיל 24/7.

מוצרים משלימים

מלבד מוצרי הספיגה הבסיסיים, מציעה החברה מוצרים משלימים לבעיות ההרטבה. אחד הפופולאריים שבהם הוא ה"סדינית" המעניקה מענה משלים לאנשים הסובלים מבעיות הרטבה/שליטה לקויה בסוגרים בדרגה כבדה (לא בהכרח), או לאלה המרותקים למיטתם. "הסדינית מיועדת לשימוש מעל או מתחת למצעי המיטה/כסא גלגלים/כסא רכב ועוד", מסביר לירון. היא מגינה עליהם מפני הרטבה וריחות וכמו-כן מונעת החלפות וכביסות תכופות של המצעים. הלקוחות יכולים להיעזר במגוון המוצרים הנוספים, אשר יתנו מענה משלים לכל בעיות ההרטבה: מגבונים, כפפות חד פעמיות, משחות, ועוד", הוא מסכם.