כמעט כל בחירה שתעשו בשיפוץ הקרוב או בבנייה של בית חלומותיכם, תשפיע על איכות החיים שלכם בהמשך הדרך - החל מצבע הקירות ועד ידיות הדלתות. כל מי ששיפץ או בנה בעבר, יכול להעיד שהבחירה בחלונות היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בכל פרויקט - הרבה מעבר לאלמנט האסתטי והעיצובי.
רבים עשויים לחשוב שחלון מסתכם בזכוכית עם מסגרת, אך למעשה, כל חלון הוא עולם ומלואו, ובכל חלון מותקנות מערכות מורכבות המותאמות לצרכים של הבית, למיקום שלו ולפרמטרים רבים נוספים. מה ההבדל בין חלון המיועד לקומה ה-30 לבין חלונות בבית פרטי? וכיצד ניתן לוודא שהחלון שלכם ישמש אתכם נאמנה למשך שנים רבות?
3 צפייה בגלריה
(תכנון ועיצוב : RUST אדריכלים. צילום: איתי בנית)

כוחו של חלון - החלקים הסמויים מהעין משפיעים על איכות החיים

מאחורי הזכוכית והפרופילים המעוצבים של החלון, מסתתרות מערכות מורכבות, מתקדמות וחשובות מאין כמותן לאיכות החיים של בני הבית. המסילות, הגלגלים, הצירים, מערכת הנעילה, אופן ההרכבה והחיבור בין הרכיבים - כולם פרמטרים המשפיעים על הפונקציות שכולנו רוצים לקבל מהחלונות שלנו: איטום נגד חדירת מים, הגנה מרוחות, בידוד חום וקור, רעש, בטיחות ועוד.
לחלונות יש גם משמעות כלכלית - מעבר לכך שחלון הוא אחד התקציבים הגדולים בתכנון הבית, לבחירת החלונות יש משמעות באשר לניצול הבית את המשאבים הטבעיים, כגון כניסת אור טבעי, אויר וויסות טמפרטורה נעימה לאורך כל השנה.

קומה 30 שונה מקומה ראשונה, הצפון שונה מהמדבר - כל בית והחלון המתאים עבורו

כאשר מסתכלים על חלונות שונים וההבדלים ביניהם, מבינים כי כל חלון הוא 'סיפור' אחר לחלוטין, עם מאפיינים שונים שמשרתים אתכם הרבה מעבר לעיצוב.
בקומות עליונות של מגדל מגורים, למשל, לחץ הרוח גבוה יותר, ולכן יש צורך בחלון עמיד במיוחד לרוחות וגשמים, עם פרופיל חזק ורכיבי איטום מתאימים. באזורים עם אקלים קר ומשקעים רבים, למשל חשוב לבחור חלון שיכול לשאת זכוכית מבודדת, על מנת להבטיח בידוד אופטימלי.
תפקידם של היועצים המומחים בחברות עיצוב וייצור החלונות הוא לשקלל את כל הצרכים והרצונות של הלקוח - הן מבחינת עיצוב והן מבחינת משתנים טכניים ופונקציונליים - ולהגיע להמלצה המיטבית עבורו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אוהד רומנו)

איך מבטיחים איכות הרכבה ומערכות מתפקדות לעתיד הרחוק? הכל תלוי במכלול

על מנת להבטיח סטנדרט גבוה של איכות ואמינות, קליל, חברת החלונות המובילה בישראל, מפתחת ומייצרת את כל החלונות שלה בשיטת 'קליל סיסטם', המתייחסת למכלול של הפרופיל והאביזרים ביחד, כדי להבטיח מוצר שלם שיעניק בידוד אופטימלי, איטום מקסימלי ותנועה חלקה ואיכותית לאורך זמן.
קליל מפתחת ומייצרת את הרכיבים השונים של מערכת החלון באופן מותאם אחד לשני מראש, על מנת להגיע למוצר בטיחותי, מהימן ועמיד. כל הרכיבים ששקליל מציעה הם 100% מקוריים, והחלונות עצמם עוברים בקרת איכות מחמירה בתור מכלול, כדי להבטיח סטנדרט גבוה של ייצור והרכבה על פי התקנים המחמירים בישראל
התוצאה של תהליך התכנון, הייצור והבקרה של קליל סיסטם - איכות חיים בבית, בלי שריקות, עם בידוד רעשים מיטבי ותנועה חלקה של החלון לאורך שנים.

כך תבחרו את החלון המושלם עבורכם

על מנת ליצור את החיבור המושלם בין הבית לעולם, צריך למצוא את החלון שישרת אתכם באופן מושלם. קטלוג החלונות של קליל מאפשר לבחור בין מגוון סגנונות עיצוביים ואפשרויות יישום, בהתאם לצרכים של הבית ולחלומות של כל לקוח.
"סדרת החלונות קליל באוהאוס" מציעה רמת גימור גבוהה, אשר יורדת לפרטים הקטנים ביותר, עם פרופיל צר ואבזור ייחודי וגמישות בהתאמה למגוון סגנונות עיצוב. כל זאת לצד הקפדה על מראה חלון מעוצב גם מבפנים וגם מבחוץ. מי שמבקש חלונות גדולים או בידוד אקוסטי ותרמי, בלי להתפשר על עיצוב, זו סדרת החלונות המתאימה עבורו.
עבור מי שרוצה חלונות עם מסורת של איכות במראה כפרי ורך, יבחר בסדרת 'הבלגי המקורי' של קליל, החלונות המוכרים והאהובים בישראל מזה שנים רבות. סדרת הבלגי המקורי של קליל כוללת אבזור בלעדי ופתרונות מלאים למגוון חלונות ודלתות לכל פרויקט. בהתאם למסורת של קליל, כל האביזרים והפרופילים של סדרת הבלגי המקורי עומדים בכל התקנים המחמירים ומחויבים לבדיקת איכות קפדנית.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אוהד רומנו)

מוצר חשוב כמו חלון - רוכשים ומתקינים רק דרך המומחים

מעבר לאיכות של רכיבי החלון וההתאמה שלו לצרכים שלכם, חשובה מאוד איכות ההתקנה. נבחרת המתקינים של קליל מורכבת ממתקינים מורשים בלבד, שעברו תהליך הסמכה מקצועי, הכשרות שגרתיות, ייעוץ ופיקוח מצד המומחים של קליל.
המתקינים של החברה עובדים עם כלי עבודה ייעודיים בליווי מקצועי צמוד של קליל, על מנת להבטיח ללקוחות ייצור והתקנה באיכות גבוהה, על פי הסטנדרט המחמיר של קליל. רק המתקינים המורשים של קליל יכולים להעניק תעודת אחריות ל-7 שנים ולהבטיח שהותקנו בביתכם 100% רכיבי קליל מקוריים, לרבות אביזרי האיטום, ההנעה, הצבע והפרזול. כאשר בוחרים חלונות איכותיים של קליל בשילוב מתקינים מורשים של החברה, אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי ובטחון לשנים רבות.
רוצים לייצר את החיבור המושלם בין הבית שלכם לעולם שבחוץ? לקביעת פגישת ייעוץ אישית ללא התחייבות עם המומחים של קליל, היכנסו>>






פורסם לראשונה: 16:41, 25.10.21