כולנו מכירים את וולנטיין, אבל יום האהבה ביהדות, ט"ו באב כמובן, נמצא ממש מעבר לפינה. לכבוד חג האהבה, אין יותר כיף מלחגוג אותו בהענקת מתנות לאנשים שאנחנו אוהבים. מתנה נוצצת ומיוחדת שתהפוך את היום המיוחד ואת האהבה שלכם לבלתי נשכחים. לקראת היום המרגש, רשת 'הבורסה לתכשיטים' השיקה קולקציה מיוחדת שחוגגת את האהבה, עם מגוון תכשיטים לנשים ולגברים. כך תהפכו את היום לרומנטי ומושקע, בתקציב לכל כיס.
תכשיט משבץ יהלומים או אבן חן תמיד יהיה מתנה מושקעת ומרגשת. האפשרויות אינסופיות: אפשר לבחור תכשיט שהוא חלק מסט ולהשלים באירועים נוספים בעתיד. אפשר לקנות פריט מעוצב ייחודי.
אם מדובר על יום האהבה, אפשר כמובן לשלב סמלי אהבה כמו לבבות משובצים, סמל אינסוף או תכשיטים תואמים לבני הזוג. או פשוט להעניק מכל הלב פריט קלאסי כמו צמיד טניס, אותו תמיד מרגש לקבל.
4 צפייה בגלריה
( צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)
מהם סוגי התכשיטים הפופולאריים בתור מתנה לט"ו באב? ואיך תוכלי לפנק את בן הזוג בתכשיט יוקרתי לגבר?
ט"ו באב היא ההזדמנות להודות לחצי השני שלכם
בניגוד ליום הולדת או חגים, יום האהבה הוא ההזדמנות לחגוג את האהבה המשותפת והאינטימית בין בני הזוג. הזדמנות לעשות טוב ולהודות לחצי השני שלנו. בעקבות זאת, אין ספק שתכשיט הוא המתנה המתאימה ביותר- תכשיט הוא תופסת נצחית שאפשר לענוד ביום-יום ותזכיר את הימים המיוחדים יחד ואת העובדה שתמיד יש מישהו שחושב ואוהב אותנו.
אופנתי וטרנדי או על-זמני? הכל תלוי בבת הזוג
אם בת הזוג אוהבת קלאסיקות, כדאי ללכת על בטוח, עם צמיד עדין או שרשרת עם תליון סולידי.
4 צפייה בגלריה
( צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)
לצד זאת, יש קסם גדול בתכשיטים מיוחדים ומפתיעים שמושכים את העין. שרשרת מעוצבת משולבת זהב צהוב ולבן , או עגילים עם עיצוב טרנדי הם הפתעה שאולי היא לא היתה בוחרת בעצמה, אבל כזו שהיא תשמח לקבל ולענוד מידי יום.
אם חשבתם על טבעת, חשוב לזכור שטבעות הן לא רק טבעות אירוסין ונישואין. לא משנה אם היא רווקה או גרושה, ניתן לענוד טבעת מעוצבת בכל יום. טבעות ייחודיות מוסיפות אלגנטיות לכל אאוטפיט ונותנות לכף היד מראה עדין ונשי. טבעת איכותית שמשלימה את הסגנון שתמצאו בקופסת התכשיטים שלה – היא תמיד מתנה מצוינת.
4 צפייה בגלריה
( צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)
חוגגים את ט"ו באב עם תכשיט בצורת לב או אבן אדומה
ט"ו באב הוא ההזדמנות לחגוג את האהבה בין בני הזוג באמצעות סמלים המביעים אהבה ותשוקה. תליון בצורת לב הוא מתנה שתמיד עובדת, במיוחד ליום האהבה. תוכלו גם לקנות עגילים, שרשראות וטבעות בשילוב יהלומים ואבני רובי אדומות, הצבע הנצחי של האהבה. אפשר כמובן להחליף את האבנים האדומות בסוג אבני החן שבת הזוג אוהבת.
לא רק לנשים – ט"ו באב היא הזדמנות לקנות תכשיט יוקרתי לגבר שלך
תכשיטים הם כבר מזמן לא רק עניין לנשים. בן הזוג שלך ככל הנראה לא ילך עם תליון בצורת לב, אבל אם הוא אוהב תכשיטים ואסתטיקה, אין ספק שהוא ישמח לתכשיט שבכל פעם שהוא עונד אותו, הוא נזכר בך.
4 צפייה בגלריה
( צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)
קולקציית התכשיטים לגבר של רשת הבורסה לתכשיטים כוללת צמידים, שרשראות, טבעות ומבחר שעונים, שנותרו התכשיט הגברי האולטימטיבי. כל התכשיטים והשעונים לגברים מגיעים בעיצובים אלגנטיים ומיוחדים. זו ההזדמנות שלך להפתיע אותו עם טבעת משובצת אבן אוניקס שחורה ועוצמתית, או שעון ורסאצ'ה יוקרתי.
כל מה שנשאר הוא להחליט איזה תכשיט לקנות. הקולקציה הרומנטית לט"ו באב של רשת הבורסה לתכשיטים מחכה לכם בחנויות הרשת או באתר >>