ישנם לא מעט מותגים שהפכו עם השנים לשם גנרי בקטגוריה שלהם. כך למשל המותג "ג'יפ", שהפך לשם גנרי לרכבי שטח, "פלאפון" שהפך לשם גנרי לטלפון נייד, את הנס-קפה של חברת נסטלה שהפך לשם גנרי למשקאות קפה ו"ארטיק" שהפך לשם גנרי לשלגונים.
גם בתחומי הבישול והאפייה ישנם מותגים שהפכו עם השנים לשם נרדף בכל בית ובכל מטבח, ואחד מהבולטים שבהם הוא ללא ספק המג'ימיקס, מעבד המזון האולטימטיבי שמחליף מגוון רחב של מוצרים אחרים במטבח, כך שלמעשה כשיש מג'מיקס לא צריך בלנדר, מיקסר, בלנדר מוט, מסחטת מיצים, מסחטת פרי הדר וכו' כי הוא פשוט עושה את כל הפעולות. מעין מכשיר פלא שכזה שגם קוצץ, גם מרסק, גם לש בצק, גם מקציף ביצים, גם מגרד ירקות, גם מכין סמודי, גם חותך לקוביות ועוד ועוד.
4 צפייה בגלריה
ניופאן
ניופאן
(צילום: ניופאן)
המכשיר שמקצר לנו את הזמן במטבח
אז מהם הגורמים שהפכו את מג'ימיקס למכשיר כה פופולארי ואהוב במטבחים בישראל בעולם? הסיבה הראשונה היא כמובן הזמן או ביתר פירוט קיצור הזמן. החיים של כולנו עמוסים מאוד, ובין הג'ינגול הידוע בין עבודה, ילדים וטיפוח הזוגיות אנחנו לא אחת מוצאים את עצמנו בלי זמן לבצע את כל הדברים גם יחד. וכאן מג'ימיקס נכנס לתמונה – מדובר על מכשיר רב שימושי, שפשוט מאפשר לנו לקצר את הזמן במטבח כך שאנו גם מקבלים תוצאות נהדרות ואחידות, וגם יכולים לנצל את הזמן שנותר לטובתנו.
וזה לא מסתכם כמובן רק בזה. למג'ימיקס יש מספר יתרונות ייחודיים המאפיינים רק אותו: נתחיל במנוע האינדוקציה המהפכני של המכשיר: חברת מג'מיקס החלה את דרכה ב-1969 בתכנון וייצור מעבד המזון הראשון בעולם שהיה מיועד עבור השוק המוסדי. בשנת 1971 הוצג בצרפת לראשונה מעבד מזון עם מנוע אינדוקציה רב עוצמה ושקט במיוחד המגיע עם 30 שנות אחריות על המנוע! כן שמעתם נכון, 30 שנה. יתרונו הגדול של המנוע היא יכולתו האמינה להתמודד עם פירוק מרכיבים מגוונים, הן רכים והן קשים מאוד, ללא כל בעיה ובתוך מספר שניות.
4 צפייה בגלריה
ניופאן
ניופאן
(צילום: ניופאן)
בנוסף לכך, המג'ימיקס מגיע עם 3 קערות עבודה לשימושים שונים – הקערות עשויות מחומר טריטון שלא נשבר ועמיד לחום וקור לאורך זמן. לכל קערה יש שימוש אחר, דבר המעניק דיוק בתוצאות. כך, הקערה הגדולה מתאימה להכנת ממרחים, בצק פריך וקיצוץ וריסוק (באמצעות להב המתכת) . כמו כן עם המלוש ניתן להכין בה בצק שמרים ועם המקצף ניתן להקציף ביצים שלמות, חלבונים וקצפות.
הקערה האמצעית מיועדת לשימוש בדסקיות כשקוטר הדסקית תואם את קוטר הקערה, וכך כל השאריות של הירקות נשארות למעלה וקל לאסוף אותם. כך נוצר פחות בלאי. הקערה השלישית היא קערה קטנה שמגיעה עם להב מתכת קטן שמותאם לה במיוחד. היא מתאימה להכנת כמות קטנה של עשבי תיבול /אגוזים שרוצים לקצוץ, מיונז ורטבים.
4 צפייה בגלריה
ניופאן
ניופאן
(צילום: ניופאן)
מעבר לקערות יתרון משמעותי נוסף של המכשיר הוא להב המתכת היעיל היושב בתחתית הקערה, ויכול לרסק מגוון רחב של מזונות - החל בשן שום קטנה ועד כמות גדולה של מזון. ראוי לציין כי מדובר על להב משונן דבר המאפשר לו לשמור על החדות ולהשחיז את עצמו תוך כדי פעולה עם התנגדות של המרכבים הקשים.
ייתרון נוסף ולא פחות חשוב נוגע לארץ הייצור של המג'ימיקס. מדובר על מכשיר איכותי אירופאי המגיע אלינו היישר מצרפת, אומת הקולינריה. זה לא שיש לנו משהו נגד מכשירים ומוצרים סינים הגודשים בהמוניהם את השווקים אבל בכל זאת כשאתה רוצה מעבד מזון שיעשה לך העבודה אתה רוצה לדעת שיש מאחוריו מסורת של איכות ואף מסורת של אהבה לבישול ולקולינריה, וכאן צרפת נכנסת חזק לתמונה. כל הסיבות הללו ועוד, יוצרות מעבד מזון באיכות מעולה עם אמינות לאורך שנים רבות.
4 צפייה בגלריה
ניופאן
ניופאן
(צילום: ניופאן)
מג'ימיקס – עושה הכל, והרבה יותר
בשורה התחתונה, עולם מעבדי המזון הולך ומקבל תאוצה בשנים האחרונות נוכח רצונם של הצרכנים לרכוש מכשירים רב תכליתיים, שיקלו עליהם בבישול ובאפייה, יחסכו זמן יקר ויביאו בסופו של יום לתוצאות יפות ובעיקר טעימות מאוד. וכאן צריך לזכור שלמרות שיש הרבה מעבדי מזון בשוק הרי שאין כמו מג'מיקס באמינות, בעמידות המנוע לאורך שנים וביכולת הביצועים. למעשה מעבד מזון מג'ימיקס שנותן פתרונות גם לבישול וגם לאפייה הוא המכשיר הכי שימושי במטבח, מסוג המכשירים אותם ניתן לכנות כ- MUST TO HAVE , ובעזרתו ניתן להכין בצק שמרים, בצק פריך, עוגות, סלטים ,גירוד וחיתוך ירקות או פירות , ריסוק ירקות , הכנת מקלות צ'יפס מתפוחי אדמה , הכנת תערובת לקציצות, כתישת קרח , הקצפה ועוד. יש שיקראו לו בחיבה המג'ימיקס שלי, ויש שפשוט יקראו לילד בשמו: הסו-שף הפרטי שלי.
פורסם לראשונה: 20:17, 25.03.24