הביקוש לדיור מוגן נמצא בשנים האחרונות בעליה מתמדת, ולא בכדי. הדיור המוגן מגיע עם חבילת יתרונות נרחבת עבור בני הגיל השלישי הבוחרים בו על פני הישארותם בדירת המגורים הרגילה. אלו נהנים מחיי חברה עשירים, מפעילויות פנאי מגוונות הכוללות חוגים, טיולים, סדנאות, שיעורים, מופעי בידור ומשחקים, מביטחון רפואי ומביטחון אישי.
עזריאלי פאלאס תל אביב, הממוקם בצפון הישן של תל אביב, ממש בלב "מרכז ויצמן" החדש, ובמרחק הליכה ממרכזי התרבות של תל אביב או במרחק נסיעה קצרה באוטובוס הפרטי של פאלאס. המרכזיות של המקום, מאפייניו הנוחים והאטרקציות הרבות סביבו לא נעלמו כמובן מעיני דייריו, שאחת מהן היא הדיירת הפעילה והתוססת נורמה דקל בת ה-70. "אני מתגוררת בפאלאס תל אביב בחצי השנה האחרונה לאחר שהתאלמנתי מבעלי", היא מספרת. "אני תל אביבית במקור וגרתי במשך תקופות ארוכות בארה"ב ולאחר פטירת בעלי העדפתי לחזור לגור באזור המוכר והאהוב עליי בלב תל אביב. גם בנותיי גרות בקרבת מקום ומכיוון שלא התחשק לי להתעסק שוב עם רכישת דירה, ושכירות בעיר הפכה ליקרה מאוד, מצאתי שהפיתרון של פאלאס תל אביב הוא אופטימאלי עבורי."
3 צפייה בגלריה
עזריאלי פאלאס תל אביב
עזריאלי פאלאס תל אביב
עזריאלי פאלאס תל אביב
(צילום: תצלומי אוויר בע"מ)
איך קיבלו אותך בפאלאס תל אביב?
"קיבלו אותי מאוד יפה. הייתי צריכה לעבור הליך שיקום אחרי האבל על בעלי שנפטר, והמעבר לכאן עם האנשים הנחמדים אותם פגשתי, מאוד עזרו לי."
איך את ממלאת את שגרת יומך?
"אני עושה המון ספורט, ובפאלאס תל אביב יש פעילויות ספורט ברמה מאוד גבוהה, כך שזה מאוד מתאים לי. כמו כן יש פעילויות העשרה של הפאלאס כמו הצגות, סרטים, קונצרטים ותערוכות אמנות, ובגלל שאנחנו ממוקמים בלב תל אביב, אני גם יוצאת למופעים בעיר. יש גם סדנאות לימודיות שונות ומביאים מרצים ברמה מאוד גבוהה. בנוסף יש לי פה חברות מדהימות ובכלל האנשים בפאלאס תל אביב מעניינים, ואני אפילו מעבירה בעצמי קורס ללימוד משחק הקוביות הסינית מאג'ונג, אותו אני משחקת משנת 2012 בקבוצה נחמדה של אנגלו-סקסים."
נורמה מעידה כי היא מתגוררת כיום בדירה מדהימה בפרויקט, ממנה ניתן לראות אם הים הכחול. "אני גרה בקומה 9 ממנה ניתן לראות את הים, והבאתי אליה את הריהוט היוקרתי שלי מהבית המקורי, כך שאני מאוד נהנית ממנה. זו דירה מאוד יפה שאירחתי בה הרבה אנשים ועוד רבים נוספים יגיעו אליי, כך שבסך הכל טוב לי בדיור המוגן כי גם נוח לי בו, ואני גם גרה בלב העניינים, במרכז העיר."

עזריאלי פאלאס – מובילת ענף הדיור המוגן בישראל

רשת בתי הדיור המוגן עזריאלי פאלאס נחשבת למובילת ענף הדיור המוגן בישראל. בתי הרשת היוקרתית המשתייכת לקבוצת הנדל"ן החזקה בישראל נבנים תוך מתן דגש לפרטים השונים כשכל אלמנט מקבל את מירב תשומת הלב מהחוץ לפנים עד הפרטים הקטנים ביותר: תכנון ארכיטקטוני מדויק ומתקדם של הבניינים והמבנים, מגורים ופעילויות עדכניות בהתאם למגמות המובילות בשוק והכל בהתבסס על מחקר מעמיק של צרכיהם של בני הגיל השלישי עד יצירת הרשת הטובה ביותר בתחום.
3 צפייה בגלריה
עזריאלי פאלאס תל אביב
עזריאלי פאלאס תל אביב
(צילום: תצלומי אוויר בע"מ)

פעילות חברתית עשירה

ברשת שמים דגש רב על פעילויות הפנאי של הדיירים ואלו זכו להמשיך לחיות בתוך קהילה חמה, פעילה ותומכת, גם בשיא ימי הקורונה. כך למשל אפשרו ברשת לדיירי הבתים לכל אורך התקופה לרדת לשטחים הציבורים במקום להישאר שעות ארוכות בדירותיהם, הם פגשו מדי יום את חבריהם והמשיכו לקיים פעילות כמעט נורמאלית עם ארוחות שף טעימות, חוגי מוזיקה, ריקוד, משחקי פנאי, ספורט, שחייה בבריכה, סדנאות, טיולים, הרצאות העשרה בנושאים שונים ועוד ועוד. פינוקי גלידות ושייקים.

שגרת ספורט כדרך חיים

על פי המחקרים האחרונים, פעילות ספורטיבית לא רק שמסייעת במניעת מחלות ומעניקה הרגשה נפשית טובה יותר, אלא משפיעה לטובה על המצב הקוגניטיבי של המתאמנים. על כן בעזריאלי פאלאס שמים דגש רב על שגרת הספורט של הדיירים ובכל בתי הרשת יש בריכות פעילות המיועדות לא רק לשחייה אלא גם למגוון פעילויות כושר במים, כולל רכיבת אופניים ייחודית בתוך המים. כמו כן, דיירי הבתים מבצעים פעילות גופנית שוטפת כ-3 פעמים בשבוע והפעילויות מלוות על ידי רופא ופיזיותרפיסט צמודים המתמחים בבני הגיל השלישי. הצוות אף מתאים תוכנית ייעודית לכל אדם ומצבו הגופני האינדיבידואלי, ובנוסף, בכל הבתים, כולל הבית בלהבים, לוקחים את כל הדירים אחת לשבוע לפעילות ספורט ושחייה בים הפתוח. מעבר לאימון הגופני מושם ברשת דגש על האימון המוחי והדיירים לומדים לשחק משחקי חברה, משחקי חשיבה ובוחרים בעצמם בהרצאות ופעילויות העשרה מרתקות.
3 צפייה בגלריה
עזריאלי פאלאס תל אביב
עזריאלי פאלאס תל אביב
(צילום: תצלומי אוויר בע"מ)

עזריאלי פאלאס תל אביב – חיים כדי ליהנות

מעבר למיקומו המנצח נהנים דיירי פאלאס תל אביב ממגוון יתרונות: דירות גדולות, מרווחות ומאובזרות קומפלט עם נוף נהדר, רופא ואחות "צמודים" במשך 24 שעות ביממה והכל סמוך לבית החולים איכילוב, אטרקציות שונות דוגמת קולנוע, ספא, בריכה, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר, מסעדת גורמה, שני ברים, טרקלין מפואר לאירוח, בית קפה. כן נהנים הדיירים מחיי חברה עשירים - אוכלוסייה איכותית, בילויים משותפים, טיולים מעניינים ומגוון פעילויות חברתיות, מחיי תרבות - הרצאות מאנשי מקצוע, קונצרטים, הופעות ומגוון חוגים, ולבסוף משירות מעולה בסטנדרט אמריקאי עם יחס אישי מצוות מסור.