לכבוד ההשקה של מלון גומא החדש לחוף הכנרת, ארזנו מזוודה ויצאנו לבדוק מקרוב את המלון, השייך לקבוצת Isrotel Design, מלונות הקונספט המעוצבים של הרשת, עם דגש על חוויה מלאת סטייל.
איך מבלים בחופשה רגועה מול אחד הנופים הכי יפים בארץ? הצטרפו אלינו.


אם כן, כבר ממבט ראשון אפשר להרגיש את השקט והשלווה, ומבינים שכאן – החופשה בכנרת מקבלת משמעות חדשה לגמרי, ולא דומה לשום דבר אחר שכבר הכרתם. כמו שאומר, אמיר דרור, מנכ"ל מלון גומא, "מתאים לכולם - ופשוט מהמם".
המלון, אשר מתפרש על שטח של 16 דונם וכולל 212 חדרים וחוף צמוד, משתלב באופן טבעי ומופלא בנוף הגלילי סביבו. הלובי המעוצב, הטרקלין רחב הידיים ומקומות הישיבה המפוזרים ברחבי המלון, הופכים אותו לחבר החדש והמסקרן במשפחת ישרוטל דיזיין.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ישרוטל)
מהחדרים אפשר ליהנות מנוף לכנרת או להרי הגליל והרי ארבל. "אם תקומו מספיק מוקדם, תוכלו ליהנות מאחת הזריחות הכי יפות בעולם", אומרת יאנה סלאלחה, מנהלת יחסי הציבור של המלון.
אורחי המלון משתזפים סביב הבריכה מול נוף הכנרת, או יורדים לחוף הצמוד של המלון (שאינו מוכרז ולא כולל שירותי הצלה). במדשאות הנרחבות של המלון מפוזרות פינות ישיבה מוצלות בהן אפשר להירגע, לקרוא ספר ולשאוף אוויר צח. בסוף השבוע, האורחים נהנים מדיג'יי מוזיקת צ'יל, המשתלבת באופן מושלם באווירה הרגועה. בחדר הכושר המאובזר אפשר לשמור על כושר וליהנות מפעילות ספורטיבית.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ישרוטל)
על מנת להעסיק את הקטנטנים, תמצאו במלון את מועדון 'ילדודס' עם חדר משחקים עדכני, הכולל מגוון הפעלות, בובות, ג'ימבורי וצעצועים לילדים בגילאים שונים – ואזור 'פלייזון' עם משחקי מחשב וקונסולות פלייסטיישן, לילדים בוגרים ונוער.
השילוב של המתקנים, הרוגע והשלווה, הופכים את גומא למלון נפלא לחופשה זוגית או משפחתית.

ארוחה גלילית ומטעמי המקום - שפע אפשרויות מחכות לכם במסעדת המלון

בכל הנוגע לחוויה קולינרית, דוד קקון, שף מלון גומא, אומר כי "בחדר האוכל תוכלו למצוא מאפים טריים שנאפים במקום, כל סוגי הביצים והחביתות, קישים, ממולאים, סלטים וגבינות ייחודיות המגיעות ממלון 'מצפה הימים' היוקרתי של רשת ישרוטל. בחרנו בחומרי הגלם המקומיים, הגליליים".
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ישרוטל)
ואכן, ארוחת הבוקר שופעת באפשרויות – בר סלטים טריים גדוש ויצירתי, גבינות מכל הסוגים, מאפים, מנות חמות, פנקייקים ועמדת מוזלי, עוגות ועוד. בעמדת הקפה של נספרסו, בריסטות מקצועיים יכינו לכם קפה לפי דרישה אישית.
בארוחת הערב ניתן לבחור מנות מהמטבח האסייאתי, האירופאי ובעיקר מהמטבח הים-תיכוני-ערבי, לצד מבחר סלטים, מנות חמות, מרקים, לחמים, עמדת קארווינג של אסאדו ועוד. כוס יין מוגשת לשולחן ומתלווה באופן מושלם לארוחה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ישרוטל)
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ישרוטל)
ולא רק במסעדת המלון: גם בלובי הטרקלין והבר, ניתן להזמין מנות דגים, פסטה וסלטים. בבר תמצאו כמובן גם משקאות אלכוהוליים, כדי להשלים את הבילוי. במדשאות המלון ממוקם ה'צ'ילאאוט' - מבנה מעוצב המגיש קוקטיילים ואוכל המותאם לשהייה ליד הבריכה, כמו המבורגר ושניצלונים.
אם עד עכשיו לא הכרתם, עכשיו אתם מכירים - מלון גומא מציע שילוב בין נוף הלקוח מגלויה, בריכת שחייה, חוף צמוד, מטבח גלילי ואווירה רגועה. כל מה שנשאר הוא לחכות לביקור הבא.
הזמינו את עצמכם לחופשה מרגיעה מול נוף הכנרת - לפרטים ולמציאת תאריכים פנויים לחופשה במלון גומא, היכנסו>>