שוב הילדים ארגנו מסיבה ולא נותנים לכם לישון? החבר'ה צועקים על הטלוויזיה תוך כדי צפייה במשחק כדורגל בזמן שאתם מנסים להתרכז בעבודה? רעש בבית הוא אחד הדברים המתסכלים ביותר.
החדשות הטובות הן שיש פתרון שמאפשר לכם לסגור מאחוריכם את הדלת, ולהיכנס למרחב שקט ופרטי משלכם, בלי ההמולה מהחללים המשותפים בבית.
חמדיה, חברת דלתות הפנים הוותיקה והמובילה בישראל, השיקה לאחרונה את העידן החדש של דלתות הפנים - חמדיה ULTRA QUIET PRO, עם טכנולוגיית ULTRA QUIET הבלעדית, שמציעה בידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר בשוק. בזכות החדשנות הטכנולוגית, ההתקנה הפשוטה והעיצוב המודרני, דלתות ULTRA QUIET PRO הפכו לטרנד ביחידות הורים, חדרים של ילדים מתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים.

הדלת השקטה בישראל - כך זה עובד

דלתות חמדיה ULTRA QUIET PRO מבוססות על טכנולוגיית ULTRA QUIET , פטנט בלעדי לבידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות מילוי אקוסטי רב שכבתי ייחודי. אלפי לקוחות שכבר רכשו את הדלת האקוסטית בטכנולוגיית ULTRA QUIET מדווחים על איכות חיים חדשה לחלוטין - סוף סוף אפשר לישון, לעבוד ולקרוא ללא הפרעות, במרחב אינטימי ורגוע.

לא רק בחדרי שינה - מעכשיו אפשר לעבוד מהבית בשקט

על רקע משבר הקורונה שהשאיר את כולנו בבית, ועם התפתחות העידן הדיגיטלי שמאפשר לנו לעבוד יותר ויותר מהבית, התכנון של הבתים השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות. הבית של היום הפך להיות היברידי לחלוטין מבחינת עבודה, ולכן אנשים רבים נזקקים למרחבים שקטים ופרטיים בתוך הבית. בהתאם, פריט החובה החדש בשיפוצים ובבנייה חדשה שם דגש על הקצאת מקום למשרדים ביתיים, קליניקות פרטיות וחדרי עבודה.

עבור מי שמנהל משרד ביתי, או מי שמתכנן ליצור לעצמו מרחב עבודה אינטימי או קליניקה

בשיפוץ הבא או בדירה החדשה - דלת ULTRA QUIET PRO עם טכנולוגיית ULTRA QUIET היא הפתרון המושלם. בידוד הרעש האופטימלי מאפשר ריכוז מלא וניתוק מוחלט מההתרחשויות בשאר חלקי הבית. בסופו של דבר, הרצון שלנו הוא לא להגביל את החיים השמחים והשגרתיים של בני הבית, אלא ליצור לעצמנו חלל שקט, בו אפשר לעבוד ברוגע.

ועכשיו קולקציות קיץ 2022 בטכנולוגית אולטרא קוויט, מאפשרת עיצוב זהה לשאר הדלתות

היתרון הגדול של דלתות חמדיה ULTRU QUIET PRO עם הפטנט הבלעדי, הוא שניתן להזמין את הדלת גם מסדרת קולקציות הדלתות המעוצבות לקיץ 2022 כדוגמת סדרת הייליין שהושקה לאחרונה באולמות התצוגה.
בנוסף ניתן להזמין את דלתות חמדיה בכל גווני מניפת טמבור, עם חריטות או בגווני עץ, כך שניתן ליצור קו עיצובי אחיד בבית.
כיום יש צורך בהתקנת דלת מבודדת רעשים בכל חדרי הבית, חדרי ההורים, חדר העבודה ולעתים קרובות גם עבור הילד המתבגר שמקשיב למוזיקה בווליום גבוה. כך שכל בני הבית ייהנו משיפור איכות החיים.
עוד יתרון חשוב הוא הנוחות ומהירות של החלפת הדלתות - הליך ההתקנה פשוט ומהיר מאי פעם, כך שאתם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם כבר מחר, בעזרת הטכנולוגיה של חמדיה.
4 צפייה בגלריה
דגם Elegant cream
דגם Elegant cream
דגם Elegant cream
ניתן להשיג את טכנולוגיית אולטרא קוויאט גם בדלתות מעוצבות.

4 צפייה בגלריה
דגם  Elegant stone
דגם  Elegant stone
דגם Elegant stone
אם אתם עומדים בפני שיפוץ ורוצים להבטיח איכות חיים לשנים רבות, אתם חייבים לעצמכם את דלתות חמדיה ULTRA QUIET PRO , עם טכנולוגיית ULTRA QUIET PRO הבלעדית. זה הזמן ליצור לכם מקום משלכם, בו תוכלו לנוח (או לעבוד) ברוגע ובשקט.
פורסם לראשונה: 10:39, 04.08.21