מוגש מטעם סמסונג
תערוכת ה-CES הנערכת בלאס וגאס היא אחת מתערוכות הטכנולוגיה החשובות והידועות בעולם, אם לא החשובה ביותר מכולן. לכבוד התערוכה והשנה החדשה, ענקית הטכנולוגיה סמסונג, המובילה העולמית בעולם מסכי הטלוויזיות ב-17 השנים האחרונות, השיקה דגמים חדשים במגוון סדרות, ביניהן סדרות ה-QLED, MICRO LED, OLED ו-Lifestyle.
הדגמים החדשים של סמסונג ל-2024 מובילים את עולם מסכי הטלוויזיה עמוק אל עידן ה-AI - החל ממעבדי ה-AI מהדור הבא ועד תכונות מבוססות AI להתאמה אישית וחיבור בין המכשירים השונים בבית החכם.
Neo QLED 8K – ביצועי AI כפולים לשיפור חסר תקדים באיכות התמונה
הדגמים החדשים בסדרת ה-Neo QLED, באיכות 4K ו-8K, מציעים את החבילה השלמה: איכות תמונה מציאותית, טכנולוגיית שמע באיכות פרימיום ומגוון עצום של יישומים ושירותים.
בתוך דגם ה-Neo QLED 8K החדש פועם מעבד AI חדשני בשם NQ8 AI Gen3 בפיתוחה של סמסונג, אשר כולל יחידת עיבוד עצבית (NPU) אשר הכפילה את המהירות שלה בהשוואה לגרסה הקודמת שלה. מספר הרשתות העצביות במעבד גדל מ-64 ל-512, מה שמשפר את החדות של תצוגת הפרטים על המסך.
בין היתר, סדרות ה-Neo QLED כוללות תכונות לשיפור איכות התמונה כמו 8K AI Upscaling Pro לשדרוג איכות התמונה ל-8K, AI Motion Enhancer Pro המיועד לשיפור הצפייה בתכני ספורט,Real Depth Enhancer Pro להוספת פרטים בסצנות מהירות ושליטה באמצעות AI בנורות ה-Mini LED ועיצוב Infinity Air, הכולל מסך בעובי 12.9 מ"מ בלבד להשלמת איכות התמונה המעולה ויצירת אפקט של 'ריחוף' המסך באוויר.
בכל הנוגע לסאונד, ה-Neo QLED 8K כוללת את תכונות ה-Q-Symphony 2024 לחיבור מספר רמקולים אלחוטיים ומקרן קול ו-Active Voice Amplifier Pro, מגבר קול אקטיבי מבוסס-AI ולמידה עמוקה להעשרת הדו-שיח והסאונד.
5 צפייה בגלריה
סמסונג
סמסונג
(צילום: סמסונג)
הגרסה של מערכת ההפעלה Tizen ל-2024 מייעלת את חווית הצפייה
דגמי המסכים של סמסונג כוללים את מערכת ההפעלה הידועה והאהובה Tizen, הייחודית לסמסונג, אשר שמה את התוכן בחזית ואת הלקוח במרכז של חוויית שימוש נוחה ומותאמת אישית.
כל בני הבית יכולים להגדיר פרופיל משלהם ולקבל המלצות אישיות וחוויה משלהם.
ממשק המשתמש Samsung TV Plus כולל מסך בית חדש לחלוטין עם סקירה של התוכן הזמין וקטגוריות נוספות לחיפוש מהיר ונוח. השירות מתחבר גם לחשבונות סמסונג ומאפשר בכך גישה קלה לערוצים ולתכנים האהובים על בני המשפחה, לצד המלצות מותאמות אישית.
חובבי הגיימינג ישמחו לשמוע על כך שסמסונג חברה לחברת אביזרי הגיימינג PDP לפיתוח הבקר הראשון בתכנית Designed for Samsung Gaming Hub, אשר מושק בתערוכת CES 2024. הבקר החדש כולל זמן פעולה של 40 שעות משחק עד להטענה הבאה, חיבור Bluetooth עם זמן תגובה קצר, לחצן למעבר מיידי ל-Samsung Gaming Hub, אפשרויות שליטה נוחות בעוצמת הקול ועוד.
5 צפייה בגלריה
סמסונג
סמסונג
(צילום: סמסונג)
תאימות משופרת למגוון מכשירים – כך תשלטו בבית החכם שלכם דרך מסך הטלוויזיה
הדגמים החדשים של סמסונג ל-2024 מציעים בין היתר גם תאימות משודרגת למגוון מכשירים הודות להתאמה אישית, נגישות ונוחות שימוש.
טכנולוגיית Mobile Smart Connect מאפשרת שליטה קלה בכל היישומים והשירותים החדשים דרך ה-Plug-In לנייד של שירות SmartThings, אשר הופך את מכשיר הסמארטפון לשלט רב-תכליתי.
360 Audio, התכונה אשר קיימת במכשירי הגלקסי, מגיעה כעת לדגמי המסכים של החברה. מעכשיו, תוכלו לחבר את אוזניות ה-Galaxy Buds שלכם בקלות לטלוויזיה ולקבל חוויית שמע מקיפה בצפייה בסרטים, בתוכניות הטלוויזיה וגם בזמן משחק. בעזרת חוויית הסאונד העוטפת, הצפייה כולה זוכה לשדרוג משמעותי.
רוצים להתחיל את היום עם יצירות של האמן האהוב עליכם? ליהנות מתמונות ומוזיקה בטלוויזיה בטלוויזיה ובמכשירים הניידים? תכנות Vibrary מבטיחה הצגת יצירות באיכות גבוהה ושיקוף של המכשיר הנייד למסך הגדול.
5 צפייה בגלריה
סמסונג
סמסונג
סמסונג
(צילום: סמסונג )
לא מוותרים על שיפור בנגישות לאנשים עם מוגבלויות
בכל שנה, סמסונג מצליחה להביא את תכונות הנגישות צעד אחד קדימה. תערוכת CES מביאה איתה מספר בשורות לשיפור הנגישות: Audio Subtitles היא התכונה הראשונה בעולם הטלוויזיה המשתמשת ב-AI ובטכנולוגיית OCR (זיהוי תווים אופטי) להשמעת כתוביות מוטמעות והפיכתן לסאונד.
יישום Remote for Barrier Free נועד לאנשים עם מוגבלות גופנית כמו לקות ראייה או שמיעה, ומאפשר להם לשלוט בטלוויזיה בצורה מחושבת דרך הסמארטפונים שלהם. היישום מציע תאימות גבוהה, ממשק משתמש משופר מבחינת מיקום לחצנים, צבעים ותחושה, יחד עם תכונות נגישות כמו הנחיות קוליות.
לסיום, מצב Relumino Together Mode מאפשר לבעלי לקות ראייה ליהנות מתכנים בלי שימוש בחומרה לבישה, הודות לטכנולוגיית AI המדגישה את קצוות האלמנטים ומאזנת את הצבעים, לתצוגה חדה יותר.
מסך MICRO LED השקוף מציע טכנולוגיה פורצת דרך
מסך ה-MICRO LED השקוף החדש מראה לעולם כי עבור סמסונג, השמיים הם הגבול. המסך, שנראה כמו יריעת זכוכית שקופה, כולל מעבד זעיר ועיצוב חלק ללא שבירת קרני אור, באופן שכזה, המסך השקוף יוצר תמונה ברורה ומציאותית, עבור משתמשים פרטיים וארגונים.
העיצוב המודולארי של הדגם מאפשר התאמה אישית של הצורה, הגודל והיחס של המסכים לכל חלל. אחרי שנים של מחקר ופיתוח, סמסונג רתמה את המומחיות שלה במוליכים למחצה כדי להתקין את מעבדי ה-LED ישירות על הזכוכית וכך לשמור על בהירות.
5 צפייה בגלריה
סמסונג
סמסונג
(צילום: סמסונג)
דגמי ה-OLED ממשיכים להרחיב את ההיצע והתכונות המתקדמות
דגמי ה-OLED של סמסונג ל-2024 מתבססים על דגמי השנה הקודמת, עם שדרוגים חיוניים במגוון היבטים. דגם S95D כולל כעת מסך גדול במיוחד של 77 אינץ', קצב ריענון גבוה של עד 144Hz לטובת הגיימרים וחובבי הספורט ובהירות משופרת ב-20% לעומת הדגמים הקודמים, זאת לצד גווני השחור העשירים והעמוקים המאפיינים את דגמי ה-OLED, וצבעים שעברו תהליך דיוק מבוסס-AI.
טכנולוגיית OLED Glare Free, שפותחה במיוחד לדגמים החדשים של סמסונג, שומרת על צבעים מדויקים ומפחיתה השתקפויות, מבלי להתפשר על חדות התמונה, גם באור יום.
5 צפייה בגלריה
סמסונג
סמסונג
(צילום: סמסונג)
דגמי Lifestyle החדשים לוקחים את ההתאמה האישית לרמה שלא ראיתם עד כה
מה תוכלו למצוא בדגמים החדשים של סדרת Lifestyle לשנת 2024? The Frame, הדגם הנמכר בסדרה, כולל שיפורים שמשדרגים את חוויית האמנות, עם יותר מ-2,500 יצירות אמנות ב-Art Store. בכל חודש, המשתמשים מקבלים 20 יצירות אמנות שנבחרו בקפידה, ללא עלות. מעבר לכך, הדגם החדש של The Frame מפחית את בזבוז האנרגיה בעד 10% הודות להתאמת קצב ריענון משתנה ב-Art Mode.
הסדרה כוללת גם שני מקרני קול חדשניים: Premiere 8K, המקרן הראשון בעולם שמציע קישוריות אלחוטית לצד תכונות חכמות כמו שמע פרימיום ללא תמונה, טכנולוגיית Sound-on-Screen המשלבת רמקול ואלגוריתם עם Dolby Atmos, משחק בענן, קול פועל-תמידית וארבעה מסכים מפוצלים, ומקרן The Freestyle מהדור השני, אשר כולל טכנולוגיית Smart Edge Blending למיזוג תמונות ליצירת מסך ענק לצפייה.
פורסם לראשונה: 14:26, 15.01.24