מוגש מטעם רנו
מה בסך הכל צריכה משפחה בישראל? רכב אמין ומרווח, שיכול להכיל את הילדים מהרגע הראשון ועד שהם הופכים למתבגרים. רכב שאפשר לצאת איתו לטיולים משפחתיים וליהנות מהנהיגה. רכב מבית טוב, עם מגוון אפשרויות למימון ותשלום.
על רקע ההשקות המרובות של מותגים ודגמים חשמליים בישראל בשנים האחרונות, אחת המשימות היא סינון ואיתור הדגם המתאים למשפחה שלכם. כדי לעזור לכם בדרך לרכב המשפחתי הבא שלכם, ריכזנו את כל מה שאתם צריכים לדעת על EVEASY, דגם הסדאן המשפחתי, שמציע חבילה של טכנולוגיה מתקדמת, טווח נסיעה ומערכות בטיחות.
רכב סיני בפיתוח משותף עם רנו, אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם
לפני שנכנסים למפרטים, חשוב להכיר את EVEASY ואיך הגיעה לחיינו. המכונית מיוצרת בסין על ידי ג'יאנגלינג המקומית, אך היא פותחה בשיתוף רנו, אשר תרמה ידע הנדסי, עיצובי ובטיחותי לתהליך הפיתוח. הסמל בחזית מזכיר במעט את הלוגו של היצרנית הצרפתית, ולא במקרה.
כפי שאפשר לנחש מהקשר של רנו למותג, EAVESY מיובאת לישראל על ידי Freesbe (לשעבר 'קרסו'), יבואנית מותגי רנו, ניסאן, דאצ'יה, אינפינטי, אלפין, צ'רי ו-Xpeng.

4 צפייה בגלריה
EVESAY רנו
EVESAY רנו
EVESAY רנו
(רנו)
יוקרה מאופקת מבחוץ, אבזור עשיר מבפנים
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני של ה-EVEASY, פנסים אחוריים בצורת Y ופנסים קדמיים בצורת F מושכים את העין אך מצליחים לשמור על עיצוב מאופק. ידיות הדלת נשלפות וחישוקי 17'' קלים משלימים את הלוק החיצוני שמשדר יוקרה.
במבט אל החלל הפנימי, מגלים רכב עם אבזור עשיר ביחס לתג המחיר, עם מערכות המשרתות את הנהג ואת הנוסעים גם יחד. המרווח הפנימי הגדול נובע מבסיס גלגלים של 2.75 מ', בדומה לרכבי הסדאן המשפחתיים הקלאסיים. המושב האחורי מתאים לילדים, מתבגרים וגם למבוגרים, מה שהופך את ה-EVEASY לרכב המתאים למגוון שימושים ולאורך שנים.
תא המטען של הרכב מציע נפח של 411 ליטרים (וגלגל רזרבי בגודל מלא, מאפיין נדיר למדי ברכבים חשמליים). בנוסף, אפשר למצוא ב-EVEASY מושב נהג עם כוונון חשמלי, מערכת בקרת אקלים, משענת יד אמצעית למושב האחורי ותא אחסון מקורר בין הנהג לנושא במושב הקדמי.

4 צפייה בגלריה
EVESAY רנו
EVESAY רנו
EVESAY רנו
(רנו)
בניסיון לאפשר התאמה של הנסיעה למצב הרוח המשפחתי, ה-EVEASY כולל תאורת אווירה עם 7 גוונים שונים ושליטה במערכת השמע לכל הנוסעים במכונית. הנוסעים מאחור זכו גם ליציאת מיזוג אוויר ולשקעי USB משלהם, בנוסף לשקעים (ולטעינה האלחוטית) במושב הקדמי.
בכל הנוגע לפאנל השליטה, לוח המחוונים הדיגיטלי (10.25 אינץ') כולל תצוגה בהתאמה אישית ומסך המולטימדיה (12.3 אינץ') מציע תמיכה מלאה ב-Android Auto ו-Apple CarPlay. המסכים קלים לתפעול ומתאימים לכל סוגי הנהגים והמשתמשים.



טווח נסיעה של 450 ק"מ, אחיזת כביש טובה ורמת בטיחות גבוהה
רכב משפחתי יעיל צריך טווח נסיעה מספיק כדי לצאת נסיעות משפחתיות ארוכות (ולפקקים בדרך לעבודה). EVEASY כולל טווח נסיעה של 450 ק"מ, נתון מכובד בהשוואה לדגמים המתחרים.

4 צפייה בגלריה
EVESAY רנו
EVESAY רנו
EVESAY רנו
(רנו)
בכל הנוגע לביצועים וחוויית נהיגה, מנוע חשמלי (קדמי) מייצר 160 כ"ס ו-22.9 קג"מ זמין, אשר מזניקים את הרכב מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות. אפשר לבחור בין שלושה מצבי נהיגה (Eco, Normal, Sport) להתאמת חוויית הנהיגה למטרת הנסיעה. הריסון בכביש משובש, מצב שכיח למדי בישראל, הוא מוצלח במיוחד.
בכל הנוגע לבטיחות, ה-EVEASY קיבל ציון של 4 מתוך 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי העדכני. הדגם כולל 8 כריות אוויר, בקרת סטייה אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, מצלמת 360 מעלות, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, התראת תנועה חוצה מאחור, התראה ליציאה בטוחה של הנוסעים, מערכת זיהוי התנגדות קדמית, מערכת זיהוי שטחים מתים ועוד.

4 צפייה בגלריה
EVESAY רנו
EVESAY רנו
EVESAY רנו
(רנו)

בדומה לשאר המותגים המוצעים תחת קורת הגג של Freesbe, ברכישת EVEASY ישנה אפשרות לביטוח, מימון, מודלים מגוונים של תשלום, והיא מגובה ברשת מוסכים בפריסה ארצית – הכל תחת קורת גג אחת.
בשקלול כל הנתונים, אין ספק כי ה-EVEASY הוא מתחרה אטרקטיבי בקטגוריה שלו. עבור משפחות שמחפשות איזון בין מרווח, נוחות נסיעה ותג מחיר משתלם, EVEASY היא אופציה שחייבים להכיר לפני שמקבלים החלטה.
להתרשמות מדגם ה-EVEASY ולתיאום נסיעת מבחן, היכנסו>>

מוגש מטעם רנו
פורסם לראשונה: 12:10, 21.03.24