השנים האחרונות לימדו אותנו, שאפשר לעשות מה שחשוב באמת, מכל מקום. יותר צעירות וצעירים מהארץ ומהעולם בוחרים לחיות, ללמוד, לעבוד ולהתחבר לחיי קהילה רחוק מהבית, ומצליחים לשלב את ההגשמה העצמית באורח חיים שמפתח את הכישורים ואת היכולות בלימודים, בקריירה ובחיים.
המכללה האקדמית תל־חי, שעתידה להפוך בקרוב לאוניברסיטת הגליל, מציבה בראש סדר העדיפויות שלה מצוינות אקדמית ומחקרית, לצד שותפות עם הקהילה והתעשייה, במטרה לקדם את האזור. "אנחנו תופסים את עצמנו כמנוף רב עוצמה לפיתוח כלכלי וחברתי של הגליל והגולן וכמקום שנועד לשרת את האזור בו אנו חיים. ייחודנו הוא בהיותנו חלק ממרחב, שממנו אנו שואבים את תחומי המחקר: חקלאות, מים, סביבה, קיימות, תזונה, חוסן, ארכיאולוגיה ועוד", מציין אלי כהן, מנכ"ל האקדמית תל־חי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: המכללה האקדמית תל חי)
היתרון הבולט של האקדמית תל־חי הוא, כאמור, הרמה האקדמית הגבוהה, בשילוב הסביבה הירוקה והפתוחה. המרחק מהמרכז האורבני מזמן שינוי משמעותי בסביבת הלימודים. "המרחק מהבית מפתח מיומנויות מהותיות, כמו יכולת קבלת החלטות ותקשורת בין־אישית, לצד מיומנויות חיים בסיסיות", מסביר כהן ומוסיף: "העולם משתנה לנגד עינינו, ומתאפיין בין היתר בשיעור הולך וגדל של טכנולוגיות תקשורת, גלובליזציה של השכלה וחיפוש אחר איכות".

אקדמיה מצוינת באווירה תומכת

סגל המרצים והחוקרים במכללה כולל אנשי מקצוע ידועים ובעלי שם עולמי, המחוברים לשטח ולצורכי שוק העבודה. המעבדות מאובזרות בכלי המחקר המתקדמים ביותר, כמו רובוטים מיוחדים, לשון אלקטרונית ועוד, המשמשים למחקרים בתחום המזון והתזונה.
מערכת הלימודים באקדמית תל־חי בנויה כך שבוגריה ייצאו מוכנים לעולם העבודה בכל תחומי הלימוד, תוך חיבור לקהילה. כך הם לומדים, מבינים את ההתנהלות בשוק העבודה ומתנסים בעולם האמיתי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: המכללה האקדמית תל חי)
"מבחינת דאגה לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות, אנחנו כמו קולג' בארצות הברית, רק בישראל. אולי כי כולם מכירים את כולם, אולי כי רוב הסטודנטיות והסטודנטים רחוקים מהבית ואולי כי זה פשוט חלק מהמהות החברתית של המכללה. כל מי שמצטרף לקהילה שלנו, זוכה לחיות במרחב שמאפשר חיבור בין אקדמיה מצוינת לאווירה תומכת. זאת בנוסף לקידום רווחת הסטודנטים והסטודנטיות וסיוע למי שזקוק למלגות לימודים, מחיה והצטיינות", מציין כהן.
המכללה מציעה מעל 15 חוגים אקדמיים לתואר ראשון, ו־17 תוכניות לימוד לתואר שני, המחולקים לשלוש פקולטות: הפקולטה למדעים ולטכנולוגיה, הפקולטה למדעי החברה והרוח והפקולטה לחינוך והוראה.
לפרטים נוספים והרשמה יש לחייג 9827*