להתחיל לימודי תואר ראשון או שני זו לא החלטה שעושים ביום אחד, ואם כבר הגעת להחלטה הזו, המטרה היא לבחור במוסד הלימודים הטוב ביותר עבורך, כזה שמציע את מסלולי הלימודים הרלוונטיים לך, כזה שאפשר לעשות איתו משהו עם משמעות בסיום הלימודים.
זה הזמן להכיר את האקדמית אחוה, המציעה מגוון מסלולי לימוד בתחומים שונים לתואר ראשון ושני ובנוסף מציעה מגון אפשרויות הכשרה ומכאן גם אפשרויות תעסוקה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אלי זנתי)
למה דווקא מכללת אחוה?
שאלה מצוינת!
הייחודיות באקדמית אחוה באה לידי ביטוי במסלולי הלימודים אותם המכללה מציעה. המסלולים המוצעים כוללים בנוסף לקורסים תיאורטיים גם קורסים מעשיים המאפשרים תעודות שונות בתחום הנלמד מעבר לתואר, כך שבוגרי המכללה נהנים מכלים פרקטיים ואופק תעסוקתי רחב יותר.
כיום, בעולם החדש ישנו צורך גדול במקצועות ההדרכה, ההכשרה, האימון והטיפול ושילובם עם תחומי החינוך, המדע ומדעי המחשב.

מצוינות, חדשנות וחיבור לקהילה – הנוסחה המנצחת!

האקדמית אחוה שמה לה למטרה להיות פורצת דרך בהקשבה לצרכי החברה והתעשייה ולדאוג לטיפוח מתמיד של ערך החדשנות וכן לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים שיעזרו ויקלו על הסטודנטים את תהליך הלמידה.
כל זאת תוך התאמה מלאה של מגוון תוכניות הלימודים לאתגרים החברתיים והכלכליים עמם מדינת ישראל מתמודדת, ובהקשבה מלאה ולצרכי החברה והתעשייה על-ידי יישום והטמעת שיטות ותהליכים חדשניים.
תבינו, לזה בדיוק כיוונו באקדמית אחוה כאשר פתחו את תוכניות הלימודים השונות. ההבנה כי עולם התעסוקה וצרכי המשק השתנו וממשיכים כל הזמן להשתנות מצריכה התאמת הנלמד ותעודות הכשרה רלוונטיות לעולם התעסוקה העכשווי.
למעשה, האקדמית אחוה מספקת את התשתיות, הפלטפורמות הלימודיות, הכלים, ההכוונה, הליווי האישי ואפילו דואגת ליצירת הסקרנות ולהעלאת המוטיבציה בלימודים, כל זאת כדי לאפשר לך להציב יעדים ולהגיע להישגים, להגשים חלומות, להגיע לסיפוק ומימוש עצמי ולנפץ את תקרת הזכוכית האישית שלך.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אלי זנתי)
בזכות כל אלה מספקת אחוה מגוון הזדמנויות תעסוקה לבוגריה בסיום לימודיהם במטרה ברורה כדי לאפשר מיצוי מקסימאלי של היכולות האישיות.

גם תעודה אקדמית, גם תעודת הכשרה וגם אפשרויות תעסוקה

הסתכלות מקרוב על כל אחד ממסלולי הלימודים המוצעים במכללה מאפשר למצוא אופק והזדמנויות תעסוקתיות לבוגרים.
לדוגמה מסלול פסיכולוגיה לתואר ראשון. מדובר בתחום מאוד מבוקש בשנתיים האחרונות גם בעקבות מגפת הקורונה.
הקורונה לצערנו הגבירה את תחושת הסטרס, החרדה והדיכאון בקרב רבים באוכלוסייה. הצורך להתמודד עם קשיים לא צפויים וחוסר בהירות לגבי העתיד גורמים לתסכול וללחץ ואלו מובילים לחרדה ולדיכאון. מלבד זאת, מחקרים הראו כי בתקופת הקורונה יותר ילדים חוו ואובחנו עם לקויות שונות כמו הפרעות קשב וריכוז, לקויות שפה וקושי להשתלב במסגרות לימודיות וחברתיות.
תואר ראשון בפסיכולוגיה באקדמית אחוה מאפשר יריעה רחבה של אפשרויות בחירה בתחום, כך שלסטודנטים יש אפשרות לבחור בפסיכולוגיה במסלול משאבי אנוש, פסיכולוגיה וחינוך מיוחד או תואר חד-חוגי בפסיכולוגיה ולאחר מכן, להמשיך ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית או ייעוץ חינוכי הנלמדים במכללה, או להמשיך לתואר שני באוניברסיטאות השונות המציעות מסלולים בפסיכולוגיה ארגונית, התפתחותית, קוגניטיבית ועוד.
כמו שאמרנו בוגרי המכללה יוצאים עם ארסנל כלים שאין באף מכללה אחרת.

אופק תעסוקתי + אופק אקדמי + תרומה אדירה לקהילה

דוגמה נוספת לגבי רלוונטיות וייחודיות מסלולי הלימוד באקדמית אחוה היא בלימודי תואר ראשון במדעי החיים (ביולוגיה).
כיום עם מגפת הקורונה שממאנת לעזוב, הביקוש לעובדי מעבדה גדל באופן משמעותי.
ישנן שתי אפשרויות להתקדמות תעסוקתית או לימודית:
במסלול התעסוקתי נבנה שיתוף פעולה עם המרכז הרפואי שיבא, תל השומר לקבלת תעודה במעבדנות רפואית - הכולל קורסים המותאמים לדרישות משרד הבריאות וסטאז' של כשלושה חודשים בלבד בכ-40 מעבדות בבית החולים. בסיום התואר מקבלים הבוגרים תעודה ממשרד הבריאות של עובד מעבדה - מדובר במקצוע מאוד מבוקש ונצרך כיום בכל רחבי הארץ.
במסגרת הלימודים קיים מסלול לימודי של אפיק מעבר ללימודי רפואה ארבע שנתי המאפשר לבוגרים בסיום התואר להגיש מועמדות באוניברסיטאות השונות המציעות לימודי רפואה בארץ.

האקדמית אחוה - לבחור את הטוב ביותר עבורך

לסיכום, אם כבר החלטתם שזה הזמן שלכם להתחיל בלימודים אקדמיים אז כדאי לבחור במוסד אקדמי שיספק לכם הזדמנויות לא רק לקבלת תואר אקדמי אלא גם אופק תעסוקתי תוך כדי הלימודים עצמם.
מוזמנים להצטרף למאות בוגרי האקדמית אחוה שכבר מועסקים בחברות מהמובילות במשק בכל רחבי הארץ, במגוון תחומים ותפקידים מעניינים ומאתגרים כאחד!
בואו לבחור בהזדמנות שלכם להוביל, להשפיע ולשנות.
זאת ההזדמנות שלכם להכיר את תוכניות הלימודים בדרך שלכם למצוינות לפיתוח אישי, אקדמי ומקצועי.