מכירים את תחושת הבהלה שאוחזת בנו כשאנו מסיימים ארוחה במסעדה או מגיעים לעמדת הקופה בחנות ומגלים ששכחנו את הארנק בבית. כן, להחזיק ארנק פיזי יכול להיות עסק די מסורבל, שלא לדבר על מביך כשאנחנו שוכחים לקחת אותו איתנו. בדיוק בשביל למנוע את המצבים הללו הגיעו לעולם אפליקציות התשלום הדיגיטליות שמאפשרות לנו להיות בטוחים שהכסף שלנו תמיד יהיה זמין לנו בסמארטפון הצמוד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: yellow)
אחת מהאפליקציות המובילות והנוחות ביותר לשימוש היא אפליקציית yellow, מהאפליקציות הפופולריות בישראל, אשר הגיעה זה מכבר ל-2.5 מיליון הורדות ומשמשת את הישראלים מדי חודש בתשלום על קניות ותדלוקים. האפליקציה מציעה גם צבירה על טעינה חשמלית לרכבים חשמליים בתחנות פז וכן הטבות מתחלפות, ביטוח רכב בקליק בשיתוף הראל ואפילו פלייליסטים לרכב. אבל מסתבר שהיא עושה הרבה מעבר לזה ולאחרונה נפתחה האפשרות בפני משתמשי האפליקציה לבצע תשלום באמצעותה גם בעשרות סופרמרקטים ברחבי הארץ. משתמשי האפליקציה ייהנו בנוסף מקאשבק על כל סל הקניות שיועבר ישירות לארנק הדיגיטלי, כך שלחוויית הנוחות יתווסף גם חיסכון משמעותי בכסף.
את הכסף שנצבר יוכלו הלקוחות לממש חזרה בקניות בסופר, בחנויות yellow במשלוחי wolt ואף בסופר-פארם. בנוסף, באמצעות סימון של הסניפים המועדפים על הלקוח לקניות, יוצגו ללקוח מדי יום מבצעים מתחלפים ומשתלמים במגוון סופרים בין היתר מבצעים על בשר, ירקות ושלל מוצרים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: yellow)
אריאל אורזל, מנהל אגף דיגיטל ונאמנות לקוחות בקבוצת פז :"כ- 2.5 מיליון הורדות של אפליקציית yellow מעידות על הערך המוסף הגבוה שהיא מעניקה ללקוחות ועל נאמנותם לשימוש בה. ב-2023 מחזור התשלומים באפליקציה עמד על קרוב ל-1.5 מיליארד ₪ מה שהופך אותה לארנק הנאמנות הדיגיטלי הגדול בישראל. החדשנות השירותית והשיווקית שמאפיינת את האפליקציה מעניקה חווית משתמש ייחודית ואהובה ללקוחותינו והופכות את האפליקציה למובילה בתחומה"