החורף הישראלי כבר בפתח ולמרות שכולנו מודעים לחשיבות שתיית המים גם בעונה הקרה אנו נוטים לשכוח זאת בשל ירידה איטית והדרגתית יותר ברמת הנוזלים בגוף, ופשוט שותים מעט מדי. אולי אם נדע למה זה כה חשוב, נזכור גם לעשות זאת. הנה לכם מספר סיבות טובות להקפיד על שתייה מרובה:
סכנת ההתייבשות השקטה - אולי זה לא מרגיש כך אך גם החורף עלול להביא עמו סכנת התייבשות. אנשים נוטים לשתות פחות מים ויותר משקאות המכילים קפאין או אלכוהול ובנוסף נמצאים בסביבה מחוממת המורידה את אחוזי הלחות באוויר: בבית, במקום העבודה או ברכב. התייבשות מתבטאת בצמא, תחושת יובש ברקמות הפה, דפיקות לב מהירות וכיווצים בשרירי הגפיים, והדרך להימנע ממנה היא כאמור לשתות מים. והרבה.
שומרים על הגזרה - כולם יודעים שמים מהווים כ- 70% ממשקל גופנו, אבל בזמן דיאטה, השתייה חשובה במיוחד משום שפעמים רבות אנשים מבלבלים בין תחושת צמא לתחושת רעב. כאשר מקפידים על שתייה, למעשה "מאפסים" את מנגנון הרעב ומרגישים תחושת שובע.
מזינים את עור הפנים – שתיית מים מעניקה לחות לעור מבפנים (בשונה מקרמים חיצוניים) ומונעת מהעור מראה יבש וחסר חיים. מחקרים מראים כי שתיית מים מעכבת את הזדקנות העור בזכות העובדה שהם חודרים לשכבות ביותר של העור, ומנקים את הפסולת והרעלים מהגוף.
בשביל מצב הרוח – אי שתייה מספקת גורמת לנו לחוש עייפים ועצבניים, והדברים בולטים במיוחד בחורף הקודר. רוצים להימנע מהתחושות הללו? שתו מים!
הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO כפול על חדשנות סדרת ברי המים tami4edge מבית שטראוס מים ועל שירות וחווית לקוח בחברת תמי4 מבית שטראוס מים
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. פרס ההצטיינות בחדשנות הוענק לסדרת ברי המים tami4edge לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב צרכניות וצרכנים ישראלים, שדיווחו כי רכשו בשנה האחרונה בר מים מאחת מחברות ברי המים. הלקוחות נשאלו שתי שאלות לגבי המוצר אותו רכשו : האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. כן נשאלו לגבי השירות אותו קיבלו מהחברה. מכלל התשובות עלה כי יותר מ-75% מלקוחות החברה היו שבעי רצון, והציון הממוצע (שביעות רצון + המלצה) שלה היה גבוה יותר משל החברות המתחרות בקטגוריה.

תמי4, הדור הבא: הכירו את סדרת ברי המים "tami4edge": ברי מים קטנים יותר, חכמים יותר, ומעוצבים יותר!

tami4edge הינה סדרת ברי המים החדשים והמתקדמים של חברת שטראוס מים, חברת ברי המים המובילה בישראל. נתחיל במהות , בבסיס , עם תמי4 בבית כל המשפחה שותה יותר מים, יש משהו קסום במוצר הזה שברגע שהוא נכנס הביתה, זמין וקל לשתות יותר מים ולהפחית את השתייה המתוקה, גם הילדים הקטנים יכולים למזוג לעצמם את כוס המים באופן עצמאי וכך לשתות יותר מים. מעבר לכך, סדרת tami4edge מביאה כמה בשורות חדשות, תחילה בגודל ברי המים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי, קטנים ב-20% כך שהם תופסים פחות מקום על השיש ומוסיפים עיצוב חדשני למטבח. לא רק קטנים יותר, ברי המים החדשים הפכו לחכמים יותר, וניתנים לשליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ידידותית וממשק חכם, המאפשרים לכם ליהנות מחוויית שתיית מים חדשנית.

tami4edge ו-+tami4edge

סדרת tami4edge כוללת שני ברי מים: tami4edge ו-+tami4edge. לשניהם כל היתרונות שכבר תוארו, אך כאן מסתיים הדמיון ומתחילים היתרונות של דגם הפרימיום מבין השניים +tami4edge.
בבר זה תוכלו למצוא מעבר למנגנון ההרתחה החכמה גם תאורת לילה שנדלקת אוטומטית כשמתקרבים לבר המים, ולחצן מזיגה ייעודי לילדים, מה שמסייע לילדים להיות עצמאיים יותר ולמזוג לעצמם מים. סדרת ברי המים +tami4edge מוצעת בצבעי אדום, שחור, לבן, וגוון אבן, ודגם ה- tami4edge מגיע במנעד צבעים של שמנת, אדום, שחור ולבן.
בחברת שטראוס מים הקשיבו במהלך השנים האחרונות לצרכים שעלו מהלקוחות עצמם, והטמיעו אותם בתכנון ובפיתוח של ברי המים החדשים.
הקטנת גודל בר המים ועיצוב חדשני – הגודל והעיצוב מהווים גורם חשוב ללקוחות ועל כן החברה הקטינה את ברי המים tami4edge ב-20% ביחס לסדרות הקודמות, כך שהם תופסים פחות מקום במטבח בנוסף לעיצוב חדשני ומיוחד לברי המים כך שהם משתלבים היטב במאפייני העיצוב של המטבחים החדשים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

פדל מזיגה לילדים – לחצן ייעודי המותאם לילדים למזיגת מים קרים בקלות.

התראות להחלפת נורת ה-UV ומטהר המים maze™ – בברי המים מסדרת tami4edge תוכלו ליהנות מטכנולוגיית טיהור המים המתקדמת בעולם באמצעות מטהר המים מייז וכדי להבטיח מים איכותיים וטעימים בכל רגע, תקבלו חיווי ועדכונים מבר המים לגבי מצב מטהר המים maze ונורת ה-UV ומתי הגיע הזמן להחליפם.
הרתחה מכל מקום – תארו לכם שאתם יושבים על הספה אחרי יום עבודה מתיש והדבר היחיד שבא לכם עכשיו הוא להתפנק עם כוס קפה מפנקת. אבל בינינו למי יש כוח לקום עכשיו ולהרתיח את המים ואז לחכות, ושוב לקום מהספה, בשביל להכין את המשקה האהוב. עם ברי המים מסדרת tami4edge כל זה נחסך מכם שכן באמצעות האפליקציה ניתן להרתיח את המים, מרחוק. הכי פשוט, הכי מפנק.
הרתחה חכמה - לבר המים tami4edge+ מנגנון "הרתחה חכמה" אשר לומד את הרגלי הרתחת המים שלכם, כך שהבר ירתיח את המים בזמן המועדף עליכם ומים רותחים ימתינו לכם זמינים בדיוק בשעות שאתם רגילים ואוהבים. חשוב להדגיש שפונקציה זו קיימת רק באדג' פלוס.
התאמה נוחה למילוי סירים – ברי המים tami4edge לא רק קטנים יותר ותופסים פחות מקום במטבח, אלא הם גם עוצבו בצורה מיוחדת המותאמת לצרכים היומיומיים כמו בישול ומילוי מים ישירות לסיר או לקנקן. המבנה העיצובי המיוחד של ברי המים "מחבק" את הסיר או את הקנקן ומאפשר מזיגה נוחה ישירות לכל כלי, דבר המאפשר ליהנות ממים איכותיים וטעימים גם בבישול.
הגדרת משקאות אישיים – כמו בכל דבר בחיים, גם באופן שתיית המים יש לכולנו העדפות אישיות, טמפרטורה וכמות המים , בברי המים החדשים תוכלו להחליט אם תרצו שהמים יהיו קרים ממש, או פושרים; אם אתם רוצים למלא בקבוק שתייה בלחיצת כפתור לפני שאתם יוצאים מהבית, למלא סיר לבישול או כוס קטנה לקפה שחור – הכול תוכלו להגדיר בקלות.
מעקב שתייה – מעוניינים לעקוב אחר כמות המים אותה אתם והילדים שותים מדי יום? רוצים להפוך את שתיית המים לפעילות בריאה וכיפית עם הילדים? בברי המים tami4edge הותקנה פונקציה המאפשרת לעקוב אחר כמות המים האישית אותה צורך כל אחד מבני הבית, תוך הצבת יעדי שתייה שיהפכו את שתיית המים לכיף של ממש.

מתכוננים לחורף עם סדרת ברי המים tami4edge

בשורה התחתונה, אם גם אתם נוטים לשכוח לשתות מספיק מים בימי החורף הקרים, ואם גם אתם רוצים שילדיכם ישתו מספיק מים בעונה זו, הרי שברי המים tami4edge הקטנים, החכמים והמעוצבים מיועדים בדיוק עבורכם, ויבטיחו שכל המשפחה תשתה יותר מים.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן>>