אחד הפרויקטים המסקרנים ביותר בעיר הוא דוידסון בשדרה, בניין משרדים מתקדם וחדש על השדרה המרכזית של העיר. יצאנו לשטח כדי לשמוע על היתרונות של העיר ושל הפרויקט מפי צחי כץ - מהנדס העיר מודיעין מכבים רעות, שמוליק כהן - שמאי מקרקעין, ועו"ד יוסי חצרוני, אשר רכש משרד בפרויקט. מה יש להם להגיד על העתיד של מודיעין ועל פוטנציאל ההשקעה במשרד בעיר?


אם כן, אין ספק שמודיעין מתחילה לממש את ההבטחה ולהפוך למרכז עסקים שוקק וחי. צחי כץ, מהנדס העיר מודיעין מכבים רעות, אומר בין היתר כי "סביב מרכז העיר פועלים מוסדות חינוך, שדרה מסחרית, מרכזי תעסוקה ומשרדים, חדרי כושר, והכי חשוב- תחנת רכבת במרחק 5 דקות הליכה".
שמוליק כהן, שמאי פרויקט דוידסון בשדרה במע"ר מודיעין, מוסיף כי "יש מספר רב של יתרונות בהשקעה במשרדים במודיעין- תשתיות, שטחים ציבוריים, תכנון, נגישות לשטחים ירוקים מכל פינה בעיר". היתרון הגדול ביותר עבור משרדים, לדבריו, "הוא העובדה שהעיר יושבת על צמתים וכבישים ראשיים- כביש 431, כביש 6, כביש 1 וכביש 3". עם כזו נגישות, העיר יכולה להפוך למרכז עסקים מרכזי בו יעבדו תושבים מכל אזור המרכז וירושלים.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: Viewpoint הדמיות)

8 קומות של משרדים ומסחר, בתכנון חכם ועם אפשרות לנוף - פוטנציאל לרכישה עם רווח יזמי

גולת הכותרת של מרכז העיר מודיעין היא פרויקט דוידסון בשדרה, מתחם עסקים חדש בן 8 קומות של משרדים ומסחר. המשרדים מתוכננים לניצול מרבי של החלל, עם חלונות זכוכית ואפשרות חלוקה למשרדים קטנים הפונים לנוף.
עו"ד יוסי חצרוני, אשר רכש משרד במתחם, אומר כי "אני קונה משרד עם ראייה השקעתית, וסבור כי משרד במע"ר של מודיעין יוביל לתשואה גבוהה, כך שיש ברכישה גם רווח יזמי". לדבריו, "העירייה משקיעה הרבה כסף בפיתוח סביבתי, עם הקמת פארק, בתי קפה – הפעילות מזינה את עצמה במעגל ולדעתי זה המקום הבא בעיר".
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: Viewpoint הדמיות)
3 צפייה בגלריה
(הדמיה: Viewpoint הדמיות)
כץ מסכם ואומר כי "יש פה אזור חדש וחדשני, יש פה תרבות, היסטוריה, מסחר ועסקים. זה המקור והבסיס להצלחה של מרכז העיר במודיעין".