אנו ישנים עליו מדי לילה ואם הוא לא איכותי מספיק ולא מעניק לנו תנוחת שכיבה נכונה אנחנו בהחלט נרגיש זאת על הגב שלנו בבוקר שלמחרת. כן, מזרן טוב משמעותו גב בריא ומשוחרר ומזרן לא איכותי משמעו כאבי גב וצוואר מעיקים, שלא לדבר על הפגיעה בגב לטווח ארוך. על אילו נקודות יש לשים דגש בקניית מזרן חדש ואיזה סוג מזרון מומלץ, על כך בשורות הבאות:
תמיכה ונוחות - בסופו של יום מזרן איכותי צריך להעניק תמיכה לכל הגוף ובעיקר לחלק הרגיש של עמוד השדרה. כמו כן, יש להקפיד כי במזרן שאתם רוכשים יימצא "המרכז הבריאותי" שהוא חיזוק מיוחד הנמצא בשליש האמצעי של המזרון התומך בחלק הרגיש של עמוד השידרה. וזה לא מסתכם כמובן רק בתמיכה אלא גם בנוחות - באופן כללי מזרן נוח הינו מזרן שמקטין את רמת הלחץ המופעל על גוף האדם הישן. מזרונים נוחים יותר הינם מזרוני קפיצים בעלי שכבות נוחות איכותיות העשויות מחומרים מתקדמים כגון לטקס או ויסקוג'ל, חומרים המפזרים את משקל הגוף בצורה שווה על פני המזרן.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מידה נכונה – שימו לב כי המזרון גדול ורחב מספיק על מנת לאפשר לכם ולבני זוגכם לנוע בנוחות במהלך הלילה. למעשה מומלץ לרכוש מזרן במידת אורך גדולה בכ-20 ס"מ מעבר לגובה האדם הישן. אם אתם זוג כדאי מאוד להגיע יחדיו לחנות ולבדוק ביחד מה מתאים לכם.
סוג המזרון – בשוק קיימים מספר סוגי מזרנים שהעיקריים שבהם הם מזרני לטקס או ספוג שאינם מעניקים תמיכה מספקת לגב, כך שהמשטח התחתון הוא שאמור לספק את התמיכה המתאימה. לכן, ברכישה של מזרני לטקס או ספוג יש להקפיד על רכישת משטח שלבי עץ עם חיזוקים בשליש המרכזי של המשטח. בנוסף, משטח תחתון באיכות גבוהה מעניק תמיכה ואוורור המאריכים את חיי המזרן.
זהירות, בקטריות – אנו ישנים על המזרן לעיתים עם בגדים ולעיתים ללא בגדים, דבר העלול להתבטא בהתפתותם של חיידקים ובקטריות. על כן יש לוודא כי בדי המזרן בו אתם מעוניינים עברו תהליך אנטי בקטריאלי המונע התפתחות בקטריות ומיקרובים כגון קרדיט האבק, כי בינינו, מי רוצה לשכב על מצע של חיידקים.

הצרכנים בישראל העניקו את פרס ההצטיינות בשירות וחוויית לקוח של BRAVO לחברת עמינח

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. פרס ההצטיינות בשירות הוענק לחברת עמינח לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב צרכניות וצרכנים ישראלים, שדיווחו כי קיבלו שירות בשנה האחרונה מאחת מחברות פתרונות השינה. הלקוחות נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השירות שעברו: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. פרס ההצטיינות בשירות וחוויית לקוח של BRAVO הוענק לעמינח משום שיותר מ-75% מלקוחותיה היו שבעי רצון, והציון הממוצע (שביעות רצון + המלצה) שלה היה גבוה יותר משל החברות המתחרות בקטגוריה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

שינה טובה משפרת את איכות החיים של הלקוחות

בקבוצה שמים דגש מיוחד על השפעת שינה טובה על איכות החיים של הלקוחות, ומשקיעים משאבים בפיתוח ושיווק פתרונות שינה, המתייחסים למבנה הגוף ולצרכיו. עמינח, כמשווקת מזרנים ופתרונות שינה, השיקה לאורך השנים מותגים ובהם המרכז הבריאותי, ספפה, מיטה וחצי,King Koil סוויספלקס, Serta ועוד. קבוצת עמינח מתמחה גם בתחום הישיבה הנוחה, ומציעה מגוון רחב של סלונים, מערכות ישיבה וכורסאות טלוויזיה תחת המותג אמריקן קומפורט. בעמינח הבינו בשנים האחרונות שבנוסף למותג מוּכָּר ואמין שמספק פתרונות שינה מתקדמים ומותאמים, הלקוחות מחפשים גם חוויה עיצובית שתהפוך את חדר השינה הפרטי למקום אישי ושקט, שיכול להציע מפלט מחיי היומיום. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות החברה מקיימת שיתוף פעולה אסטרטגי עם אדריכלים ומעצבי פנים מובילים, במסגרתו מעצב כל איש מקצוע את "חדר השינה של חלומותיו" שבמרכזו אחת המיטות של המותג. בחברה משווקים קולקציות מגוונות, עשירות ועדכניות אשר מלוות את העיצובים האלו.

רשת החנויות של עמינח

לעמינח 50 חנויות בפריסה ארצית, אשר מנוהלות תחת שלושה מותגים שפונים לקהלים שונים ומאפשרים לכל לקוח למצוא את המוצרים, רמות המחיר והעיצוב המתאימים לצרכיו. בשנים האחרונות החלה החברה בגיבוש אסטרטגיה קמעונאית לפיה הקירבה בין הסניפים היא יתרון. הצרכנים מבצעים בכל מקרה חיפוש בין אלטרנטיבות לפני שהם מקבלים החלטה, ולכן כדאי שהאלטרנטיבות יהיו קרובות זו לזו, כך שלצרכן יהיה קל למצוא את מבוקשו באחד מסניפי הקבוצה. כך, עמינח מספקת מענה לצרכן החדש שדורש זמינות לצד מחיר, ומספקת לו הרבה יותר "Value for Money", כלומר מוצרים איכותיים במחיר משתלם וזמינות מיידית. באופן הזה, עמינח מתמודדת מול התחרות ומול האפשרויות הבלתי מוגבלות העומדות בפני הצרכן בעידן הדיגיטלי, ומספקת לו את המוצרים הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר ובפורמט שמתאים לו.

החוט המשולש

שלושת הפורמטים הקמעונאיים שקבוצת עמינח מנהלת הם : רשת גוד נייט - הבית הראשון שלי, רשת שנולדה כפורמט לקהל הצעיר - סטודנטים, צעירים וזוגות שעוברים לדירה הראשונה שלהם, ומחפשים פתרונות שינה בתקציב מוגבל. רשת עמינח סנטר - השלב הבא בעולם השינה, המספקת פתרונות ללקוחות מבוססים יותר, המנהלים קריירה, משפחה ובית. הרשת משווקת חדרי שינה ומוצרים בסגנונות שונים ובמגוון מותגים, הכוללים את מיטב החידושים הטכנולוגיים. בסניפי הרשת יכולים הלקוחות לבחור את הפתרון המתאים להם ביות לחוויית שינה מושלמת מבין מגוון של מותגים: עמינח, King Koil, ספפה, מיטה וחצי, מערכות מתכווננות סוויספלקס, Masterpiece ועוד. הפורמט השלישי הוא רשת הפרימיום אמריקן קומפורט - נוחות יוקרתית ומפנקת. רשת המתמחה בכורסאות טלוויזיה, מערכות ישיבה מתכווננות, כורסאות מסאז' ומוצרי WELLNESS לעיסוי ולחיטוב. הרשת מציעה מוצרים יוקרתיים שהדגש בהם הוא על איכות, נוחות, רוגע ושלווה.
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" 2022 לחצו כאן