מרבית מגבלות הקורונה אמנם הוסרו לאחרונה בישראל, אך לכולנו ברור שהמגיפה העולמית לא תיעלם כל כך מהר. למעשה החשש התמידי מפני התפרצותם של וריאנטים חדשים העמידים לחיסון הוא חשש ממשי ורק בשבועות האחרונים נודע על התפרצויות קורונה חדשות בסין, טאיוואן וצפון קוריאה (בה מדווח על משבר הומניטרי של ממש). ובכל זאת העולם מנסה להתאושש מאותות המגיפה ומאות אלפי ישראלים מסתערים כעת על שדות התעופה במטרה לשחרר קצת לחץ ולהצליח לנפוש עד שחלילה יפרוץ גל חדש. בינתיים, בין מי שמעוניינים לטוס אך חוששים מהידבקות במוטציות השונות של הנגיף יש גם את אוכלוסיות הסיכון – חולים כרוניים, אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה וכמובן בני הגיל השלישי.

כל אלו נזקקים לעטות מסכת קורונה איכותית בנמלי התעופה ההומים ובמטוסים העמוסים. אך בפועל המסכה השגרתית הידועה גם כמסכת המנתחים לא תמיד מאפשרת אטימות הרמטית ומסכת ה-95N האטומה יותר לא נוחה למרבית האנשים – היא לוחצת בצידי הראש ולא מאפשרת נשימה נוחה. מה גם שאת שתיהן יש להחליף בתכיפות די רבה כדי למנוע הצטברות מיקרובים. ההחלפה המרובה הזו הופכת אותן גם ללא כלכליות בטווח הארוך, שלא לדבר על הזיהום הסביבתי אותו הן מביאות עמן.
אם עד כה נאלצו המוני ישראלים לעטות את המסכות הללו ללא ברירה ממשית הרי שיש כיום בשורה חדשה בשוק מסכות ההגנה מפני הקורונה: מסכות Livinguard- מסכות פנים אקטיביות המשווקות בישראל על ידי חברת עמוס גזית. ייחודה של מסכת Livinguard טמון בעובדה שהיא הוּכחה מחקרית בהשמדת וריאנטים שונים של קורונה. כך במחקר שנערך בגרמניה עלה כי המסכות של Livinguard מסוגלות להשמיד יותר מ-99.9% מ-SARS-CoV-2 (הווירוס שגורם ל-COVID-19). בנוסף, בדיקה שביצע מכון התקנים הישראלי מצאה כי המסכה מסננת יותר מ-99% מהחלקיקים הנמצאים באוויר בגודל 3 מיקרון. המסכה אף נבדקה על ידי האגודה לבריאות הציבור בישראל ונמצא כי היא משמידה חיידקים ביעילות גבוהה.

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO למסכות Livinguard

BRAVO הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק למסכות Livinguard לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים.
המחקר נערך בקרב מי שרכשו בעבר את המסכות והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם במסכה: האם הייתם שבעי רצון מהשימוש בה והאם הייתם ממליצים עליה לחברים ולמשפחה.
1 צפייה בגלריה
livinguard מסכת פנים - בחירת הצרכנים
livinguard מסכת פנים - בחירת הצרכנים
livinguard מסכת פנים - המלצת הצרכנים
(צילום: יח"צ)
תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק למסכות Livinguard משום שיותר מ-75% מהישראלים שרכשו והשתמשו בהן היו שבעי רצון.

מדוע כולם שבעי רצון מהמסכה?

המסכה לא רק משמידה את כל נגיפי הקורונה אלא שהיא גם מאושרת לשימוש במדינות עם התקנות המחמירות ביותר (איטליה, גרמניה וכו'). כמו כן, היא היחידה שגם משמידה קורונה וגם מכילה סנן חלקיקים – כלומר מעניקה לעוטים אותה בטיחות מרבית בטיסות ובחו"ל.
המסכה של Livinguard מיוצרת משתי שכבות בד כותנה היפו-אלרגני דוחה וירוסים וביניהן סנן (פילטר, להבדיל משסתום). טכנולוגיית נטרול הווירוסים כוללת הטענת שכבות הבד של המסכה במטען חיובי. מאחר שמעטפת הווירוס מוטענת במטען שלילי, מגע של וירוסים עם המסכה גורם לפירוקם ולהשמדתם. שלוש השכבות עובדות בשילוב מתמשך זו עם זו, ויחד מספקות הגנה משמעותית עבור עוטה המסכה וסביבתו.

מה ההבדל בין Livinguard למסכה רגילה?

אם תרצו את זה במשפט קצר: לא להיות תלוי באחרים שיעטו מסכות כדי להיות מוגן. בעולם אוטופי בו כולם עוטים כל הזמן מסכה כירורגית, לא שמים אותה על הסנטר והצוואר, לא נוגעים בה ומחליפים אותה כל שעתיים אולי נצליח להימנע מקורונה. אבל למה לחכות שכל העולם יתנהג כמו שצריך? למה לא להגן על עצמך ב-99.99% אם אפשר? מה גם שברגע ששמים את המסכה הכירורגית על הצוואר היא לא שווה דבר. יתירה מכך, בתור ״אנשים רגילים״ הדרך הכי טובה לזהות שהמסכה אכן הורגת חיידקים היא לא לשטוף אותה במשך שבוע ואז להריח אותה. ריחות רעים על בדים מקורם בחיידקים, וניתן לשים לב שגם אחרי הזעה, לכלוך וכו׳ המסכה לא מסריחה, משום שהיא הורגת את כל החיידקים. לעומת זאת, הבד הגמיש ממנו עשויה מסכת Livinguard מתייבש בקלות ובעל לחות נמוכה, מה שמעניק לעוטה המסכה תחושה נוחה. יתרון משמעותי הוא שהמסכה עצמה אינה זקוקה לניקוי ויעילותה מובטחת לפרק זמן של שבעה חודשים מה שיבטיח לכם חיסכון של מאות מסכות חד פעמיות. כמו כן, המסכה בטוחה לחלוטין לשימוש ובניגוד למסכות אחרות המכילות לעיתים מתכות כגון כסף, נחושת או אבץ, אין במסכה שום חומר רעיל כך שהיא אינה מסכנת את המשתמשים בה בשאיפת חומרים שנחשבים ללא בריאים.

נוחות ובטיחות אופטימאליים

גשר האף והסוגרים הנוחים של המסכה מאפשרים התאמה נוחה וכיפית למשתמש, ככה שרוב הזמן לא מרגישים שהמסכה בכלל עלינו. בנוסף, כאשר מתאימים את המסכה בצורה נכונה לפנים לא נוצרים אדים במשקפיים. מסכות Livinguard בטוחות לגמרי לשימוש בילדים וכמו כן הוכחו במחקרי מעבדה כהיפולארגניות ובטוחות לעור הפנים.
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" 2022 לחצו כאן