לפעמים מגיע הזמן שצריך להתחיל לאחסן. אם החלטתם שאתם זקוקים למחסן בחצר, זה הזמן להחליט על המחסן הנכון ביותר עבורכם. המחסנים של היום יכולים לשמש למגוון עצום של שימושים - החל מאחסון ציוד ועד הסבת המחסן על ידי הלקוח לשימוש בתור קליניקה, משרד או יחידת מגורים מפנקת לבן הנוער*. איכות החומרים, האוורור והעיצוב של המחסנים בימינו מאפשרים לו להפוך לפתרון פונקציונלי וניצול שטח מקסימלי, ובנוסף להפוך למרכיב שמשדרג את מראה החצר.
אחד השמות שכמעט כל בעל חצר בישראל מכיר הוא המחסנים האיכותיים של אוורסט. החברה המובילה מייצרת ומשווקת מחסנים שמציעים מוצר ייחודי ובלעדי, עם פונקציונליות לצד עיצוב יוקרתי. מה עומד מאחורי המחסנים של אוורסט, שהופכים אותם לאחד הפתרונות הנפוצים בחצרות הבתים בישראל?
3 צפייה בגלריה
(צילום: חברת רדיוס בע"מ היצרנים של מחסני אוורסט)

פונקציונליות ללא מתחרים

מחסן מצוין שישרת אתכם נאמנה הוא מחסן מבודד, אטום ועמיד. מחסני אוורסט בנויים מפאנלים מבודדים מסוג XPV, המציעים שילוב בין אטימות מוחלטת לעמידות מלאה לחלודה. במקום פלסטיק פשוט, מתכת או עץ, אוורסט מציעים מחסנים שדורשים מינימום תחזוקה ומציעים מקסימום פונקציונליות. בנוסף, משולבת במחסן רצפה מוגבהת המונעת חדירה של מים במקרים של גשם משמעותי והצפה. השילוב בין בידוד מעולה, אטימות מיטבית ועמידות לאורך שנים - מבטיח לכם לשמור על התכולה הנמצאת בתוך המחסן או להשתמש ביחידת החצר שלכם למגוון שימושים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: חברת רדיוס בע"מ היצרנים של מחסני אוורסט)

עיצוב שמשדרג את החצר - מחסן לא צריך להיות פיגוע אסתטי

לכל בעל משפחה ולכל בעלת בית חשוב שעיצוב הפנים יראה טוב, וכך גם עיצוב החלל החיצוני של החצר האחורית. העיצובים של מחסני אוורסט מגוונים ומתאימים לכל טעם - מבחינת שילובי צבעים, גימורים, חלונות סקיילייט מעוצבים ועוד. איכות ההרכבה ועמידות החומרים ישמרו על המראה של המחסן לאורך שנים.

מודולאריות - אוורסט שם את הכוח בידיים שלכם

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מחסני אוורסט הוא המודולאריות הייחודית שלהם – בכל מחסן ניתן להחליט איפה למקם את החלונות והדלתות, לבחור בין דלת יחידה לדלת כפולה ולעצב את המחסן בהתאם למבנה החצר, לפונקציונליות הנדרשת ולטעם העיצובי שלכם.
זו ההזדמנות שלכם למקם את החלון לכיוון ממנו מגיעה זרימת האוויר הטובה ביותר ואת הדלת כשהיא פונה אל שביל הגישה. דלת כפולה תעזור לכם להוציא אופניים וציוד גדול מהמחסן - כל החלטה קטנה יכולה להפוך את השימוש במחסן להרבה יותר נוח.

רב תכליתיות

המודולאריות, העמידות והמגוון של מחסני אוורסט מאפשרים להם להוות פתרון למגוון שימושים ומטרות. ישנן משפחות המחפשות להעביר למחסן ציוד ספורט או חפצים שנגמר להם המקום בבית. יש מי שבוחר להסב את יחידת האחסון לחדר כושר אישי בחלל אינטימי בחצר. חלק מהישראלים הופכים את יחידת האחסון בחצר לקליניקה או משרד קטן עם תנאים אופטימליים*. לא משנה אם המחסן יארח את האופניים של כל המשפחה, מכונת כביסה ומייבש או שתסבו את יחידת האחסון לפתרון דיור זמני לנער המתבגר שלכם - המחסנים של אוורסט מוכנים לכל משימה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: חברת רדיוס בע"מ היצרנים של מחסני אוורסט)

לרכוש מחסן בראש שקט, עם ייעוץ מקצועי ואחריות לטווח הרחוק

העמידות והחומרים האיכותיים המרכיבים את מחסני אוורסט מאפשרים לחברה להציע 10 שנות אחריות (בכפוף לתנאי תעודת האחריות), על מנת להבטיח ללקוחות ראש שקט לטווח הרחוק.
השירות עבור הרוכשים ניתן על ידי אחת החברות המובילות והאיכותיות בישראל בתחום המחסנים, עם צוות מסור שישמח לייעץ לכם על המחסן הנכון עבורכם ולתת מענה לכל שאלה ובעיה.
* מובהר כי על הלקוח לבדוק את חוקיות השימוש במחסן בעצמו ועל אחריותו וכי רדיוס אגש"ח בע"מ/אייס אינה מייעצת ללקוח דבר בעניין זה ולא תהא אחראית לשימוש שהלקוח מבצע במחסן. רדיוס אגש"ח בע"מ/אייס אינה אחראית להתאמת המחסן ו/או השימוש בו לדרישות החוק ועל הלקוח לבדוק זאת בעצמו ועל אחריותו ולמלא את דרישות החוק. רדיוס אגש"ח בע"מ/אייס לא תישא בכל אחריות בשל השימוש במחסן ואחריות זו מוטלת על הלקוח בלבד.