קבוצת AllJobs, המפעילה בין היתר את אתר הדרושים, הודיעה על הטמעת יכולות של ChatGPT באתר, כך שמהיום ניתן יהיה לקבל תשובות מבוססות בינה מלאכותית (AI) במגוון נושאים.
הפיצ'ר החדש נקרא "Hi AI" שיתמקד בשלב הראשון בכמה מאות תפקידים שונים המופיעים באתר. לדברי גיא מיפנו, סמנכ"ל המוצרים של AllJobs, המערכת תייצר באמצעות Chat GPT של Open AI מידע שיכלול בין היתר: מילות מפתח מומלצות להוספה בקובץ קורות החיים - המילים המחופשות ביותר ע"י המגייסים בתוך קובץ קורות החיים, שאלות הכנה לראיון העבודה - השאלות הנפוצות ביותר לראיון עבודה לתפקיד ספציפי, מבחני כניסה לתפקיד - מטלות או מבחנים שנהוג לתת למועמדים בתהליך המיון והשכר הממוצע לתפקיד - שיוצג מתוך נתוני סקר השכר של AllJobs.

1 צפייה בגלריה
ChatGPT
ChatGPT
ChatGPT
(צילום: shutterstock)

מיפנו מוסיף: "מהפכת ה-AI היא המהפכה החשובה ביותר מאז המצאת האינטרנט, וכאתר המוביל בישראל, חובה עלינו לעמוד בחזית החדשנות המוצרית גם בנושא זה. המטרה שלנו היא לפשט ולזרז את תהליך חיפוש העבודה, ולסייע למועמדים לבנות קורות חיים ולהתכונן לראיונות בצורה הטובה ביותר, ואין ספק ששילוב יכולות AI יהווה קיצור דרך מהותי ביותר עבור הגולשים. במובן הזה, אנו גאים להיות הראשונים בהטמעת יכולות אלו ובהפצת הבשורה של ChatGPT בצורה פשוטה ונגישה, בשפה העברית, לשוק העבודה בישראל".
על מנת שהמידע יהיה מדויק ותואם את שוק העבודה בישראל, צוות רחב של אנשי תוכן ומוצר באולג'ובס דאג לדייק את התשובות המתקבלות, לבצע לוקליזציה למשרות בשוק המקומי ולנפות טעויות או הכוונה לקויה, כמו גם רגישויות שונות במתן התשובות. כל המידע שהתקבל מ-ChatGPT עבר התאמה מסודרת בהתאם לתקנון אתי שכתבו ב-AllJobs בתחילת הפרויקט, ויעבור עדכונים מפעם לפעם בהתאם לשינויים בטכנולוגיה וברוח הזמן.