חברת היזמות והבנייה קבוצת אופק החזקות – התחדשות עירונית היא חברה משפחתית הפועלת בתחום ההתחדשות העירונית בגוש דן, תוך התמקדות בפרויקטים של פינוי־בינוי, המשתלבים במהפך שמתחולל בשנים האחרונות בנוף העירוני בישראל. במסגרת זאת הורס היזם את המבנים הישנים, לעיתים גם שכונות שלמות, ובמקומם בונה בניינים חדשים, המוגנים כנגד התקפות טילים ורעידות אדמה. זאת להבדיל ממסלול תמ"א 38, שבו נערך שיפוץ וחיזוק מבנים ישנים נגד רעידות אדמה וירי טילים, ללא הריסה.
במסגרת הפרויקטים שיוזמת ובונה קבוצת אופק, מקבלים הדיירים דירה חדשה בבניין חדש, לרוב דירת התמורה תהיה גדולה מדירתם הישנה, וכל זה ניתן לדיירים ללא השקעה כספית מצידם.
4 צפייה בגלריה
יהושע בן נון 30 תל אביב
יהושע בן נון 30 תל אביב
יהושע בן נון 30 תל אביב
(הדמיה: יח"צ)
חברת קבוצת אופק פועלת בתחום זה שלושה עשורים, וצברה ניסיון רב בייזום, הקמה וניהול פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים בישראל ובחו"ל. בראשה החברה עומד יעקב אופק, שפעילותו העסקית כוללת גם יזמות במסגרת פרטית וציבורית.

ניהול וביצוע בסטנדרט גבוה

קבוצת אופק מתנהלת על־פי סטנדרטים גבוהים של תרבות ניהולית וביצועית, חוסן ואחריות פיננסית. החברה מתמחה בתכנון וביצוע של בנייני בוטיק, תוך הקפדה יתרה על שקיפות, מקצועיות, מעוף תכנוני, מפרטים עשירים וחומרים איכותיים.
החברה יוזמת, בונה ומנהלת עשרות פרויקטים של הריסה ובנייה בתל אביב, רמת גן ורמת השרון המבוקשות. בחוצות הערים בולטות "טביעות האצבע" של הקבוצה - עשרות בתים חדשים עם גימור מהודר, שתפסו את מקומם של המבנים המיושנים שהרסה החברה במסגרת הפרויקט.
4 צפייה בגלריה
ביאליק 4 רמת השרון
ביאליק 4 רמת השרון
ביאליק 4 רמת השרון
(הדמיה: יח"צ)
לקבוצת אופק החזקות חברה קבלנית לביצוע (סיווג ג-5) ותאגיד עובדים זרים, המספק עובדים לתחום הבנייה.

חוסן פיננסי ועובדים מיומנים

לחברה חוסן פיננסי וניסיון רב של עבודה מול כלל הבנקים בישראל. הפרויקטים של החברה מלווים על ידי הבנקים המובילים במשק, ומנוהלים באמצעות חשבון ליווי סגור, שנועד להבטיח את ביצוע וסיום הפרויקט לרווחת הדיירים.
צוות החברה כולל מהנדסים, אדריכלים, רואי חשבון ועורכי דין, המלווים את כלל הפרויקטים ומקפידים על שמירת רף גבוה בשלבי התכנון והביצוע עד למסירת הפרויקט לדיירים.

הדיירים כשותפים לדרך

פרויקט של התחדשות עירונית עשוי להימשך בממוצע כמה שנים. החברה והדיירים הם השותפים העיקריים של הפרויקט, ולכולם יש מטרה אחת – להגיע לקו הסיום, כך שהפרויקט יהיה תואם את ההסכם שנחתם מול הדיירים, שיתנהל עם מינימום עיכובים, ויסתיים בזמן הקצר ביותר וברמת האיכות הטובה ביותר.
4 צפייה בגלריה
מצפה 5 רמת גן
מצפה 5 רמת גן
מצפה 5 רמת גן
(הדמיה: יח"צ)
כאשר מדובר בבחירת חברת יזמות ובנייה, העוסקת בהתחדשות עירונית, קחו בחשבון שתידרשו בעתיד גם להתמודד עם אתגרים שונים. המסקנה: עליכם לבדוק היטב מול מי אתם חותמים על הסכם, האם יש לו את סל הכלים הנדרש כדי שהפרויקט ייצא לפועל בהצלחה, מה הניסיון שלו עם פרויקטים קודמים, מה האיתנות הפיננסית שלו וכיוצא באלה. אל תסתפקו בכך, צאו גם לשטח, שוחחו עם דיירי פרויקטים שכבר הושלמו או נמצאים בבנייה.

הפרויקטים של קבוצת אופק - סיפור הצלחה

החוסן הפיננסי של קבוצת אופק, הצוות המיומן והניסיון שצברה הקבוצה במהלך עשרות שנים בענף הבנייה ובתחום ההתחדשות העירונית – פינוי־בינוי, כל אלה הם ערובה להצלחתם של הפרויקטים שהיא יוזמת ומבצעת. לפרויקטים שלה יצאו מוניטין והיא נמנית כיום עם החברות המובילות בתחום הפינוי־בינוי.
ללא ספק, מדובר בסיפור הצלחה שמתבטא בבניינים חדשים שצצו בשנים האחרונות ברחובות תל אביב, רמת השרון ורמת גן, ועוד עשרות שיצוצו בשנים הקרובות.
להלן אחדים מהפרויקטים של קבוצת אופק:
- רמז 23 ת"א - לואי מרשל 5-7 ת"א
- יהושע בן נון 39 ת"א
- זכרון יעקב 13 ת"א
- פרזון 19-21 ת"א
- ביאליק 4 רמה"ש
- דבורה הנביאה 3 רמה"ש
- ויצמן 19 רמה"ש
- סמטת הגינה 13 רמה"ש
- ביאליק 26 רמה"ש
- מצפה 5 ר"ג
- יואב 16 ר"ג
- אסף 25 ר"ג
- אסף 5 ר"ג
- איתמר 12 ר"ג

לביקור באתר החברה>>> https://ofek-holdings.com/