מאת יובל גמליאל
דחיתם זאת מספר פעמים אבל אתם חשים שהמזרן הישן שלכם עשה את שלו לגמרי. הנוחות היא כבר לא מה שהייתה, שקעים שנוצרו בו עם הזמן הולכים ומעמיקים, וגם צבעו הדהוי מאותת לכם שהגיע הזמן להתחדש.
אז איך עושים זאת נכון? איך רוכשים מזרן שישרת אתכם כמה שיותר זמן ויהיה נוח ואף בריא לגופכם? אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בבחירת המזרן היא הנוחות.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
"בסופו של יום הלקוחות מתחלקים לשני סוגים – אלו שמעדיפים מזרנים קשיחים ואלו שמעדיפים מזרנים רכים ומפנקים. לכן, על מנת לוודא שהמזרן שבו בחרתם הוא המתאים ביותר עבורכם מומלץ להתנסות בחנות במספר דגמי מזרנים שונים ופשוט לשכב על כל אחד מהם מספר דקות על מנת להתחבר למזרן ולהבין אם הוא המתאים לכם ביותר", מציין יבגני חייטוביץ, סמנכ"ל רשת 'אירופלקס לשינה טובה יותר' ומדגיש: "בשביל לדמות כמה שיותר במדויק את חוויית השכיבה בחנות לזו שבבית, יש להגיע לחנות עם בגדים נוחים, וגם לבחור בחנות כרית, שתשלים את חוויית הנוחות של המזרן. רק שילוב זה מאפשר להגיע לבחירה הנכונה והחכמה ביותר של המזרן האידיאלי".

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO למזרן מולטי ווייט מקס של חברת אירופלקס

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק למזרן MOLLY WHITE MAX של אירופלקס לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש ינואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב צרכניות וצרכנים ישראלים, שדיווחו כי רכשו את המזרן של אירופלקס והם משתמשים בו. הלקוחות נשאלו שתי שאלות לגבי המזרן שהם ישנו עליו: האם אתם שבעי רצון ממנו והאם אתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה? תואר "המלצת הצרכנים" של BRAVO הוענק לסדרת מזרני MOLLY WHITE MAX משום שיותר מ-75% מהלקוחות שבעי רצון, והציון הממוצע (שביעות רצון + המלצה) שלה היה גבוה יותר משל המזרנים המתחרים בקטגוריה.

מזרן MOLLY WHITE MAX: המזרן המתקדם שיעניק לכם מגע ראשוני נעים ומחבק, יספוג את משקל הגוף וימנע התנגדות - לתמיכה מותאמת למבנה הגוף

"בתכנון וביצירה של מזרן MOLLY WHITE MAX, נעזרנו במומחים ממגוון תחומים, כדי לנסות ולמצוא את הנוסחה העדינה, שתאפשר לנו להגיע למזרן המושלם – מזרן שיעניק מגע ראשוני רך ועוטף, מבנה יציב ותומך וטמפרטורה נעימה", מסביר יבגני. "בתום עבודת מחקר ארוכה ומקיפה, מצאנו את החומר המושלם לקחת ממנו השראה. חומר שיש בו את כל התכונות שרצינו להעביר למזרן: השלג".
לדבריו, מזרני MOLLY WHITE MAX מבוססים על טכנולוגיית ה-SNOW MOTION הייחודית, שמדמה את מבנה פתיתי השלג, שמעניק מגע ראשוני נעים ועוטף, סופג את משקל גוף ומונע התנגדות, ולאחר מכך נותר יציב וחזק, ועל כן הוא תומך במשקל הגוף. לכך מתווספות קפסולות ג'ל ייחודיות, הסופגות את חום הגוף הנפלט במהלך הלילה, כך שבמהלך השינה נוח לנו, נעים לנו ואנחנו לא מזיעים. למה זה טוב? כי זה מסייע לשיפור איכות השינה, מונע הסתובבויות והתהפכויות של הגוף, וגורם לשינה שלנו להיות חלקה, רגועה ורצופה.
יבגני מסביר, שמזרן MOLLY WHITE MAX משלב למעשה בין שתי ההעדפות העיקריות של הצרכנים: רכות ונוחות אל מול צורך במזרן שמתאים את עצמו למבנה הגוף ומחזיק אותו באופן יציב. כך שלמעשה, MOLLY WHITE MAX קולע לטעמם של 100% מהצרכנים.
"בדגם ה-Max לקחנו את תחושת הפינוק עד הקצה" מסכם יבגני. "הצרכנים מרגישים בהבדל, וזו הסיבה שהמזרן זוכה לשבחים ולהמלצות מקיר לקיר".
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן