שגרת הטיפוח לחורף של סיסלי, החברה המובילה בעולם בתחום הטיפוח, כוללת את כל השלבים בדרך לשמירה על עור מוגן ובריא בעונה הקרה.
בית סיסלי פריז, אשר נוסד לפני קרוב לחמישה עשורים, מציע מגוון מוצרים בעלי יכולת מוכחת באמצעות מחקרים קליניים, המבוססים על תמציות בוטניות איכותיות ומינון מדויק, לקבלת התוצאות הטובות ביותר. מעבדות המחקר של החברה מבססות את הפורמולות על שילוב בין המדע המתקדם ביותר לבחירת חומרי גלם טבעיים המופקים מצמחים. מגוון המוצרים של החברה מציע פתרונות ממוקדים לטיפוח, אנטי אייג'יינג, איפור לכל סוגי העור ובישום.
הידע המעמיק של סיסלי במנגנונים של העור מאפשר לחברה לפתח שגרת טיפוח המתאימה למגוון סוגי גילאים, מצבים וצרכי העור, המשתנים על פי מזג האוויר והסביבה.
1. מתחילים בניקוי עדין ויסודי של העור
השלב הראשון בשגרת הטיפוח של סיסלי הוא ניקוי של עור הפנים בבוקר ובערב, באמצעות באלם ניקוי המסיר את האיפור ומנקה את העור בעדינות אך ביסודיות.
הבאלם, הכולל מרקם ייחודי למריחה על העור, מבוסס על שלושה שמנים: שמן באבאסו, שמן שיאה ומקדמיה, המזינים ומחליקים את העור. גם איפור עמיד במים מוסר בקלות וביעילות, יחד עם ניקוי זיהומים והסרת עקבות של זיהום אוויר שנותרו על העור. לבסוף, הבאלם מזין את העור בלחות ומותיר אותו רך ונינוח, ללא תחושת שמנוניות.
2. לשמירה על לחות העור בימים קרים ויבשים - קרם Velvet
הרוחות הקרות והאוויר היבש עלולים לפגוע בעור הפנים העדין, כך שההמלצה היא לשמור על לחות העור באמצעות קרם ה-Velvet של סיסלי על בסיס פרח הזעפרן, לריכוך והזנת העור.
קרם ההזנה מיועד לעור מיובש ו/או רגיש, מחזק את העור באמצעות מרקם קטיפתי ושילוב רכיבים פעילים המפחיתים את תחושת חוסר הנוחות באופן מיידי ומפיגים את המתח והלחץ על התאים. בנוסף, הקרם מספק טיפול ביום ובלילה- ביום העור זקוק להגנה מפני חמצון של השומנים הטבעיים בעור, בעזרת אנטי אוקסידנטים טבעיים המגנים על העור יחד עם ויטמין E נוגד רדיקליים חופשיים, המחזק את ההגנה הטבעית של העור. בלילה, הקרם עוזר בשיקום והזנה של מפגעי היום.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אינסטגרם סיסלי)
3. להתמודדות עם עור יבש או מיובש - מסכת Velvet פעמיים בשבוע
על מנת להזין את העור היבש (או המיובש) בלחות אינטנסיבית, מומלץ להשתמש פעמיים בשבוע במסכת Velvet של סיסלי המבוססת על פרח הזעפרן, ל'בוסט' מזין של לחות. המסכה נועדה לטיפול לילי אינטנסיבי, להעשרת העור בלחות והענקת מגע רך וחלק לעור.
בנוסף לשימוש השגרתי, ניתן להשתמש במסכה לטיפול SOS להרגעת העור - כל מה שצריך לעשות הוא למרוח שכבה עבה, להמתין למשך 10 דקות ולעסות אל תוך העור את החומר שלא נספג.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אינסטגרם סיסלי)
4. השלב הבא בשגרת הטיפוח - הפחתה של קמטוטים מסביב לעיניים באמצעות מסכה ייעודית
על מנת להפחית נפיחויות וקמטוטים מסביב לעיניים, מומלץ לשלב בשגרת הטיפוח לחורף גם מסכת עיניים, לשימוש 2-3 פעמים בשבוע.
המסכה מעניקה תחושה רעננה ונעימה, הכהויות והנפיחויות מתחת לעיניים פוחתות באופן הנראה לעין, והעור נראה חלק יותר. הטיפול קל ונוח - מריחת שכבה נדיבה באזור שמסביב לעין, המתנה של 10 דקות והסרת שאריות המסכה באמצעות טישיו, ללא צורך בשטיפה.
5. להשלמת הטיפוח - שומרים על בריאות השיער עם שמפו מחליק ומרכך לשיער
לצד טיפוח העור, אסור להזניח את בריאות השיער והקרקפת. שמפו מס.2 מסדרת Hair Rituals של סיסלי, מיועד להעניק שיער חלק ורך, תוך שמירה על שיער מוזן, רך וגמיש, באמצעות ויטמינים ומינרלים הדרושים לחיוניות הקרקפת, השורשים וסיבי השערה.
מרכך השיער מאותה סדרה, עשיר בחומרים פעילים הבונים מחדש את סיבי השיער ומחזקים אותו הודות לחלבונים ותמציות צמחיות החיוניים לשיקום נזקי השיער.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אינסטגרם סיסלי)

המפתח לקבלת התוצאות הטובות ביותר - התאמה אישית של שגרת הטיפוח לעונת החורף

על מנת לבנות שגרת טיפוח לעונת החורף, המורכבת מהמוצרים המתאימים ביותר לסוג ומצב העור, סיסלי מציעה התאמה אישית בנקודות המכירה הפרוסות ברחבי הארץ. באמצעות ניתוח קפדני של מצב העור, שגרת היום והבעיות הנפוצות, מומחיות היופי של סיסלי יכולות להתאים שגרת טיפוח אישי לכל אחת.
לפרטים נוספים על שגרת הטיפוח של סיסלי לשמירה על עור מוזן ובריא לחורף, היכנסי>>