מסך הטלוויזיה של ימינו משמשת להרבה יותר מצפייה בסרטים, סדרות וחדשות. אוהדי הספורט מצפים לחוויה שמדמה את הביקור במגרש כשהם מזמינים חברים לצפייה בגמר היורו. הגיימרים לא מוכנים להתפשר על מסך עם מהירות תגובה איטית שיכולה להרוס את החוויה במשחקים החדשים.
סמסונג, המותג המוביל בשוק מסכי הטלוויזיה העולמי ב-17 השנים האחרונות, השיק לאחרונה את דגמי 2023-24, אשר מוכיחים שוב את החוויה המתקדמת שהמותג מציע למגוון סוגי שימוש ולכל הקהלים, כולל אנשים עם לקויות ראייה ושמיעה. דגמי ה-Neo QLED מספקים בהירות שיא ותמונה חדה מתמיד, ודגם S95C כבר הוכתר בתור 'ה-OLED הטובה בעולם' על ידי מגזינים מובילים בעולם הטכנולוגיה.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: באדיבות סמסונג )
מה הופך את הדגמים החדשים למותאמים לצפייה בספורט? ואיך אפשר להפיק את המקסימום בכל הנוגע לגיימינג?
להרגיש את התנועה במגרש והסאונד מהיציעים - מהספה בסלון
2024 מביאה איתה אירועי ספורט גדולים ומרגשים, כמו טורניר היורו, שלבי הסיום של הצ'מפיונס ליג והאולימפיאדה בקיץ הקרוב. הדגמים החדשים של סמסונג מציעים מגוון תכונות וטכנולוגית המתאימות אותם לצפייה באירועי ספורט.
ראשית, ניתן ליהנות ממסך בגודל של עד 98 אינץ', המיועד לחדרים גדולים ולצפייה משותפת עם חברים. הבהירות הגבוהה (עד 2,000 ניטים בדגמים נבחרים) וטכנולוגיית ה-Anti-glare מאפשרים תמונה ברורה ומדויקת גם בחללים שטופי שמש וזווית צפייה רחבה במיוחד, כך שגם החבר שנתקע בקצה החדר יוכל ליהנות מהצפייה.
על מנת להציג את התנועות המהירות על המגרש, דגמי סמסונג המובילים כוללים את טכנולוגיית Motion Xcelerator Turbo +, אשר מפחיתה את העיכובים ('לאגים') בשידור ואת הטשטוש הנוצר מהתנועה. החידוש הנוסף של סמסונג הוא חוויית סאונד שמתייחסת לתנועה על המסך – מנגנון OTS חכם מזהה את המתרחש על המסך ומעביר צלילים בהתאם. מנגנון AVA (בדגמים נבחרים) מאפשר הגברה של הצליל כאשר מזוהים רעשי רקע בחלל, כדי שיהיה אפשר ליהנות מהמשחק גם כשהחברים התחילו בשיחה במקום לצפות במשחק עצמו.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: באדיבות סמסונג )
כאשר מוסיפים לכך מעבדים עוצמתיים, איכות צפייה אופטימלית (4K או 8K, עם אפשרות לשדרוג הרזולוציה בחלק מהדגמים) וקצב ריענון מסך של 120Hz-144Hz המתאים לענפי ספורט מלאי תנועה, מקבלים חוויית צפייה המתאימה במיוחד לספורט.
חוויית גיימינג – אלפי משחקים ללא צורך בקונסולה, זמני תגובה מהירים במיוחד
הדגמים החדשים של סמסונג לא מזניחים את קהל הגיימרים ההולך וגדל בכל שנה, והם כוללים עשרות חידושים ותכונות המתאימות במיוחד למשחקים דרך מסך הטלוויזיה. בין היתר, תוכלו למצוא פיצ'רים כמוMinimap Zoom המאפשר שינוי תצוגה של מפה קטנה, שיתוף מפות בין שחקנים, צפייה בתכנים וצ'אט עם חברים תוך כדי משחק על מסך מפוצל, המלצות על סמך סוגי המשחקים האהובים והפעלת השירים האהובים עליכם תוך כדי משחק.
תפריט ה-Game Bar 3.0 מאפשר לשחקנים לבצע שינויים תוך כדי משחק, כגון זמן תגובה, קצב ריענון והגדרות HDR, הגדרת אוזניות אלחוטיות ועוד. תכונת Super Ultrawide GameView מאפשרת לשחקנים לשנות את יחס הגובה-רוחב מ-21:9 ל-32:9 ולהזיז את מיקום המסך לגובה העיניים במשחקי מחשב תואמים, כדי להפוך את החוויה לאופטימלית.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: באדיבות סמסונג )
בעזרת מעבדים מתקדמים, זמני תגובה נמוכים (עד 1.3 אלפיות השניה), קצב ריענון של 120Hz (ועד 144Hz בדגמים נבחרים ובתכנים מותאמים), חיבורים מסוג HDMI 2.1 בכל הכניסות, עם תמיכה ברזולוציית 4K וקלט של 48 Gbps, הדגמים החדשים מבטיחים חוויית גיימינג שעדיין לא נראתה בתחום.
סמסונג מנגישה את החוויה עבור בעלי לקויות
אחד מהחלקים החשובים ביותר בחזון של סמסונג מהשנים האחרונות הוא 'מסכים בכל מקום ולכולם'. כפי שהדגמים מספקים מענה לאוכלוסייה רחבה של צרכנים מבחינת העדפות תוכן, כך הקפידה סמסונג על פיתוח תכונות וטכנולוגיות להנגשת המסכים לבעלי לקויות ראייה ושמיעה.
תכונת SeeColors המוטמעת בדגמי המותג נועדה לשיפור הנגישות ללקוי ראיית צבע, אושרה על ידי רשות התקינה TÜV Rheinland מתוך הכרה ביכולות שלה לעזור לאנשים עם עוורון צבעים. בעזרת התכונה אפשר להגדיר את הצבע בטלוויזיה לפי דרגות וסוגי הליקוי בראיית צבע.
עוד תכונה המשפרת את חוויית הצפייה לבעלי לקויות ראייה היא מצב הצפייה Relumino, שפירושו "להשיב את התאורה" בלטינית, אשר מדגיש קווי מתאר בתמונה ומשפר ניגודיות וצבע. כחלק מפיתוח התכונה נפגשו המהנדסים של סמסונג עם בעלי לקוחת ראייה כדי להבין טוב יותר את הצרכים שלהם ולהתאים את הפתרון באופן מיטבי.
הדגמים החדשים כוללים גם פיצ'רים המיועדים לבעלי לקויות שמיעה – תפריט הנגישות בכל מסכי סמסונג כולל כתוביות אוטומטיות (בשידורים התומכים בכך), כולל בחירת שפה, גודל הגופן, צבע האותיות והרקע, מיקום ועוד.
לבסוף, על מנת לשפר את נוחות הצפייה לעיניים, סמסונג הטמיעה לאחרונה את שירותי Calm Technology דרך פלטפורמת הבית החכם SmartThings בדגמים נבחרים, כדי להתאים את הצפייה לשעה ביממה. מצב Eye Comfort הוא דוגמה לתכונה שכזו, עם התאמת מבוססת-AI של כמות האור הכחול בהתאם לשעה ביממה ולכמות התאורה בחלל.