אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

אפי - גור חתולים מעורב בן שלושה חודשים, חמוד וכובש. חתלתול שאוהב מאוד לשחק ולהשתעשע, מחפש משפחה אוהבת ומבטיח לתת המון אהבה בחזרה.
15 צפייה בגלריה
אפי
אפי
אפי
(צילום: עמותת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
מאמה - חתולה מעורבת בת 9 חודשים, מתוקה וסקרנית. חתולה מתבגרת שנהנית ממשחקים וליטופים רוצה להגיע לבית חם עם בעלים אוהבים.
15 צפייה בגלריה
מאמה
מאמה
מאמה
(צילום: עמותת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
ריי - כלב מעורב מלא קסם בן שנתיים, שיודע פקודות בסיסיות. כלב גדול וחזק, שאוהב מאוד אנשים ומסתדר חלקית עם כלבים אחרים, מחפש בעלים מסורים ואסרטיביים שיידעו לאלף, להציב גבולות, לחזק חינוך לצרכים, לפרוק אתו אנרגיות ולהעניק לו חום ואהבה.
15 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(צילום: עמותת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
מונה - גורת חתולים מעורבת ושובת לב בת 4 חודשים. פנתרה מתוקה שאוהבת לקפוץ, לשחק ולחקור, ויודעת להשיב בגרגורים, מחכה לפגוש את הבעלים שיגדלו אותה באהבה כל חייה.
15 צפייה בגלריה
מונה
מונה
מונה
(צילום: עמותת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
אלה- גורת חתולים מעורבת ומקסימה בת 4 חודשים. היא סקרנית ואנרגטית ומחפשת בית חם שבו היא תוכל לשחק, להשתעשע ולהתפנק.
15 צפייה בגלריה
אלה
אלה
אלה
(צילום: עמותת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

תנו לחיות לחיות

ג'קס- אם הסגר גורם לכם לרוץ הרבה יותר בחוץ, ג'קס יהיה הפרטנר המושלם להגיע איתו למרחקים ארוכים ולשבור שיאי אולימפיאדה חדשים! מלינוואה מהמם עמוס באהבה ענקית, ג'קס המדהים שלנו, כלב מאולף ומעלף, שלא מסתדר עם כלבים או חתולים ולכן זקוק למאמצים מנוסים. אוהב לשחק ולהתפנק בלי סוף, ג'קס בן 5.
15 צפייה בגלריה
ג'קס
ג'קס
ג'קס
(תנו לחיות לחיות)
צור- צורי צור המתק, כלבלב עדין, ביישן וחששן, שזקוק לקצת סבלנות ואז יוצא מהקליפה כלבלב כל כך חמוד שאוהב להשתובב עם כלבים אחרים ולפזר מתיקות לכל הכיוונים. צור בן שנה וחצי.
15 צפייה בגלריה
צור
צור
צור
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

כלבים של החיים

פיירי -ניצל מההסגר העירוני, יצא לאומנה ועכשיו מחפש בית קבוע לתמיד! פוינטר מעורב בן שבעה חודשים. מלא שמחת חיים ואנרגיה. חברותי מאד. מסתדר עם אנשים וכלבים. לא ידוע לגבי חתולים. לומד מהר. זקוק לבית אוהב שמבין מהו גור ומחפש כלב לכל חיים שלמים של ביחד! לפיירי יש מלא אהבה להעניק. הוא חכם במיוחד . והוא פשוט מתיקות שיא שקשה שלא להתאהב כבר ממבט ראשון.
15 צפייה בגלריה
פיירי
פיירי
פיירי
(כלבים של החיים)
רייני - חתולה קטנה וצעירה , מחפשת בית קבוע. חתולה שקטה, רגועה מאד, מחונכת לחלוטין. חכמה ומיוחדת. אוהבת להתפנק ולהתלטף. עדיפות לבית ללא חתולים נוספים. רייני חוששת מהם. לפרטים לאימוץ של רייני הנסיכה שממתינה כבר המון זמן למקום שיהיה רק שלה.
15 צפייה בגלריה
רייני
רייני
רייני
(כלבים של החיים)
ניתן לראות את הכלבים ולשלוח הודעה בדף הפייסבוק של העמותה או לשלוח דוא"ל: dogsoflife12@gmail.com

אס. או. אס. חיות

ברכה - החיוך והכלבה. בת כמעט 4 שנים. פיטבולית בינונית, מסתדרת עם כלבים שמכירה, עם כלבים זרים היא יכולה להיות תוקפנית. אוהבת תשומת לב ומבקשת הרבה אהבה. כלבה חזקה שצריכה בעלים מנוסים שמכירים את הגזע. לא מתאימה לבית עם ילדים קטנים.
15 צפייה בגלריה
ברכה
ברכה
ברכה
(אס. או. אס. חיות)
ליאו - ליאו בן חצי שנה, מאוד אוהב אנשים וחביב על כולם. אוהב כלבות נקבות. חושש מעט מזכרים , צריך מאמץ עם ניסיון עם כלבים שידע לעצב לו את האופי. ליאו אוהב לשחק עם העצם שלו וכדורגל מפונצ'ר שיש לו 🙂 אוהב שזורקים לו כדורים והוא מחזיר. מחפש אהבה. אוהב ליטופים וטיולים. צריך להיות כלב יחיד, עדיף בית עם גינה. עדיף כרגע לבית שהוא הכוכב ללא ילדים, למרות שהוא מסתדר עם ילדים צריך תשומת לב כדי לפרוק אנרגיות.
15 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(אס. או. אס. חיות)
תהליך האימוץ יתבצע בשיחה טלפונית ובפגישת אימוץ אישית. טלפון לפרטים נוספים: 03-6416797 ; 054-4524966 כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר בעלי החיים לאימוץ מפורסמים גם באפליקציה: לאנדרואיד לחצו כאן לאייפון לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

אופק - כלבה שלווה ולא אנרגטית במיוחד בת 7 שנים. מסתדרת נפלא עם כלבים, נאמנה, מתמסרת לבעלים אך חשדנית כלפי זרים, לכן מפגשים ראשוניים עם מבקרים חדשים בבית, צריכים להיות מבוקרים ומנוהלים. אופק לא תתאים לבית עם ילדים קטנים ולא עם חתולים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת. חבילת אילוף מלאה חינם למאמצים !!!
15 צפייה בגלריה
אופק
אופק
אופק
(צילום: צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
סנטנה - כלבה שחייבת השקעה. היא נאמנה ומגוננת, חשדנית אך מתרצה ומתמסרת. סנטנה מסתדרת עם רוב הכלבים וחיה איתם בחדר משותף. לא מתאימה לבית עם ילדים כי הם מלחיצים אותה. היא סיימה קורס אילוף, יודעת ללכת יפה ברצועה, מתמסרת ומתלטפת כשהיא יודעת שהיא רצויה ואהובה. בת כ-2.5 שנים, מחוסנת ומעוקרת. המאמצים יתבקשו להגיע מספר פעמים לבית המחסה על מנת ליצור עמה מערכת יחסים על בסיס אמון וחברות, אז גם תבינו שאין אוהבת ממנה! חבילת ליווי ואילוף חינם!
15 צפייה בגלריה
סנטנה
סנטנה
סנטנה
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00 כל הכלבים מחכים באתר

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

דוד - למרות שדוד הגיע מרקע לא פשוט של הזנחה, הוא עדיין נשאר כלב מלא אהבה ושמחה! הוא אוהב לשחק, להשתולל, לחבק וללקק. באמת שמזמן לא נתקלנו בכלב כל כך אוהב. דוד ישמח לפרק ב' עם אנשים טובים ומשפחה אוהבת שיעשו לו חוויה מתקנת לחייו הקודמים. דוד הוא גורון מתבגר שמסתדר עם כל העולם. בן שנה | גודל בינוני | מחכה בנתניה
15 צפייה בגלריה
דוד
דוד
דוד
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
נפתול - מחכה לבית של אהבה לתמיד! את נפתול מצאנו כשכמה נערים בקריית גת שיחקו איתו כדורגל, הוא היה הכדור. משפחתו החליטה להיפטר ממנו, סגרו עליו את הדלת והשאירו אותו ברחוב, והנערים בשכונה היו בועטים בו, מכים אותו ומסלקים אותו מהמקום. כיום נמצא באומנה, הוא מקסים עם בני הבית ועם אנשים שהוא מכיר אך עדיין חושש מאנשים זרים, לכן פחות מתאים למשפחה עם ילדים קטנים. נפתול כלבלב מאוד מאוד מתוק. מחונך לצרכים, מתנהג מאוד יפה בבית, ומאוד מאוד מתוק ומתפנק עם אנשים שהוא מכיר. פינצ׳ר מעורב | בן 4 | קטן | מחכה בכלביה באזור השרון
15 צפייה בגלריה
נפתול - מועמד לאימוץ
נפתול - מועמד לאימוץ
נפתול - מועמד לאימוץ
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
במהלך הסגר, על מנת למנוע התקהלות, ימי האימוץ הרגילים לא יתקיימו כסדרם. ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני על מנת לתאם פגישת אימוץ אחד-על-אחד במספר: 055-667-5229 לפרטים נוספים ואימוץ פנו אלינו בטופס שבלינק ונחזור בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות