מהרגע הראשון שאנו פוגשים אנשים, נמצאים באינטראקציות עסקיות או אישיות, אנחנו רוצים שיכירו אותנו, ושההיכרות תהיה מהירה, מעין ”אינסטנט״, אך מדויקת. שדי יהיה במילה אחת, בשם שלנו, ואז כבר כולם ידעו מי אנחנו. כמו אפל, נייקי, וטלסה - ששמם מספר הכול, גם אנחנו רוצים להיות מותגים, מותגים אנושיים.
ג׳ף בזוס, מייסד אמזון אמר את משפטו המפורסם: ”המותג שלך הוא מה שאנשים אומרים עליך כשאתה יוצא מהחדר״. כלומר, אנשים ממילא ימתגו אתכם, ידברו אודותיכם, ולכן חשוב שאתם - כן, אתם - תשלטו במותג שלכם, בכל הסביבות בהם אתם פועלים.
ואם עדיין לא נרגעו חששותיכם, כדאי לחזור ולהגיד: אנשים נוהגים למתג את האנשים סביבם. פעם קראו לזה "סטיגמות", "דעות קדומות" או "קטלוג". כיום אנחנו בעידן המיתוג האישי. לכן חשוב שאתם תעשו את זה, שאתם תשלטו במותג שלכם, שאתם תקבעו אותו ובהתאם לזאת תחליטו איך לשווק אותו ואיך להציג אותו לאחרים.
1 צפייה בגלריה
עטיפת הספר המותג האנושי
עטיפת הספר המותג האנושי
עטיפת הספר
הספר "המותג האנושי" הגיע הזמן שהעולם ייהנה ממך, הוא מעין הזמנה אישית של המחברת, ד"ר אירית קאופמן - ליציאה למסע של בניית המותג האנושי, באמצעות שיטה מוסדרת ומובנית, מסע שהוא מחויב המציאות כדי להתבלט ולהיות מבודלים מן האחרים.
התפיסה העומדת מאחורי הספר, מניחה כי בניית המותג האנושי אינה פעולה אנוכית או שחצנית, אלא ההיפך: מותג אנושי הוא נתינה לחברה ולסביבה. בניית המותג האנושי מראה שאכפת לכם מאחרים, ושאתם מאפשרים חסכון רב של משאבים רבים שהיו מתבזבזים בחיפוש האנשים והמומחים שיעזרו לכם.
נקודת המוצא לכתיבת הספר הייתה עבודת הדוקטור של המחברת, מחקר שבו עסקה בבניית מחזור חיי המותג האנושי. קאופמן לוקחת מושגים ומודלים מבוססים בעולם המיתוג ומיישמת אותם בהקשר למותג האנושי, על פי מתודה שפיתחה מתוך אמונה בחיבור בין מיתוג ואנשים. כלומר מה שעובד על במבה או לגו או נטפליקס מיושם כמתודה מובנית על אנשים.
הספר מבהיר כיצד בנייה נכונה של מותג אנושי, יכולה לסייע בביסוס המעמד המקצועי והחברתי, בפיתוח מיזמים, שיתופי פעולה או רעיונות חדשים, ואף בפתיחת פרק חיים חדש בכל תחום שהוא. הוא מתאים לכל גיל, עיסוק, מקצוע, אישיות. כל אחת ואחד מכם ימצא את הדרך המתאימה להיעזר בו, באמצעות סדרת תרגילים מעשיים, המקדמים את הקוראים צעד אחר צעד, בתהליך שיטתי, עד להשגת היעד.