'לסגור חופשה לקיץ' כתובה לכם ברשימת המשימות כבר חודשיים - אחרי הכל הבטחתם לעצמכם שהשנה אתם משריינים חופשה מראש ומנצלים את המחירים של הזמנה מוקדמת, לפני שמתחיל הטירוף. אבל אף פעם זה לא זמן נוח להרים טלפון למוקד ההזמנות, ובאתרי ההזמנות אתם תמיד מרגישים שגוזרים עליכם קופון ומלחיצים אתכם עם הודעות על '2 חדרים אחרונים שנותרו'.
2 צפייה בגלריה
מלון גומא
מלון גומא
(צילום: עינת דקל – מלון גומא )
הפתרון נמצא ממש בקצות האצבעות שלכם, במרחק כמה לחיצות על המקלדת - אתר האינטרנט של ישרוטל, רשת המלונות המובילה בישראל הכוללת מלונות בכל רחבי הארץ, מאילת דרך ים המלח ותל אביב ועד הגליל והכנרת, מציע בהזמנה אונליין הטבות אטרקטיביות שאין בשום מקום אחר – וכמובן מחיר נקי מפערי תיווך או גזירת קופונים בדרך.
מהן ההטבות שמחכות לכם באתר? ומדוע חשוב להזמין חופשה אונליין כבר עכשיו?

תנאי הזמנה נוחים והתחייבות למחיר הטוב ביותר

לפני שאתם מתחילים לאבד את הידיים והרגליים באתרי ההזמנות הגלובליים, קחו רגע להיכנס לאתר של רשת ישרוטל, מצאו את המלון שאתם חולמים עליו, וגלו את המחיר הנמוך ביותר האפשרי לחופשה שלכם באחד ממלונות הרשת.
הזמנה באתר כוללת 5% הנחה אוטומטית לכל המלונות, בכל עונה ובכל הזמנה. אם תחליטו להצטרף למועדון 'חוג השמש' או אם אתם חברים קיימים במועדון תקבלו אף הנחה גדולה יותר - 10% בהזמנה אונליין. למעשה, הרשת מתחייבת כי באתר שלה תמצאו את המחיר הטוב ביותר למלונות של ישרוטל (Best rate guarantee). האתר מציע גם מבצעים על מלונות מסוימים, חופשות למהירי החלטה במחירים סופר-אטרקטיביים והטבות כתוצאה משיתופי פעולה עם חברות האשראי ומועדוני צרכנות.
תנאי ההזמנה באתר ישרוטל כוללים גם תשלום רק בעת ההגעה למלון, כך שלא תחויבו בעת ההזמנה, והיא מתבצעת בתהליך קל, פשוט ומהיר. המידע המלא לגבי המלון וסוגי החדרים נמצאים באתר הרשת, לצד מידע על סביבת המלון ואטרקציות באזור, על מנת שתוכלו לקבל החלטה בצורה שקולה ועם כל הידע הנדרש.
בניגוד לאתרים אחרים, כאן תראו את המחיר כשהוא כבר כולל מע"מ, ולא תופתעו בהגיעכם למעמד התשלום.
2 צפייה בגלריה
מלון גומא
מלון גומא
(צילום: עינת דקל – מלון גומא )

להזמין חופשה מהרכבת, מהספה בסלון או בהפסקת הצהריים בעבודה

קשה לדעת מתי יעלה בכם הצורך לקדם את סגירת החופשה הבאה - יכול להיות שבאמצע יום עבודה מתיש, תחליטו שמגיע לכם פסק זמן ובהפסקת הצהריים תסגרו חופשה זוגית מפנקת באותו סוף שבוע.
יכול להיות שסצנה בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם הזכירה לכם את הנוף המפעים של הכנרת מהחופשה שיצאתם אליה לפני הקורונה - והחלטתם באותו רגע שזה היעד הבא שלכם לחופשה.
אולי אתם מדברים על חופשה בים המלח כבר שנים בעקבות בקשות של הילדים - והמוזה נוחתת עליכם רגע לפני שאתם נרדמים.
לא משנה איפה אתם, תוכלו להזמין אונליין חופשה באחד ממלונות רשת ישרוטל המגוונים, ולקבל את ההטבות הכי משתלמות שיש.
עבור כל מי שחושש מהזמנת חופשה ללא שיחה עם נציג אנושי, ישרוטל מעניקה לכל מי שמזמין חופשה - ללא קשר למקור ההזמנה - שירות מלא ומסור, כך שבכל שאלה ובעיה שעשויה לצוץ לאחר ההזמנה, הנציגים האנושיים של מוקד השירות של הרשת זמינים לפנייה.
יודעים כבר את הפרטים של החופשה הבאה שלכם? חולמים על הנוף של העיר העתיקה בירושלים, הרי הגליל או החוף של תל אביב? זה הזמן להיכנס לאתר אונליין של רשת ישרוטל ולהזמין חופשה במחיר הטוב ביותר- בהתחייבות.