האזנה למוזיקה היא חוויה שיכולה לנתק אותנו מהעולם, לעורר בנו רגשות ולהציף זיכרונות. כדי לזכות בחוויה רגשית שתעטוף אתכם מכל הכיוונים, כדאי להכיר את רמקול ה-Phantom, פאר הטכנולוגיה והעיצוב של Devialet, המותג הצרפתי הידוע במסורת המפוארת שלו בתחום הסאונד.
אחרי שנים של טענות על כך שרמקול אלחוטי לא יכול לספק סאונד אימפולסיבי - Phantom פורץ את הגבולות ומנפץ את הציפיות, עם סאונד עשיר ודחוס, לצד עוצמה, בהירות ודיוק שלא קיימים באף רמקול אלחוטי אחר. אחרי שדחק את גבולות הפיזיקה, Phantom הפך לסטנדרט החדש מבחינת ביצועי סאונד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות קבוצת כהנא)
הרמקולים מיובאים באופן רשמי ובלעדי על ידי קבוצת כהנא, אחת מהחברות המובילות והחדשניות בישראל בתחום ציוד הסאונד.

10 שנות פיתוח ויותר מ-100 פטנטים מהפכניים - ברמקול אחד

Devialet היא חברה ותיקה המיישמת את המורשת הצרפתית המפוארת בכל הנוגע לאנינות טעם ואיכות ייצור ללא פשרות. רמקול ה-Phantom הושק לאחר 10 שנות פיתוח של מומחים לאווירודינמיקה, אקוסטיקה והנדסה, והוא כולל למעלה מ-100 פטנטים בלעדיים ומהפכניים.
ה-Phantom מציע לכם לשכוח את כל מה שידעתם על סאונד ולהתכונן לזן חדש של רמקולים. זו ההזדמנות שלכם לחוות מחדש את המוזיקה ששמעתם כבר אלפי פעמים, באמצעות טכנולוגיות מהפכניות המבטיחות אפס דיסטורשן, אפס סטורציה ואפס רעשי רקע - הכל סביב 1100W RMS ו-108 דציבל. התוצאה היא חוויה בעוצמה הגבוהה ביותר שיש, כזו שתרגישו בעצמות ובנשמה.
בנוסף לטכנולוגיות המתקדמות, ל-Phantom יש פיצ'רים שהופכים את השימוש בו לנוח וידידותי, כמו חיבור ב-WiFi, האזנה דרך Spotify Connect או Airplay, חיבור בכבל אופטי או דרך Bluetooth, והפעלה קלה Plug and Play.

עיצוב איקוני ואביזרים שמשלימים את החוויה האקסקלוסיבית

לצד סאונד שהוא חוויה מעולם אחר, העיצוב של ה-Phantom הפך לאייקוני מיד עם השקת הרמקול. העיצוב כולל שילוב של פונקציונליות עם תשומת לב אובססיבית לפרטים הקטנים, על פי מיטב המסורת של התרבות הצרפתית. העיצוב ללא ספק נותן כבוד לאיכות הרכבה, חומרי גלם משובחים ויכולת אומנותית מדויקת. ה-Phantom מגיע במגוון צבעים, חומרים וגימורים, שיכולים לבלוט או להיטמע בעיצוב הבית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות קבוצת כהנא)
הצורה המעוגלת מציעה נראות ייחודית שתשדרג את העיצוב של כל חלל בבית, יחד עם ההתנתקות מהחוטים והכבלים שהיו דרושים עד כה כדי לקבל סאונד איכותי. העיצוב האייקוני לא מפסיק ברמקול עצמו, וממשיך באריזה אקסקלוסיבית ומעוצבת עם אימג'ים מיוחדים ודרמטיים, אשר מביעים את החזון והאיכות של Devialet. ה-Unboxing של הרמקול הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה.
מגוון האביזרים נותן את הטאץ' האחרון בהשלמת האייקון העיצובי: ה-Gecko הוא מתקן התלייה בעל מראה הזיקית. Tree הוא העמוד היוקרתי עליו אפשר להציב את הרמקול, ובעוד שה-Treepod מציע חלופה אלגנטית עם שלוש רגליים. תיק הנשיאה של הרמקול, ה-Cocoon, משלים מראה יוקרתי גם כשאתם מחליטים לקחת אתכם את הסאונד הבלתי מתפשר של ה-Phantom.

שיתוף הפעולה הכי יוקרתי בעולם הסאונד

העיצוב האייקוני, האיכות הבלתי מתפשרת של הרמקול הולידו שיתוף פעולה נדיר מסוגו עם קבוצת האופנה לואי ויטון. ברנרד ארנו, הבעלים של הקבוצה, אשר השקיע בעבר ב-Devialet, עיצב ערכה מיוחדת וממותגת לואי ויטון למוזיקאים ויוצרים, בשילוב רמקול ה-Phantom, יחד עם פטיפון, מיקסר, מחשב ואוזניות. כל הערכות מיוצרות בעבודת יד בסדנה של לואי ויטון בפאתי פריז, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות קבוצת כהנא)

אוזניות GEMINI שומרות על אותה איכות סאונד בלתי מתפשרת, גם לאוזניים שלכם

לצד הרמקולים האיקוניים, Devialet פיתחה גם את אוזניות ה-TWS מדגם Gemini, הממשיכות את הקו האיכותי, שומרות על סטנדרט גבוה ומלוות אתכם עם סאונד מושלם גם בתנועה.
בין היתר, האוזניות המתקדמות מתאימות את הסאונד לצורת האוזן וכוללות סינון רעשים אקטיבי. המבנה הייחודי של האוזניות, המורכב מתאים אקוסטיים, שומר על חוויית האזנה אינטימית ונוחות מקסימלית בכל רגע נתון.
שיחות הטלפון נשמעות חדות מאי פעם בעזרת מיקרופונים חכמים המתמקדים בטווח התדרים של הקול האנושי, תוך סינון רעשי הרקע.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות קבוצת כהנא)
בנוסף, אוזניות ה-Gemini כוללות אפשרות לפקודות קוליות, חיי הסוללה הם עד 24 שעות, חיבור Bluetooth 5.0 ועמידות במים בתקן IPX4.

הסוד של PHANTOM - סאונד פורץ גבולות עם בס לא מהעולם הזה

בין מאות החידושים שנדחסו אל תוך הרמקול המהפכני ניתן למצוא את ADH (או Analog Digital Hybrid), טכנולוגיה בלעדית המספקת את התחכום של הגברה אנלוגית יחד עם העוצמה והקומפקטיות של הגברה דיגיטלית. הטוב משני העולמות. חדות ללא מתחרים, לא משנה באיזה ווליום.
מערכת HBI (Heart Bass Implosion), שפותחה במיוחד עבור ה-Phantom, לוקחת את המאזין לתדרים הנמוכים ביותר שאי פעם יוצרו- 14Hz.
כדי ליצור האזנה מושלמת מכל זווית, פותחה טכנולוגיית ACE הנובעת מהעיקרון האקוסטי של הספרה הרוטטת, מה שמוביל לשליחת גלי הקול באופן שווה בכל כיוון.
המבנה ההרמטי של הרמקול, כולל שני וופרים הפועלים יחד. התנופה הנוצרת מהתנועה המקבילה שלהם יוצרת סאונד אולטרא-עשיר, שאפשר להרגיש באופן פיזי בכל הגוף. כמו לצלול במים העמוקים ביותר באוקיינוס.

עיצוב וסאונד שלא חוויתם, מבלי לוותר על קישוריות ונוחות שימוש

צמד רמקולי Phantom הם פתרון לשמיעה מקצועית ללא תשתיות ומדובר במערכת היחידה שניתן לצרף אליה עוד יחידה ולשמש כמערכת סטריאו אלחוטית.
לבסוף, כדי שיהיה אפשר להמשיך ולשפר את התוצאות גם בעתיד, Phantom כולל את פלטפורמת EVO, המספקת את העדכונים האחרונים לשיפור הביצועים והתאימות של הרמקול, באמצעות חיבור לאפליקציה, ללא התערבות מהצד שלכם.
עבור כל חובב סאונד משובח, שלא מוכן להתפשר על מוזיקה בבית ובדרכים, רמקול ה-Phantom, אוזניות Gemini, בייבוא הבלעדי של קבוצת כהנא, הן הדרך לחוויית האזנה טוטאלית, עם עיצוב אייקוני. התכוננו לעוצמות רגש שלא חוויתם מעולם, עם רמקול ואוזניות באיכות שלא חלמתם עליה.

יבואן רשמי: קבוצת כהנא - ניו אודיו פרו
החושלים 6 הרצליה
09-9555151 | למכירות Devialet התקשרו – 054-7959069

חפשו אותנו בפייסבוק או באינסטגרם: