כתבת חדשות בערוץ טלוויזיה בפלורידה חשפה בסוף השבוע כי גילתה גוש סרטני בצווארה בזכות צופה ערנית ששלחה לה הודעת אימייל והמליצה לה לגשת לרופא. העיתונאית, ויקטוריה פרייס, סיפרה שבצל הסיקור של מגפת הקורונה לא היה לה זמן לחשוב על בריאותה שלה.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ
1 צפייה בגלריה
ארה"ב עיתונאית טלוויזיה ויקטוריה פרייס גילתה שיש לה סרטן בזכות צופה
ארה"ב עיתונאית טלוויזיה ויקטוריה פרייס גילתה שיש לה סרטן בזכות צופה
ויקטוריה פרייס. "הצופה לא הייתה חייבת"


פרייס עובדת בערוץ הטלוויזיה WFLA-TV המשדר מטמפה ומסונף לרשת NBC. היא סיפרה שמאז פרוץ המגפה היא וחבריה עובדים במשמרות מסביב לשעון: "אנחנו מסקרים את אירוע הבריאות החשוב ביותר זה 100 שנה, אבל בריאותי שלי הייתה הדבר האחרון שחשבתי עליו".
בעמודיה ברשתות החברתיות שיתפה פרייס את הודעת האימייל שקיבלה מהצופה: "היי, הרגע ראיתי אותך מדווחת. הדאיג אותי הגוש על הצוואר שלך. בבקשה תבדקי את בלוטת התריס שלך. זה מזכיר לי את הצוואר שלי. הגוש שלי התברר כסרטני. תשמרי על עצמך".
לדברי העיתונאית, אחרי שקיבלה את ההודעה בחודש שעבר אכן יצרה קשר עם רופא, ואז התברר שגם הגוש שלה סרטני. היא תנותח מחרתיים.
"הרופאים אומרים שזה מתפשט, אבל לא יותר מדי, ואנחנו מקווים שזה יהיה ההליך הראשון והאחרון שלי", כתבה. "אילולא קיבלתי את האימייל הזה, לעולם לא הייתי מתקשרת לרופא. הסרטן היה ממשיך להתפשט. זו מחשבה מפחידה".
את הודעתה חתמה באמירה שלעולם תהיה אסירת תודה לצופה ששלחה לה את האימייל: "לא הייתה לה שום מחויבות לעשות את זה, אבל היא עשתה את זה בכל זאת".