גם עליכם עוברת תקופה קשה? מחשבות בלתי פוסקות? צריכים להתאוורר? חופשה היא אחת הדרכים היעילות והמהנות לרפא את הנפש ולחזור לאהוב את החיים. איך חופשה עוזרת לרומם את מצב הרוח? איך תרגישו מהרגע שתנעצו חופשה? ומהם היעדים הכי משתלמים לחופשה מפנקת? תארזו מזוודה וקחו קצת אוויר, מותר לכם.
3 צפייה בגלריה
lastminute.co.il
lastminute.co.il
מגיע לכם: זה הזמן להתאוורר
(צילום: shutterstock)
למה לצאת לחופשה?
יש כאלה שמחכים לחגים או לקיץ כדי לצאת לחופשה. אבל לצורך להתאוורר, יש לו״ז משלו. אם תקשיבו לנפש אולי תגלו שהיא זועקת להתאוורר מהמחשבות, מהמציאות הלחוצה, מהמסכים (עוד לא נולד הריל או הסטורי שהרימו אדם מהספה). הדרך הכי יעילה ומהנה לרומם את מצב הרוח, היא לשים את עצמנו במקום אחר בעולם, ולצאת לחופשה בחו״ל.
כשעולה צורך עז להתאוורר, חופשה בחו״ל לוקחת את המקום הראשון.
בחו״ל כל החושים עובדים נון סטופ. העיניים רואות נופים חדשים, התרבות, הריח, האווירה, הכל שונה. אנחנו יכולים להיות פשוט מי שאנחנו. העולם הפנימי שלנו מתמלא בחוויות חדשות, מרגשות. גם להכיר אנשים רנדומליים, לשמוע סיפורים, לראות איך חיים במקומות רחוקים, זה מעניין, מסקרן. מרפא. (ועוד לא דיברנו על השופינג). והיא לא חייבת להיות ארוכה, גם חופשה קצרה, יכולה להטעין את הנפש בכוחות חדשים, להוציא אותנו מהלופ של המחשבות ולצבוע את המציאות בוורוד.
3 צפייה בגלריה
lastminute.co.il
lastminute.co.il
זה הזמן לקחת אוויר ולצבוע את המציאות בוורוד
(צילום: shutterstock)
לטוס רחוק מהדאגות, להתקרב למי שאוהבים, או לעצמכם.
כעת, יותר מתמיד, אפשר להבין את הכח והחשיבות של חופשה עם האנשים האהובים לנו מכל, או לבד. חופשה מאפשרת בונדינג של ממש, עם מי שעושה לנו הכי טוב, במקומות יפים, שאולי לא ייצא לנו להיות בהם שוב. האנרגיה הבלתי פוסקת לנצל כל רגע, לראות כל מקום, לטעום ולגלות מקומות חדשים, אצל אנשים רבים היא מגיעה רק בחו״ל. זה מסביר אולי למה זוגות בוחרים לבלות ביחד זמן איכות בחו״ל ולהתאוורר ביחד מהאווירה הלחוצה, להתקרב לעצמם, ליהנות מהביחד.
3 צפייה בגלריה
lastminute.co.il
lastminute.co.il
למי שאוהבים או לעצמכם: זה הזמן לגלות מקומות חדשים
(צילום: shutterstock)
עם ישראל FLY: מותר להתאוורר. מותר ליהנות.
כמו כל עם ישראל, גם ענף התיירות חווה טלטלה. כמה מדינות סגרו את שעריהן לישראלים, חלקן הפכו לפחות ידידותיות, טיסות רבות בוטלו. ומבחינה מוראלית, ניתן בהחלט לומר שישראלים איבדו קצת את החשק לטוס. וזה מובן.
אז אחרי שנרתמנו ככל יכולתנו לעמוד בפניות רבות של לקוחותינו, במקביל לסייע לעובדים ולעובדות היקרים שלנו שהתייצבו למילואים, נראה שבחודש האחרון, חלה התעוררות בענף הטיסות ועלייה במכירות החבילות הדינאמיות - "טיסה+מלון" שניתן להרכיב לבד. הסבר הגיוני לכך הוא שפסח קרב ואנשים כעת, יותר מתמיד, מבינים את הכח והמשמעות הנדירה של חופשה משפחתית עם האנשים האהובים לנו מכל. גם זוגות בוחרים לבלות ביחד זמן איכות בחו״ל ולהתאוורר ביחד מהאווירה הלחוצה. שוק העסקים חזר לשגשג. ונראה שאנחנו הישראלים, מתחזקים מיום ליום. הלב תמיד זוכר, חושב והצער לעולם לא יחלוף. אבל בסופו של דבר, אם יש לנו את הזכות לחיות את חיינו, מותר לנו לחיות אותם בדרך שמשמחת אותנו, כי מגיע לנו ליהנות.
אז קחו אוויר, תנעצו טיסה + מלון ותתחילו להתרגש, מותר לכם. כדי לעזור לכם לקבל החלטה, ולנעוץ לעצמכם חופשה מפנקת, ריכזנו את הדילים הכי שווים ליעדים הכי מבוקשים, וידידותיים :)
מה יקרה לכם מהרגע שתנעצו, את זה כבר תגלו לבד.