יוקרה, עיצוב ושירות - אלו המרכיבים שעומדים מאחורי תפיסת העולם של מנהלי השיווק של ARISTO GROUP. אלירן אזולאי, מנהל רשת "אריסטו" מוצרי חשמל, גלית דולב, מנהלת קשרי האדריכלים של אריסטו והלן שדה, סמנכ"לית השיווק וקשרי האדריכלים של המותג MODULNOVA ישראל, מביאים תעוזה, חדשנות, אג'נדה ייחודית ואסרטיבית בתחום השירות ובעיקר "גאוות יחידה" של הקבוצה, אליה הם משתייכים ואותה הם מובילים.
"יוקרה היא חוויה הוליסטית", הם אומרים. "עיצוב, אדריכלות, טכנולוגיה והחיבור ביניהם, מייצרים שיח לא רק ויזואלי, אלא בעיקר רגשי, תחושתי".
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ אריסטו)
קבוצת ARISTO מתמחה ביצירת חווית עיצוב פרמיום בקונספט חדשני וייחודי שלא קיים בארץ ומאגדת תחתיה את חנויות הקונספט ARISTO וכן את מותג הפרימיום MODULNOVA.
אולמות התצוגה של הקבוצה ממוקמים בהרצליה פיתוח ובחיפה ומהווים את גולת הכותרת העיצובית והתפיסתית לחנות קונספט, המייבאת ומציגה את כלל מוצרי הפרמיום למטבח ולבית בתחום מוצרי החשמל, מטבחים, מטבחי חוץ, חדרי רחצה וחדרי מגורים.

תפיסת עולם ייחודית בשוק מוצרי הפרימיום - פתרון 360 ללקוחות ולבעלי מקצוע

"כחלק מתפיסת עולמה של קבוצת אריסטו", מספר אלירן, "היא דוגלת בפתרון 360 הן ללקוחות והן לבעלי המקצוע: מעצבים, אדריכלים, מנהלי פרויקטים ועוד".
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ אריסטו)
אריסטו מתמחה בשיווק מוצרי יוקרה של החברות המובילות בשוק, ביניהן MIELE, GAGGENAU, SUB- ZERO, V-ZUG ויבואנית רשמית בישראל של מותגי היוקרה SIRIUS ו-SACHI, ועל ידי כך מייצרת פתרון, חכם, שאינו תלוי במותג ספציפי, אלא כזה המבוסס על התפיסה העיצובית ועל צרכי הלקוח.
"אנחנו ב-ARISTO מבינים את הצורך בפתרון לא תלוי מותג, אלא תלוי מוצר ורק על ידי ההבנה הזאת, יש לנו את היכולת לחבר בין החוויה למכלול: מטבחים, חדרי מגורים, חדרי רחצה של מותג העל MODULNOVA ומאידך הארסנל הגדול והמקיף ביותר הקיים בארץ של מוצרי החשמל למטבח ולבית", אומר אלירן.

מתמקדים במוצר ולא במותג - הדרך של ARISTO ליצירת פתרון מותאם אישית

בבחירת המותגים, הדגש הוא על השילוב האולטימטיבי בין טכנולוגיה, נוחות, עיצוב והשילוב בין המותגים יחד, יצירת חוזקה טכנולוגית מחד ועיצובית מאידך, המתאימה בדיוק לצרכים ולא באה כפתרון מאולץ בלבחור מחברה ספציפית, אלא ממגוון המותגים והמוצרים של כל חברה על פי התמחותה.
"למשל, המותג השוויצרי V-ZUG המתמחה בתנורי אידוי (COMBI STEAMER)", מחדדת גלית, "יכול להתאים לבתים בהם הבישול הוא על גבול המקצועיות, ואשר נותן מענה בזכות האידוי החכם של התנור לבישול איכותי, בריא, המתאים לצרכי לקוחות ספציפיים במינימום מאמץ ומקסימום תוצאה".
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ אריסטו)
מקררי היוקרה מארה"ב SUB ZERO, כדוגמא נוספת, מייצרים פתרון עיצובי התפור למידות הלקוח בצבע, במבנה ואפילו בחלוקה הפנימית של המקרר, המותאמת לצרכי הבית הספציפי. המקרר מציע את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לקירור מזון משקאות ויין וכן ורסטיליות בין המקפיא למקרר בלחיצת כפתור.
"אנחנו מייבאים את המותגים שהם גולת הכותרת ברשימת מותגי הפרמיום אך יש ביכולתם לייצר שיח עיצובי וטכנולוגי בהלימה מוחלטת לצרכי הבית, והלקוחות", אומרת גלית.
קבוצת ARISTO היא היבואן הרשמי והבלעדי של מותג היוקרה Sirius האיטלקי, המציע קולטי אדים באיכות הגבוהה ביותר. Sirius הפך ב-25 שנות קיומו למותג המוביל באירופה בתחום קולטי האדים הדקורטיביים והיוקרתיים. הערכים העומדים מאחורי המותג: חדשנות, אחריות, יצירתיות ויופי.
את Miele הגרמנית כמעט ואין צורך להציג, המותג הפך לשם נרדף לאיכות מהמעלה הראשונה, טכנולוגיות מתקדמות, אמינות ומוצרים לכל החיים. החברה הוקמה ב-1899 ודוגלת מאז ללא פשרות באג'נדת Forever Better, בהלימה מוחלטת ל'אני מאמין' של קבוצת אריסטו ובפיתוח הפרמיום כתפיסת עולם ואג'נדה לא רק לסטטוס חברתי, אלא לתפיסת חיים שאיכות היא נטולת פשרות ועל-זמנית.
Gaggenau הוא מותג פרימיום נוסף, המותג הגרמני הינו בעל מסורת של יותר מ-330 שנים. המוצרים של Gaggenau עוברים בקרת איכות קפדנית ומורכבים מהחומרים האיכותיים ביותר. החזון העיצובי של המותג הוא אחד מהגורמים המובילים בעולם מטבחי היוקרה בכל העולם. הביצועים של מוצרי החברה הם יוצאי דופן ומעוררי השראה. Gaggenau מציעה תנורים, מכונות קפה, כיריים, קולטי אדים, מקררים אינטגרליים ומקררי יין.
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ אריסטו)
כך גם מותגים נוספים המיובאים על ידי ARISRO: מותג מקררי היין האירופאי היוקרתי PITT COOKING ,VINTEC המותג ההולנדי המתמחה בכיריים גז מודולריות בעיצוב ייחודי ובלעדי, FHIABA, מקררי הפרמיום מאיטליה, המגיעים במידה וצבע על פי הזמנה, חברת הפרמיום הגרמנית BORA, חלוצת תחום הכיריים בתוכם קולט אדים מובנה, ASKO השבדית, KUPPERSBUSCH הגרמנית, מוצרי אודיו של Bang & Olfson מדנמרק וחברת ריהוט החוץ ומטבחי החוץ SACHI מפורטוגל, אותה אריסטו מייבאת בבלעדיות.
"כל מכלול המוצרים והמותגים, מייצרים שיח עיצובי, טכנולוגי שהוא חלק בלתי נפרד מהאקסיומות הערכיות והשיווקיות של קבוצת אריסטו", מדגישה גלית.
לפרטים נוספים על מגוון המוצרים והשירותים של ARISTO GROUP כנסו ללינק <<>>
קבוצת אריסטו היא היבואנית הבלעדית בארץ של חברת MODULNOVA על כל פעילויותיה. מותג זה מהווה את סמן הדרך בטכנולוגיית פורצת דרך בחומרים וורסטיליים המתאימים למגוון חללים.
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ אריסטו)

מה מייחד את MODULNOVA?

תשומת לב לפרטים, חומרי גלם משובחים, תכנון רב תכליתי, ירידה לרזולוציות מדויקות, בהקשבה לצרכים ולחלומות הלקוח- אלו המאפיינים של מותג היוקרה האיטלקי MODULNOVA, כך מספרת הלן. MODULNOVA, מייצרים מטבחים, חללי מגורים וחדרי רחצה עדכניים, מעוצבים לעילא ובעלי חזון עיצובי ייחודי.
"אנחנו יודעים לקחת את החומר לקצה", אומרת הלן. "כך למשל, רק MODULNOVA ניתן להשתמש בחזיתות מתכת מדוקקות במיוחד בעובי של ס"מ בודד, המתנשאות לגובה שאינו סטנדרטי המאפשר מראה אחיד יוקרתי ומרשים".
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ אריסטו)
יתרה מכך, חברת MODULNOVA פיתחה חומר ייחודי הרשום כפטנט הנקרא 'מילטק' - חומר עמיד, העוטף את כל חזיתות המטבח, ללא נראות החיבורים, המאפשר עיצוב ונראות יוקרתית וייחודית.
פרט למטבחים, ב- MODULNOVA מייצרים חוויית לייף סטייל בין חלל המגורים, חדרי הרחצה, מטבחי החוץ והמטבח כמכלול היוצר הרמוניה עיצובית.
"פתרונות העיצוב שלנו מציעים מענה רחב לכל הבית, המאפשר יצירת שפה עיצובית אחידה ואיכותית בחלל. העיצובים עדכניים, מעוצבים עד לפרט הקטן ביותר, אוונגרדיים ובעלי חזון ייחודי", אומרת הלן. "קטלוג המוצרים והפתרונות של החברה מציע מגוון רחב מאוד של דגמים, חומרים, פתרונות אחסון, באמצעות שילוב של נראות, איכות וגימור ברמה גבוהה, לצד טכנולוגיה מתקדמת. MODULNOVA מציעה מטבחים, חדרי רחצה, מזנונים, ספריות וחיפויי קיר, אותם ניתן לשלב יחד במגוון צבעים, גימורים וטקסטורות. חדרי הרחצה, למשל, משתמשים בחומרים שנלקחו מעולם המטבחים אך עמידים במים ובלחות".
MODULNOVA איטליה היא מורשת משפחתית של 4 דורות של נגרי אומן, אדריכלים ומעצבים. החברה המשפחתית, מנוהלת כיום גם עלי ידי הדור הצעיר, המכניסים למותג רוח צעירה, עדכנית וטכנולוגית, לצד התפיסה המסורתית ארוכת השנים המכבדת את המורשת הבין דורית. MODULNOVA היא החברה היחידה בעולם שמשיקה קולקציה חדשה בכל שנה, על מנת להביא לשוק את הטכנולוגיות והחומרים הכי חדשניים. בין החידושים שהופכים את החברה לדור הבא של המטבחים, ניתן למצוא דלתות אלומיניום מסוג Honeycomb, המאפשרות ליצור חזית אחידה בגובה 6 מטרים נפתחת בטאץ', חיפויים למקררים אינטגרליים עם פתיחה קלה ומראה אחיד, מילטק - חומר לחיפוי דלתות וחזיתות המראה עמידות רבה ומבחר טקסטורות, והחידוש האחרון של החברה בקולקציית 2022 החדשה - שימוש באבן טבעית אשר עברה שיטת עיבוד ייחודית ל-MODULNOVA, המונעת ספיחת נוזלים.
עוד על עולם העיצוב והלייף סטייל של MODULNOVA בלינק <<>>

חוויית קניה מושלמת - שירות, ייעוץ והתאמה אישית

הצוות המקצועי של ARISTO ו- MODULNOVA מורכב ממומחים בעלי ידע רחב ומעמיק בתחום מוצרי חשמל פרימיום, ומציע ליווי אישי בבחירת המוצרים המתאימים לצרכים של כל לקוח וכמובן מעצבות פנים המתמחות במטבחי פרימיום שיושבות עם האדריכל והלקוח ותופרות את הפתרון הייעודי לצרכיו, בנוסף למנהלת קשרי האדריכלים, המספקת את המענה השירותי, המקצועי ותופרת את המעטפת הנכונה והייחודית לאדריכל וללקוח הקצה.
קבוצת אריסטו, ידועה בשירות המסור של נציגיה באולמות התצוגה ובמענה טלפוני זמין.
בנוסף, הלקוחות יכולים לרכוש את מוצרי החשמל היוקרתיים באתר האינטרנט של החברה, אשר מתעדכן כל העת בדגמים עדכניים. האתר נבנה מתוך מחשבה רבה ורצון להנגיש את כל המידע הנדרש בקלות ובנוחות, על מנת לאפשר למבקרים לחוות את המוצר מכל זווית, לקבל החלטה ולבצע רכישה נבונה בהתאם לתקציב ולצרכים האישיים.
"אנחנו מזמינים אתכם להתרגש מהבית שלכם בכל יום מחדש ולהעשיר את חלל המגורים בעיצובים שמתאימים לצרכים, לסגנון ולחלומות שלכם – ARISTO GROUP היא הכתובת עבורכם", אומרים אלירן וגלית. אתם מוזמנים לחנויות הקונספט של אריסטו לאולמות התצוגה של MODULNOVA כדי לעצב את הבית עם החומרים, הטכנולוגיות והעיצובים הכי עדכניים לבית, המייצרים איכות חיים וחוויה רב חושית איתה תקומו בבוקר ואיתה תלכו לישון בלילה מחויכים.

מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ, התרשמות וקבלת הטבה ייחודית