הטמפרטורות עולות, מזג האוויר הופך להיות הרבה יותר נעים, וזה אומר דבר אחד ומיוחד – האביב בפתח. עונת האביב היא הזדמנות מופלאה להתחדשות, ממש כמו שהטבע מתחדש ופורח.
עונת האביב מזמינה אותנו לחגוג את היופי הפורח סביבנו ולהעניק לעצמו (או לאהובינו) מתנה קטנה שתשקף את הרוח המרעננת של העונה. תכשיטים הם דרך נפלאה לחגוג את חגי האביב ואת העונה הפורחת.
בימים אלו מושקת קולקציית אביב-קיץ בסניפי רשת הבורסה לתכשיטים. בין אם מדובר במתנה לחג, מתנה לעצמכם או שדרוג ליום-יום, זה הזמן למצוא את הפריט המושלם עבורך. אספנו את כל הפריטים הלוהטים ביותר בקולקציה. בין אם מדובר בזהב, יהלומים או אבני חן – אלו הפריטים שיגרמו להרגיש מה זאת אהבה.
 צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים
גם העונה, רשת הבורסה לתכשיטים מובילה בקולקציה החדשה שלה קו מהפכני שמזקק את האלגנטיות העכשווית – שיבוץ אבני חן ויהלומים בצורת מרקיזה. מדובר על אחד מהטרנדים הלוהטים בעולם התכשיטים, הודות לצורה ייחודית של עין, עם קצוות מוארכים ומחודדים. הפריטים השונים בקולקציה משלבים בין לוק עכשווי וטרנדי לעיצובים על-זמניים, שמגדירים מחדש את מושג היוקרה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים )
אי אפשר לטעות עם תכשיט מזהב
לאן שלא תביטו, הזהב הצהוב עדיין שולט בעולם התכשיטים. החל משרשראות זהב בגדלים שונים ועד טבעות זהב עדינות ועגילי זהב נועזים.
לכן, באופן לא מפתיע במיוחד, תכשיטי הזהב כאן ובגדול לקראת העונה החמה.
כאשר בוחרים תכשיט זהב, אסור להתפשר על איכות, וכדאי לבחור בעיצוב שיישאר איתך למשך שנים. קולקציית תכשיטי הזהב של רשת הבורסה לתכשיטים עשויה כולה זהב 14K והיא מורכבת מתכשיטים בעיצובים קלאסיים, שהם חובה בכל קופסת תכשיטים. בקולקציית הזהב תוכלו למצוא תכשיטים כמו עגילי חישוק במגוון דוגמאות וגדלים, שרשראות חוליות ושרשראות חבלים. רוצה לשדרג את חגיגת הזהב? הקולקציה כוללת גם טבעת יהלומים גדולה ונוצצת, ליצירת מראה בלתי נשכח בכל אירוע.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים )
היהלום שבכתר – תכשיטי היהלומים הם גולת הכותרת של קולקציית אביב-קיץ
קולקציית תכשיטי היהלומים של אביב-קיץ מזמינה אתכם לנצור זיכרונות מאושרים ורגעים מתוקים. העיצובים כוללים סט יוקרתי של יהלומים בצורה טיפה, המסמל פריחה, לבלוב ולידה מחדש.
לצד תכשיטי היהלומים תוכלו למצוא קולקציה מיוחדת המשלבת אבני חן כחולות ו-ורודות, בצבעוניות חגיגית המשדרת יוקרה וסטייל.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים )
גם לגברים מגיע להתחדש
קולקציית אביב-קיץ של רשת הבורסה לתכשיטים לא מזניחה את הגברים. קולקציית תכשיטי הגברים כוללת תכשיטים בעיצובים מיוחדים לגברים ופריטים בעיצוב יוניסקס. בין היתר, תוכלו למצוא טבעות והעגילים לגברים המשלבים יהלומים שחורים ולבנים. השרשראות והצמידים לגברים משלבים זהב צהוב או לבן, ובכל הנוגע לטבעות לגבר – טבעת חותם בעיצוב גברי וייחודי תעשה את האפקט. הקולקציה כוללת מגוון פריטים שכל גבר ישמח לענוד לערב החג או ליום-יום.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים )
את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il

פורסם לראשונה: 16:21, 28.03.24