לעיתים רחוקות עולה קמפיין שאומר לנו בפשטות ובישירות "רוב הסיכויים שבמהלך החיים שלכם לא הגשמתם את כל החלומות שלכם ולא באמת הצלחתם לעשות את מה שרציתם". הקמפיין החדש של רשת מגדלי הים התיכון, בכיכובו של האחד והיחיד שלמה בראבא, מציג את ההצטרפות לדיור המוגן של הרשת בתור הזדמנות להתחיל לממש את כל מה שנמנענו ממנו עד עכשיו, תחת הסלוגן "המקום הנכון, בזמן הנכון".
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
אנחנו מעבירים חיים שלמים במרדף אחרי פרנסה, גידול ילדים, טיפוח משפחה וניהול קריירה. אבל מה בקשר לחלומות האמיתיים שלנו? אלו שתמיד רצינו לממש אבל אף פעם לא היה את הפנאי הנדרש בשבילם? זו בדיוק התחושה שרשת מגדלי הים התיכון, רשת הדיור המוגן הגדולה בישראל, מכוונת אליה בקמפיין חדש בכיכובו של שלמה בראבא.
בפרסומות השונות של הקמפיין ניתן לראות את בראבא הילד שההורים שלו שולחים אותו לעשות שיעורים במקום לצפות בטלוויזיה, בראבא הצעיר שנאלץ לוותר על הגשמה עצמית "בשביל הנשמה" לטובת עבודה בטוחה, ואפילו בראבא הכוכב הגדול, שרצה לנסות דברים אחרים לגמרי כשכולם דרשו ממנו לעשות "יאצק" פעם אחרי פעם.
הקמפיין פונה לכל מי שהגיע לגיל הנכון בקריאה "בגיל השלישי יש לכם חופש לעשות הכל - אז למה שלא תנצלו אותו?". במשך חיים שלמים עמלתם, השקעתם ודאגתם לכולם - הגיל השלישי הוא הזמן המושלם לדאוג לעצמכם ולקצור את הפירות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
לכן, דיור מוגן איכותי ומלא פעילויות, כמו בבתי מגדלי הים התיכון ברחבי הארץ, הוא המקום הנכון, בזמן הנכון. המקום הנכון לגלות, לחוות ולהוביל, המקום הנכון להגשים את כל שלא הספקתם עד עכשיו.

הקונספט של הקמפיין: דיור מוגן הוא לא רק איכות חיים, אלא פלטפורמה להגשמה והובלה

הרעיון העומד מאחורי הקמפיין נוגע בצורה מחויכת - אחרי הכל מדובר בבראבא - בנקודה כואבת וידועה אצל רבים מאיתנו המגיעים לגיל השלישי. במבט לאחור, עבור כמעט כל אחד מאיתנו, היו דברים שוויתרנו עליהם בלית ברירה בעקבות המחויבות והאילוצים במשך החיים.
כאשר הצופים מגלים שאפילו בראבא הגדול הרגיש צביטה בלב בכל פעם שרצו שיעשה "יאצק", הקמפיין חושף את מה שרבים מרגישים במהלך החיים.
מתוך תפיסה חדשה הרואה בדיירים אנשים שנמצאים בשיא חייהם, מגדלי הים התיכון שמים את עצמם במקום שהוא קטגוריה חדשה בעולמות הדיור לגיל השלישי - מקום לשדרוג איכות החיים והגשמה עצמית. מהצד של מגדלי הים התיכון, המחויבות היא לבנות עולם המאפשר למבוגרים להוביל, לגלות ולחוות את השנים הטובות והמאושרות ביותר שלהם. שלל הפעילויות והפתיחות המוחלטת של הרשת כלפי יוזמות של הדיירים, מאפשרות לדיירים להביא לידי ביטוי את הרצונות שלהם, השאיפות שלהם ואפילו מעוררים בהם את הדברים האלו, כדי להגיע גם בגיל שלהם לשיאים חדשים בחיים.

הרשת הגדולה בישראל להגשמה עצמית עבור בני הגיל השלישי

רשת מגדלי הים התיכון היא הרשת הגדולה, הוותיקה והמובילה בתחום הדיור המוגן לגיל השלישי בישראל, המנהלת יותר מ-1,500 יחידות דיור ב-8 בתים ברחבי הארץ.
הקמפיין הנוכחי הוא חלק מהאג'נדה הכוללת וארוכת השנים של הרשת, אשר שמה את הדיירים במרכז ושואפת לעורר בהם סקרנות, חדוות גילוי ויכולת מימוש, במקום הנכון ובזמן הנכון.