תחום הפיננסים מתקדם בכל שנה בצעדי ענק אל עבר העולם הדיגיטלי. פוליסת החיסכון Best Invest מבית הכשרה חברה לביטוח מאפשרת ללקוחותיה שימוש באמצעים טכנולוגיים דיגיטליים, אשר יקלו עליהם בביצוע מגוון פעולות באופן עצמאי ופשוט, ללא המתנה לנציג שירות, במינימום זמן ומקסימום שירות. לשם כך יצרנו את אפליקציית בסט אינווסט.
פוליסת החיסכון Best Invest מאפשרת לחוסכים לנהל את כספם בחמישה בתי השקעות מובילים – מיטב דש, אקסלנס קסם, אלטשולר שחם, ילין לפידות ו־MORE, ללא כל מחויבות לבית השקעות יחיד ותוך יכולת לפזר את הכספים במספר מסלולים (עד שלושה מסלולים או בתי השקעות). המשמעות הפשוטה היא שאם ברצונכם לעבור ממסלול אחד למסלול אחר בבית השקעות שונה, ניתן לעשות זאת בקלות מבלי שתידרשו לשלם אגורה אחת בגין המעבר. איך זה קורה? ובכן המעבר בין המסלולים אינו נחשב לאירוע מס, כך שהדבר חוסך את עלויות הקנייה והמכירה. כמו כן הפוליסה מאפשרת לחוסכים לפנות בכל עת לחברה בבקשה לביצוע פדיון הכספים.

1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
נקודה חשובה: בשונה מבתי ההשקעות, שבהם סכומי ההשקעה הראשוניים גבוהים יחסית, הרי שפוליסות החיסכון של Best Invest מאפשרת ללקוחות להיחשף לשוק ההון בסכום נמוך יחסית של 100 אלף שקל, וכך מאפשרת לרבים להשקיע את כספם בראש שקט.

מעבר עצמאי בין מסלולי ההשקעה

כאמור, עבור לקוחות Best Invest יצרנו את אפליקציית בסט אינווסט הדיגיטלית. האפליקציה מספקת מבט מהיר ומיידי ללקוחות המוצר, מציגה באופן גרפי את תוצאות ההשקעה הכלליות של המסלולים השונים וכן את גולת הכותרת - מעבר בין מסלולי ההשקעה און־ליין, ללא צורך בשיחה עם נציג שירות.
כמו כן ניתן לצפות דרך האפליקציה בפרטי הפוליסות הקיימות, לעדכן פרטים אישיים, להפיק דוחות ומסמכים ולעקוב אחר ביצועי הפוליסה, באופן ישיר וללא תלות בנציג.
השימוש באפליקציה הוא ידידותי ונוח למשתמש, וכל תהליך הזיהוי לצורך קבלת המידע ומתן ההוראות לניהול ההשקעות הופך לפשוט, נגיש ונוח לקהל הלקוחות.
האפליקציה עומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים ומתעדכנת בהתאם.
האפליקציה מיועדת לכלל לקוחות בסט אינווסט אישי הקיימים בחברה, ולא עבור הפקת פוליסות חדשות.
גם את סוכני הפיננסים לא הזנחנו, ועבורם השקנו בהכשרה חברה לביטוח מערכת עבור תהליך הפקה דיגיטלית. מערכת ההפקה החדשה, שפותחה על ידי צוות פיתוח של הכשרה בחטיבת מערכות מידע, היא מערכת בלעדית וייחודית לבסט אינווסט, עם ולידציה מלאה והקמת פוליסת חיסכון חדשה בתוך זמן קצר!
אין ספק שפוליסת החיסכון best invest היא המוצר הפיננסי הטוב ביותר בישראל!
*בכפוף לתנאי החברה והפוליסה. אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ או המלצה או חוות דעת מכל סוג שהוא לרכישה או הצטרפות למוצר והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי הניתן בכפוף להוראות הדין. אין באמור משום התחייבות להשגת תשואות כלשהן. המידע אודות המוצר נמסר ע"י הכשרה חברה לביטוח בע"מ.