אחרי שנתיים של סגרים, בדיקות ומגבלות חמורות ביציאה ובכניסה לישראל, בחודשים הקרובים צפוי זינוק אדיר בכמות הישראלים שיעברו בשדה התעופה בן גוריון בדרך לחופשה מהנה. חלק בלתי נפרד מהגעגוע לטיסות הוא חוויית הדיוטי הפרי. רגע לפני שאתם עולים למטוס, מחכות לכם בדיוטי פרי ההטבות הכי משתלמות על מגוון עצום של מוצרים - כל מה שנשאר לעשות הוא למצוא את מה שאתם רוצים לקנות באתר, ולהגיע בסטייל לפני הטיסה כדי לרכוש מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, בשמים, אלכוהול ועוד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ג'יימס ריצ'רדסון)

בשמים - 2 ב-120$ או 2 ב-100$

אחת מהקטגוריות הלוהטות ביותר בדיוטי פרי היא בשמים, הידועים במבצעים המשתלמים ביותר. בתור מתנה לפסח לעצמכם (או לאהוביכם), או סתם בתור הזדמנות להתחדש בבושם חדש ומרגש, הדיוטי פרי הוא הזדמנות נפלאה לחסוך ברכישה של מגוון בשמים.
בין הבשמים המשתתפים במבצע ב-2 ב-120$: Giorgio Armani Emporio Edp Spray 100ml המציע תערובת רעננה ופרחונית של ארגמן, שקד, וניל ועץ ארז בהרמוניה מושלמת, Yves Saint Laurent Kouros Edt Spray 100ml העוצמתי המיועד לגברים הבטוחים בכוח וביכולת שלהם, Hugo Boss Scent Absolute For Her Edp 50ml - הניחוח המוחלט והמודרני לגבר עם שילוב של ג'ינג'ר ושורשי מונדיה, Giorgio Armani My Way Edp 50ml - הניחוח הנשי החדש שהוא זר פרחים לבן ובוהק ועוד.
בין הבשמים המשתתפים במבצע ב-2 ב-100$: Yves Saint Laurent Kouros Edt Spray 50ml העוצמתי לגברים, Giorgio Armani Stronger with you/ In Love with You Freeze Edt 50ml Ariana Grande Sweet Like Candy Shop Edp 100ml המתקתק, Elizabeth Arden White Tea Edt 100ml, K By Dolcae&Gabbana Edt 50ml הגברי והאותנטי ועוד.

מוצרי טיפוח - פריט שני ב-50% הנחה

הטבה מיוחדת שמאפשרת לכם להשלים את כל החוסרים ולשדרג את הרגלי הטיפוח, עם פריט שני ב-50% על מגוון מוצרים מהמותגים המובילים: אסתי לאודר, קליניק, לנקום, אליזבת ארדן ועוד.
בין המוצרים הנכללים במבצע תוכלו למצוא קרמים וסרומים לעיניים, קרמים לגוף, לפנים ולידיים, שמן גוף, קרמי אנטי-אייג'ינג מתקדמים, ג'ל אפטרשייב וג'ל גילוח, דיאודורנטים ועוד.

פריטי מיני קוסמטיקה - מושלמים לחופשה וגם ליום-יום, במבצע 1+4 חינם

מוצרי קוסמטיקה באריזות קטנות וקומפקטיות הם השותף המושלם לחופשה בחו"ל, וגם פתרון יעיל לשגרת הטיפוח ביום-יום. דיוטי פרי ריצ'רדסון מציע מגוון עצום של מוצרים באריזות בגודל המושלם, ובמבצע המושלם – 1+4 בחינם.
בין המוצרים הנכללים במבצע: באלם לשפתיים של Kiehls, קרמים לידיים, שמפו ועוד של L’Occitane, מוצרים לשיער של Moroccanoil, קרמים של קליניק, מוצרי טיפול של אליזבת ארדן, מוצרים לשיער של Sakura, מיני-בשמים של Victoria’s Secret, מוצרי איפור של MAC ולנקום, ועוד ועוד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ג'יימס ריצ'רדסון)

איפור - פריט שני ב-50% הנחה

כל צרכי האיפור והרבה יותר, מחכים בדיוטי פרי במבצעים הכי משתלמים. עכשיו בדיוטי פרי תוכלו למצוא את המותגים הכי יוקרתיים ומובילים, במחירים שעושים את החופשה.
בין המותגים הנכללים במבצע: essie, L’Oreal, Yves Saint Lourent, Revlon ועוד. אסור לפספס ביקור בדוכנים של מותגי האיפור המועדפים עליכן.

אלכוהול - 3 ב-120$ או 3 ב-99$

גם מבחינת אלכוהול, אין על דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מבחינת מגוון, איכות ומבצעים משתלמים. כדאי לחכות לטיסה כדי למלא את ארון האלכוהול שלכם במוצרים הכי משובחים ואהובים. את הבקבוקים תוכלו כמובן להשאיר בארץ ולאסוף בדרך חזרה.
בין המוצרים הנכללים במבצע 3 ב-120$: Roberto Cavalli Vodka 40% Mirror Edition 1L, JACK DANIEL'S American Whisky 45% 1L, Glen Grant Cask Haven 46% 1L Giftbox, Generous Gin Organic 44% 700ml ועוד.
בין המוצרים הנכללים במבצע 3 ב-99$ בלבד: Johnnie Walker A Song Of Fire 40.8% 1l, Glen Grant Single Malt Scotch Whisky 10y 40% 1L Gp, Island Signature Rum Yellow Snake Jamaica 40% 700ml ועוד.

אל תשכחו את השוקולד - 1+4 על מגוון שוקולדים

בתור פינוק לחופשה או בתור מתנה לילדים בדרך חזרה, קניית שוקולדים בדיוטי פרי היא חוויה בפני עצמה. כל סוגי השוקולד האיכותיים והאהובים נכללים במבצע המיוחד של הדיוטי פרי, ביניהם maltesers באריזה האדומה הידועה, מותג האיכות ולרונה, M&M, reese’s ועוד ועוד.
אין ספק שהחזרה לחופשות בחו"ל היא אירוע מרגש שרבים מאיתנו חיכינו לו בשנתיים האחרונות. למי שהתגעגע לטיסות, צפויה חוויה גם בחזרה לדיוטי פרי ולמבצעים הידועים שלו. אל תשכחו לחפש את המוצרים האהובים עליכם, להתחדש בבושם או מוצר איפור שחלמתם עליו, ולחסוך כל הדרך לחו"ל.