עם פרוץ מגפת הקורונה, לצד מגבלות ההתקהלות והצורך בשמירה על בריאותם של עובדינו, המצאנו את עצמנו מחדש בהרבה תחומים, וביניהם גם בתחום האחריות החברתית והתרומה לקהילה", אומרת יעל נדב, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. "עבורנו זה חלק חשוב בעשייה שלנו ולא רצינו לוותר על כך. את הגאנט העמוס פעילויות התנדבות מגוונות שהיה לנו, התאמנו לפעילויות התנדבות יחידניות, באמצעות הזום, והעובדים שלנו שמחו להשתתף בפעילויות המרגשות שיזמנו, לא פעם מביתם, כאשר בני המשפחה שותפים להתנדבות".
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
בין שלל הפעילויות שעשו השנה ב־AIG היו: הקמת בנק התנדבויות יחד עם עמותת "הרוח הטובה", שאפשרה לכל עובד ועובדת לבחור היכן ומתי להתנדב בזמנו שלו, אימוץ קבוצת נערות בעלות פוטנציאל אדיר בשיתוף עמותת יוניסטרים, תוך מתן הדרכות, מנטורינג וייעוץ לפיתוח כישורי היזמות שלהן דרך הזום. כמו כן קיימה החברה פעילויות שונות, הכוללות בישול, אפייה ושינוע של מוצרי מזון למקלטים לנשים ונערות בסיכון, לצד תרומות של מוצרי טיפוח שונים לאוכלוסייה זו.
כמו כן החברה נרתמה ביום המעשים הטובים האחרון לפעילויות שונות (מרחוק), כמו פעילויות של חדרי בריחה בשיתוף עובדים מתנדבים ועמותת "חינוך לפסגות", סדנת שתילה וגידול ביתי של צמחים עם דיירי הוסטל לאנשים עם צרכים מיוחדים, סדנת שוקולד עם מועדונית של עמותת "עמך" למען ניצולי שואה ועוד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
היבט מסוים של התרומה לקהילה מתייחס ממש לקהילה שבה נמצא מטה AIG – פתח תקווה. מתוך רצון לתרום בחזרה לעיר שמארחת את מטה החברה שנים רבות, המשיכה החברה בקשר הדוק עם עמותת מעגל נשים פתח תקווה בקיום פעילויות שונות במהלך השנה, כמו חלוקת שתייה ומאפים למנקי הרחובות בעיר, חלוקת סלי מזון בחגים, תרומות ילקוטים חדשים לצד מארזי מוצרי כתיבה לילדי כיתה א' בעיר ועוד.
שרון רייניש בורשטיין, מנהלת מחלקת גיוס ואחריות חברתית בחברה, רואה כיצד התרומה לקהילה גם משפיעה לטובה על הנעשה בתוך החברה, "אנו גאים בכל פעם מחדש ברוח ההתנדבות שעובדי AIG מגלים. הבנו שמעבר לעובדה שאנחנו יכולים לתרום לחברה עצמה ופועלים למען עתיד טוב יותר לכולנו, הרי שהתנדבות העובדים כשלעצמה מסייעת רבות לתחושת הערך של עובדי החברה, ומהווה פעילות גיבוש המחזקת את הקשר בין החברה העסקית לקהילה". 