בטח יצא לכם כבר לעמוד בתור בחנות מאחורי מישהו שפשוט שלף את הנייד שלו ושילם בשבריר שניה, בזמן שאתם מפשפשים בתיק בחיפוש אחרי הארנק וכרטיס הפלסטיק שמתחבא באחד התאים שלו. יכול להיות אפילו שהוא שילם עם השעון החכם שלו, פעולה שעדיין נראית לנו כמו סצנה מסרט מדע בדיוני.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מה גורם ל-Apple Pay ו-Google Pay למשוך אליהם מאות אלפי ישראלים? ואיך תוכלו להצטרף בקליק דרך אפליקציית כאל?

בטוח יותר, מאובטח יותר, יעיל יותר

תשלום בנייד הוא אחת הדרכים המאובטחות ביותר לתשלום - קודם כל, התשלום מתאפשר באמצעות תקן ה-EMV, פרוטוקול תשלום מאובטח הנהוג בעולם ונכנס לישראל בשנה האחרונה.
מעבר לכך, צרוף כרטיס האשראי לאפליקציית תשלום בנייד מחייבת הגנה על המכשיר באמצעות סיסמא או זיהוי ביומטרי (זיהוי פנים או טביעת אצבע, לבחירתכם). הגנה זו מבטיחה שגם במקרה בו הנייד שלכם הגיע לידיים זרות, לא יהיה ניתן לבצע פעולות תשלום ללא הזדהות ופתיחת המכשיר. מדובר בשכבת הגנה שלא קיימת בכרטיס אשראי פיזי, אשר ניתן לבצע איתו רכישות ללא הזדהות (עד סכום המחייב הקשת קוד).
אז בפעם הבאה שהשכן שלכם יזהיר אתכם מהסכנות של תשלום בנייד, תוכלו להסביר לו שמדובר באחת האופציות הבטוחות ביותר, ולהזכיר לו שהוא עדיין הולך לדואר כדי לשלם את החשבונות שלו.
בנוסף לכל, Google Pay ו-Apple Pay מאפשרות להוסיף לשירות שלהן את כל הכרטיסים שלכם לארנק דיגיטלי אחד, ולבחור בכל נקודת זמן באיזה כרטיס להשתמש, בלי שתאלצו לסחוב אותם בארנק לכל מקום. התוצאה היא ניצול מקסימלי של הטבות בזמן הרכישות, ללא הסכנה של איבוד כרטיס.

החופש להיות ספונטני – לטייל עם הכלב בלי ארנק, ולחזור עם ארטיק מהמכולת

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה – חזרתם מריצה מפרכת, וכל מה שבא לכם זה שייק מרענן בדוכן המיצים בדרך הביתה. הבעיה היא ששכחתם לתחוב שטר לכיסוי של הטלפון, או כרטיס אשראי לגרב. למזלכם, הטלפון נמצא אתכם (הרי הוא תמיד אתכם), כך שאם הצטרפתם לשירותי התשלום של אחת מענקיות הטכנולוגיה, תוכלו לשלם בלי בעיה, ובלי לחשוב על הכל מראש.
כן, זה נכון, מעכשיו אפשר לרדת עם הכלב ולהחליט פתאום לעשות השלמה במכולת, או לצאת רגע מהמשרד ולקנות קפה בלי לזכור לקחת ארנק. כל החלטה על קנייה הופכת להיות קלה ופשוטה יותר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

הדרך הקלה להצטרף לעידן החדש – הצטרפות מאובטחת בקליק באפליקציית כאל

על מנת להקל על לקוחותיה בהצטרפות לעידן החדש של התשלומים הדיגיטליים, כאל הגדירה באפליקציה שלה תהליך הצטרפות נוח ומיידי, לצירוף כרטיסי האשראי ל-Apple Pay או Google Pay כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ באפליקציה על "תשלום בנייד", לבחור את הכרטיס שרוצים לצרף וזהו... שני קליקים ואתם שם.
בנוסף, אם אתם נתקלים בבעיה או שאלה, הנציגים של כאל כאן בשבילכם, בערוצים דיגיטליים או בטלפון, יש מי שיידע להסביר, לייעץ ולבדוק עבורכם את מה שאתם רוצים לדעת.
סוף סוף הגענו לעתיד – מה שראינו עד עכשיו רק בסרטים, מתממש לנו מול העיניים, עם תשלום במכשיר נייד ואישי, באמצעות זיהוי פנים או טביעת אצבע. פעם החלפנו בננות תמורת עיזים. אחר כך למדנו להשתמש במטבעות ושטרות. בהמשך התפעלנו מכרטיס אשראי. היום אנחנו עמוק בתוך עידן חדש של תשלומים, באמצעות הנייד בלבד. הצטרפו לאלו שמשלמים מהנייד בתור, ואל תסתכלו לאחור.
השימוש בארנקים הדיגיטליים כפוף לתנאי השימוש המוגדרים בכל ארנק (Google או Apple).