מאת ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית
טיפולים קוסמטיים עברו כברת דרך בשנים האחרונות. חלפו הימים של ניתוחים גדולים עם זמן החלמה ממושך. גם ניתוח מתיחת פנים, עבר שינוי והתפתח, ומי שכובש את נשות הוליווד בשנים האחרונות, ופורץ בסערה לכל העולם, הוא מיני פייסליפט ! אחד ההליכים הקוסמטיים בעל שיעור שביעות הרצון בין הגבוהים ביותר. הגירסה הקלילה יותר של מתיחת פנים ובה המטופלים נראים ומרגישים צעירים יותר במינימום כאב וזמן החלמה.
כשמעצב העל, מארק ג'ייקובס עבר בשנה שעברה ניתוח מיני מתיחת פנים, כבר ביום למחרת הוא שיתף תמונה כשפניו חבושות ומאשים את כוח המשיכה, עולם האופנה היה בהלם. מאז נחשפים מדי יום בעולם מפורסמים שמשתפים את תוצאות המיני פייס ליפט שלהם בגאווה.
3 צפייה בגלריה
ד"ר אברי רווה
ד"ר אברי רווה
ד"ר אברי רווה
(צילום: יח"צ)
ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר: "כדי לעשות סדר בדברים, מיני פייסליפט היא הגרסה הפחות פולשנית של ניתוח מתיחת פנים מלא. עם הזמן והגיל, הפנים מאבדות את המראה הטבעי והצעיר שלהן, העור מאבד מגמישותו, הוא נמתח וצונח מטה. מיני מתיחת פנים הוא ניתוח לטיפול בעור רפוי וסימני הזדקנות בפנים ובלסתות. הניתוח עוזר לטפל בקווי הלסת והלחיים הנפולות בטכניקה עדינה יותר. מדובר בהליך מהיר יחסית הדורש פחות זמן מנוחה מניתוח מתיחת פנים מלא. מיני מתיחת פנים היא גרסה שונה של מתיחת פנים מסורתית, עם סדרה של חתכים לאורך קו השיער כדי לתקן את המראה של עור נפול שנמצא בדרך כלל סביב הצוואר וקו הלסת".

ניתוח מיני מתיחת פנים / מיני פייסליפט

מיני מתיחת פנים מטרתה להרים את הצוואר וקו הלסת לצד הלחי הצדית. במיני ליפט מטפלים ברקמות מתחת לפני העור - מגיעים לרקמת השריר והשומן התחתונה הנמצאת מתחת לפני העור, מרימים ומניחים אותה בעדינות. בנוסף, מסירים עודפי עור כתוצאה מהמתיחה, וכך נותרות צלקות קטנות העוברות בקו הפאה שמשם עוברות מאחורי האפרכסת וקו השיער האחורי.

סוד ההצלחה:

הסוד לתוצאות מושלמות תלוי בזווית המתיחה ורמת המתיחה, וזו האומנות שלי כמנתח, מסביר ד"ר רווה, למצוא את האיזון הנכון. "אני מותח את הרקמה שנמצאת מתחת לעור, ואת העור אני מניח בעדינות רק כדי לקבל תוצאה טבעית", מסכם ד"ר רווה.
מדובר בניתוח שהפך מאוד פופולרי בגילאים צעירים יותר של שנות ה 40 לחיים. ההליך מתאים לכל מי שמתאים אובייקטיבית מבחינת הרקמות או מבחינת נפילת השליש התחתון של הפנים תוצאה סופית של מיני ליפט תגיע לאחר כמה חודשים אין לשפוט את התוצאה לפחות מעל חצי שנה מהניתוח. יש לזכור שאף אחד לא יכול לעצור את הזמן לצערנו, כך שגם יום לאחר הניתוח עדיין מתקיים תהליך ההזדקנות של העור והשומן. לאחר כמה שנים ניתן לחדש לשפר את המתיחה ולהוסיף על פי צורך הליכים נוספים שישמרו את המראה.

התוצאה: מראה טבעי וצעיר

מיני פייס ליפט מאפשר תוצאה טבעית הרבה יותר מאשר היה נהוג לצפות בניתוח מתיחה מלא. ההחלמה הרבה יותר קצרה, והתוצאה טבעית ומשמרת את המראה הצעיר והרענן בעדינות.
יתרון נוסף למיני ליפט הוא המענה העדין לשליש התחתון של הפנים, כי כל סוגי חומרי המילוי, הפיסול בהזרקות לא יכולים לטפל בצניחה הטבעית המתרחשת באזור התחתון של הפנים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מתוך אינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
(צילום: מתוך אינסטגרם)

שימור המראה הטבעי:

לשימור המראה הטבעי של מיני פייסליפט לאורך זמן, פותח טיפול ייעודי "סקולפטרה" אשר נועד למצק את העור ולשמור עליו חיוני. "Sculptera הוא פיתוח חומר המשמש כ- ביוסטימולטור חדש. סקולפטרה, המכיל מיקרו חלקיקים של חומצה פולילקטית, והוא כיום בין החידושים הבולטים ביותר, המעודדים באופן מוגבר ייצור סיבי קולגן בעור ובכך ישפר את המראה ואת האיכות של העור. ההליך נעשה באמצעות תהליך דלקתי מבוקר שקורה בעור והתוצאות מעניקות שיקום טבעי והדרגתי של הפנים לצד החזרת הנפחים שהיו חסרים.
מבחינתי, זהו טיפול משלים שמשמר את תוצאות המיני ליפט, מסכם ד"ר רווה.