אירחנו באולפן ynet את אפרת רמתי, מנכ"לית חברת הפאם-טק, אלגאמד תרפיותיקס. החברה פיתחה ג'ל לחות מבוסס אצות בשם Revive, שעושה מהפכה טבעית באחת התופעות הנפוצות - יובש בנרתיק, שהפכה למגפה שקטה בקרב מיליוני נשים בעולם. צפי בווידיאו
כבר כמה זמן שאת סובלת מגרד, צריבה, אי נוחות וכאבים בנרתיק.
ייתכן שאת נמנעת מקיום יחסי מין, מתקשה לישון בלילות ואפילו הפסקת לעשות ספורט בגלל חוסר הנוחות והכאבים. אולי חשבת שיש לך פטריה ופנית לרופא לקבלת מרשם, ואולי ניסית לפתור את הבעיה באופן מקומי על ידי מריחת חומרי סיכוך או שמנים שרקחת במטבח, אבל שום דבר לא עוזר.
4 צפייה בגלריה
(צילום: דרור עינב)
אם התרחיש הזה נשמע לך מוכר, תתפלאי לשמוע שאת ממש לא לבד:
מחקר שנערך לאחרונה על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה מצא כי כ-50% מהישראליות נמנעות מיחסי מין כתוצאה מיובש, כאבים או אי נוחות בנרתיק. למרבה הצער, רק 3% מטפלות בבעיה בעקביות, השאר סובלות בשקט ובבושה וחושבות שפשוט אין להן יותר חשק מיני.
חשוב שתדעי שיכול מאוד להיות שהבעיה ממנה את סובלת בכלל לא קשורה לחשק מיני וייתכן שגם אין לך פטריה, אלא את סובלת מיובש וגינלי.
מדובר באחת התופעות הנפוצות בקרב נשים בכל רחבי העולם - אחת מתוך שלוש נשים בכל הגילים ובמצבי חיים שונים סובלות מהתופעה.
מה זה יובש בנרתיק, מי סובלת ממנה, מה התסמינים, למה חומרי סיכה ושמנים יכולים להחמיר את הבעיה, ואיך אצה מהפכנית אחת משנה את כל התפיסה שלנו את התופעה?
אירחנו באולפן ynet את אפרת רמתי, מנכ"לית אלגאמד תרפיותיקס, חברת ה-FemTech הישראלית, שעוסקת בטכנולוגיות לבריאות האישה.
החברה פיתחה מוצר טבעי ללא הורמונים תחת המותג Secret de Joie, אשר מסייע בבעיית היובש בנרתיק שמטרידה מיליוני נשים בכל העולם. צפי בווידיאו בראש העמוד
4 צפייה בגלריה
(צילום: דרור עינב)
"יובש בנרתיק הוא תופעה פיזיולוגית שבמהלכה רמת האסטרוגן יורדת והרקמה של הנרתיק מתחילה להשתנות ולהפריש פחות נוזלים. העור נעשה עדין יותר וה-PH באזור משתנה", מסבירה רמתי.
היובש הווגינלי הוא תופעה שמופיעה בכל הגילים ובמצבים חיים שונים, בין היתר אצל נשים בהריון ונשים מניקות, חולות סוכרת ונשים הנוטלות אמצעי מניעה הורמונליים או תרופות נוגדות דיכאון. אולם הסיבה המובילה ליובש בנרתיק היא גיל המעבר. "ולא מדובר בגיל 70", מבקשת רמתי להבהיר. "כבר בגיל 45 יש נשים שמתחילות לסבול מתסמינים של גיל המעבר המתאפיינים ביובש בנרתיק".

יובש בנרתיק: לא טיפול – טיפוח

לתוך המציאות הזו שבה נשים סובלות בשקט ולא מוצאות פתרון לבעיה המטרידה, נכנסה חברת הסטארט אפ הישראלית Secret de joie, שהוקמה בשנת 2014. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית שמסייעת ליובש בנרתיק. המוצר פותח על ידי אחד ממדעני החברה שגילה כי מיקרו אצה חד תאית שחיה בסביבה הימית, מפרישה ג'ל על מנת להגן על עצמה מפני התייבשות ומפני מזהמים סביבתיים. "המחקר שנמשך למעלה מ-5 שנים מצא שהג'ל הזה שמופק באופן טבעי על ידי המיקרו אצה, יכול לעזור לנרתיק בבעיות של יובש זיהומים ופטריות", אומרת רמתי. צפי בווידיאו בראש העמוד
4 צפייה בגלריה
(צילום: דרור עינב)
ג'ל הלחות Revive ליובש בנרתיק. הינו מוצר טבעי ללא הורמונים, הוא מבוסס על פטנט המיקרו אצות, המתאפיין בתכונות של אנטי אייג'ינג. "הג'ל מתנהג באופן דומה לנוזל הטבעי של הגוף. הוא מזין את הרקמה, מחזיר לה את הלחות שכל כך חסרה לה, מאפשר לעור לשקם את עצמו ומרגיע את הגירויים והגירודים. לבסוף הוא מייצר שכבת הגנה על ידי היצמדות לרקמה במשך 36 שעות וגם מחזיר את ה-PH הטבעי של הגוף".
"חשוב לנו לשנות את הגישה לבעיה של יובש בנרתיק, כי נשים שסובלות ממנה מרגישות פגומות", מסבירה רמתי. "זוהי גישה של טיפוח ולא גישה של טיפול. כמו שעור הפנים צריך באיזשהו שלב בחיים צריך עזרה ותמיכה, כך גם העור בנרתיק. לכן יצרנו את המותג Secret de Joie".
4 צפייה בגלריה
(צילום: דרור עינב)
ג'ל האצה ריבייב (REVIVE) ליובש בנרתיק מאושר משרד הבריאות ומקבל ביקורות מדהימות מנשים שכבר רואות, ומרגישות, את השיפור בתסמיני היובש.
⭐⭐⭐⭐⭐
ניסיתי המון מוצרים והייתי מאוכזבת, המוצר פשוט עושה עבודה מצוינת אין יותר יובש, מרגישה מאוד נוח שמחה שהתנסיתי והכרתי אתכם, השירות של הנציגים פשוט מעולה, תודה.
שרון.
20.11.22
⭐⭐⭐⭐⭐
האמת הייתי מאוד סקפטית, אבל אמרתי לעצמי שאני חייבת לנסות.
וואלה זה עושה פלאים!
תודה רבה לכם.
ויקטוריה.
28.11.22
⭐⭐⭐⭐⭐
הג'ל מאוד תואם את ההרגשות שמפורטות באתר.
באמת יש שיפור בתחושת היובש והתופעות הנלוות.
מאוד מקווה שזה ימשיך לאורך זמן.
בנתיים אחרי יותר מחוש – אני מאוד מרוצה.
עדי.
13.11.22
הוא נטול הורמונים, חומרים משמרים וחומרי ריח. הג'ל ניתן לרכישה באתר ובמשלוח עד הבית. בקרוב הג'ל יהיה משווק גם בסופר-פארם אונליין.
באתר של Secret de Joie ניתן למצוא מידע רב על יובש בנרתיק, וגם לקבל ייעוץ במייל, בווטסאפ או בטלפון מנציגות השירות.
צפי בווידיאו בראש העמוד
לפרטים נוספים ולרכישת ג'ל הלחות Revive ליובש בנרתיק, עם הטבה מיוחדת, היכנסי לאתר >> או התקשרי לקבלת ייעוץ: 072-391-0444