פסח מאחורינו, והישראלים מתפנים בימים אלו להכנות לקראת חופשת הקיץ. הטיסות ליעדים הפופולאריים כבר הולכות ומתמלאות, והמלונות המועדפים על הישראלים כבר מדווחים על תפוסה גבוהה בתאריכים הרלוונטיים.
על רקע עליות המחירים האחרונות, אחת המטרות החשובות ביותר בהזמנת החופשה הבאה היא מציאת דרכים יצירתיות לחסוך בהזמנה. מעבר לכך, בתקופה הנוכחית, חשוב מאוד לשמור על שקט נפשי מקסימלי בהזמנה.
3 צפייה בגלריה
lastminute.co.il
lastminute.co.il
lastminute.co.il
(Shutterstock)

מהן הנקודות שאסור לפספס לפני שיוצאים לחיפוש אחרי החופשה הבאה שלכם?

מזמינים טיסה ומלון יחד, חוסכים עד 15%
מי שעדיין חושב שהזמנה של טיסה ומלון בנפרד היא דרך לעקוף את המחירים הגבוהים של 'חבילות הנופש', מגלה שמדובר במרדף אינסופי אחרי סנכרון בין תאריכי הטיסות לבין המקומות הפנויים במלונות, ותשלום מחיר מלא על כל אחד מהחלקים.
בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית, היום קיימות פלטפורמות מתקדמות המאפשרות להשיג חיסכון של עשרות אחוזים בהזמנה משולבת.

3 צפייה בגלריה
lastminute.co.il
lastminute.co.il
lastminute.co.il
(Shutterstock)
אתר lastminute.co.il מציע אפשרות להרכבה עצמית המשלבות טיסה ומלון לכל היעדים בעולם. השילוב של שני המוצרים ברכישה אחת מאפשר הוזלה משמעותית של עד 15% מההוצאה הכוללת על החופשה, בהשוואה להזמנה של כל חלק בנפרד. הממשק של האתר מציג מלונות פנויים בהתאם לתאריכי הטיסה, מה שחוסך זמן וטרחה במהלך הרכישה. בעקבות כוח הקנייה של האתר, המחירים ב-lastminute נמוכים מהתעריפים שתמצאו בחיפוש נפרד של טיסות ומלונות.
אם עד עכשיו אפשרות נוחה שכזו היתה קיימת רק באתרים הבינלאומיים, היום אפשר להזמין חופשה בקלות מאתר ישראלי, בעברית. את הכסף שחסכתם תוכלו להפנות לשדרוג החופשה בכל דרך שתרצו!
3 צפייה בגלריה
lastminute.co.il
lastminute.co.il
lastminute.co.il
(Shutterstock)

בתקופה של אי ודאות - חשוב לשמור על שקט נפשי
אין יותר מרגש מהזמנה של חופשה מספר חודשים מראש. מצד שני, חשוב לשמור על ראש שקט ככל האפשר בכל הנוגע לשינויים - מהצד שלכם וגם מהצד של חברת התעופה או המלון.
לכן, חשוב להזמין את החופשה מפלטפורמה המספקת מקסימום הגנה ושקט נפשי. אתר lastminute.co.il, למשל, פועל בכפוף לחוק הגנת הצרכן הישראלי, מה שמספק לכם רשת ביטחון משמעותית בהשוואה להזמנה מאתרים בינלאומיים.
מעבר לכך, הזמנה מרוכזת של טיסה ומלון נותנת לכם כתובת אחת בכל פנייה ובעיה, בעברית, בקלות ובנוחות.
לא משנה אם אתם מתכננים סוף שבוע ארוך באירופה או חופשת בטן-גב בתאילנד, אל תשכחו לחסוך ולהזמין חופשה בקלות, דרך lastminute.co.il.
פורסם לראשונה: 11:59, 01.05.24