1 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
שר הביטחון גנץ
(צילום: אוליבייה פיטוסי)

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הודיע כי הוא נכנס לבידוד, בשל חשד שנחשף לחולה קורונה ביום ראשון האחרון בשעות הערב. בהודעה מטעם גנץ נאמר כי "מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה, ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, החליט גנץ להיכנס לבידוד, עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידמיולוגית".
בהודעה נאמר כי "גנץ חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני המשרד ויתר עיסוקיו הציבוריים מהבידוד". בציוץ בטוויטר, כתב גנץ: "נתחיל מהשורה התחתונה: "אני מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק. אפעל בדיוק לפי ההנחיות. אין מקום ללקיחת סיכונים, רק בריאות לכולם".
במשרד הביטחון עדכנו כי "לנוכח כניסת גנץ לבידוד, יותקנו בביתו אמצעים שיאפשרו לו למלא את תפקידו". עוד נמסר כי האדם שאליו נחשף גנץ הוא חבר של המשפחה. בראש העין, העיר שבה מתגורר גנץ, התגלו בשלושת הימים האחרונים 13 נדבקים בקורונה.



גנץ נכנס לבידוד ברקע הזינוק המשמעותי בנתוני התחלואה שעליו דיווח הבוקר משרד הבריאות. לפי הנתונים, מספר חולי הקורונה במצב קשה עלה ל-107, מהם מונשמים 36. עוד עולה מהנתונים כי אתמול אובחנו 1,320 נשאי קורונה, ומספר החולים הפעילים עומד כעת על 14,104.
בבתי החולים מאושפזים כעת 397 חולי קורונה, ומספר הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 343. מתוך 32,714 ישראלים שנדבקו בקורונה, החלימו עד כה 18,267. מחצות ועד לשעה 10:30 הבוקר אובחנו נשאי קורונה חדשים ב-4,044 בדיקות.
מאז פרוץ המגפה נכנסו ישראלים רבים לבידוד ביתי עקב שהייה ליד חולי קורונה, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכירים אחרים במערכת הפוליטית, בכירים בצה"ל, צוותים רפואיים וגורמים שונים ברשויות הציבוריות.