ישראלים רבים עובדים קשה יום יום, סובלים במקביל מבעיות רפואיות כרוניות, ולא יודעים שמגיע להם פטור ממס הכנסה. עבור כל מי שמרוויח 15,000 ₪ ברוטו ומשלם יותר מ-2,000 ₪ מס הכנסה בחודש, קיים סיכוי גבוה לזכאות לפטור בעקבות הבעיה הרפואית שלהם.

מהן הבעיות הרפואיות שעשויות להקנות פטור ממס הכנסה? איך עובד תהליך קבלת הפטור מול הרשויות? ומהם היתרונות של 'בשביל הזכויות' בדרך שלכם לקבלת סכומי כסף משמעותיים?

מהו אישור פטור ממס הכנסה מסיבות רפואית?
מדינת ישראל מכירה בכך שכל מי שסובל מבעיה רפואית, מתמודד בין היתר עם הצורך להקצות משאבים כספיים לטיפול בבעיה שלו.
בעקבות זאת, החוק קובע כי אנשים עם נכות רפואית לתקופה של 6 חודשים ומעלה ובהיקף של 90%, עשויים להיות זכאים לקבלת אישור פטור ממס הכנסה, בנוסף להחזר רטרואקטיבי של כספי המס ששולמו ב-7 השנים האחרונות. במקרים רבים, מדובר על החזר של עד מאות אלפי שקלים, זאת בנוסף לפטור על הכנסה עתידית לכל החיים.
מהן הבעיות הרפואיות הנפוצות שעשויות להוביל לפטור ממס הכנסה?
לדברי ניר חלפון, מייסד ובעלים של חברת 'בשביל הזכויות', חברת מימוש זכויות רפואיות היחידה בישראל המתמחה בליווי והשגת פטור ממס הכנסה מסיבות רפואיות, "התופעות והמחלות הנפוצות אשר עשויות לזכות את האזרח בפטור הן סכרת, מחלות לב, סרטן, בעיות של חסימת עורקים בגפיים התחתונות, פרקינסון, טרשת נפוצה, דום נשימה ועוד. הצעד הנכון ביותר הוא לקבוע שיחת ייעוץ עם מומחים בתחום, שמאחוריהם ניסיון של אלפי תיקים דומים וסיפורי הצלחה רבים".
'לא קיבלת, לא שילמת' - כך תקבלו ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, ללא תשלום מראש
הבעיה המרכזית בפנייה לרשויות המס ולביטוח לאומי היא חוסר ההיכרות עם הביורוקרטיה, ההליכים, הטפסים ואופן ההגשה לוועדות הרפואיות הרלוונטיות. ישראלים רבים נרתעים מההתנהלות המסורבלת מול הרשויות, ונוטים לוותר מראש על האפשרות להשיג פטור בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים.
על מנת לעזור לבעלי בעיות רפואיות בדרך למימוש הזכויות הרפואיות שלהם, חברת 'בשביל הזכויות' מציעה שירות מיוחד הכולל בירור, מילוי הטפסים וייצוג הלקוח על ידי איש מקצוע מנוסה מול הוועדות הרפואיות.
היתרון הגדול ביותר של ליווי מטעם 'בשביל הזכויות' הוא שירות על בסיס הצלחה בלבד, ללא עלות של פתיחת תיק, במודל 'לא קיבלת - לא שילמת. הניסיון המוצלח של צוות החברה עם אלפי תיקים במשך יותר משני עשורים, מאפשר לחברה כבר בשיחת הטלפון הראשונית להבין אם יש התכנות לזכאות פטור ממס הכנסה.
אין תחליף להכנה ולליווי של הצוות המקצועי של 'בשביל הזכויות', אשר מכוון, מסייע ומלווה אתכם בכל הוועדות במוסד לביטוח לאומי.
זה הזמן לבדוק האם אתם עשויים להיות זכאים לפטור בשווי של עשרות עד מאות אלפי שקלים ישירות לחשבון הבנק שלכם. קבעו עוד היום פגישה ללא עלות וללא התחייבות. כל שעליכם לעשות זה להשאיר פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם יבצע הערכת ראשונית של הסיכויים שלכם להשגת הפטור ובמידה וכן, לתאם פגישה במשרדי החברה.



פיקסל פייסבוק טאג גוגל איוונט גוגל