ברצועת החוף הצפונית של תל אביב, באחד מהמיקומים האסטרטגיים בישראל, צפוי לקום רובע חדש אשר רושם ביקושי שיא כבר בשלב ה-Pre Sale של הפרויקטים הראשונים המושקים בו.
זה הזמן להכיר את המרכיבים שיהפכו את רובע שדה דב לאחד האזורים התוססים בעיר, ואת אחד מפרויקטי הדגל של השכונה, ASHIRA, אשר מציע חוויית מגורים ללא מתחרים.
עתודת הקרקע האחרונה של צפון תל אביב תהפוך לריביירה החדשה של העיר
בשנת 2010 ממשלת ישראל קיבלה החלטה חשובה אשר צפויה לשנות את פניה של תל אביב כבר בשנים הקרובות - סגירת שדה התעופה 'שדה דב' לטובת הקמה של רובע חדש ותוסס.
על פי התכניות שאושרו, הרובע החדש ישלב בין מגורים, מסחר, תעסוקה, בנייני ציבור, פארקים וטיילת, מרכז ספורט ימי, מסעדות מרינה ובתי מלון, יחד עם תשתיות מתקדמות של תחבורה ציבורית.
4 צפייה בגלריה
אביסרור
אביסרור
(צלם: אייל נבו)
איכות חיים ברמת פרמיום בלב הרובע החדש – פרויקט ASHIRA הושק באופן רשמי
אחד ממתחמי המגורים המסקרנים ביותר ברובע הוא ASHIRA, אשר שלב ה-Pre Sale שלו הושק לאחרונה. הפרויקט היוקרתי משלב חדשנות, נוחות וחוויית מגורים חסרת מתחרים, במיקום אופטימלי - רק 6 דקות הליכה מחוף הים והמרינה ו-7 דקות מנמל תל אביב ופארק הירקון.
המתחם, המשתרע על שטח של 7.3 דונם, מורכב ממגדל בן 34 קומות ובנייני בוטיק של 7, 8 ו-15 קומות, יחד עם שטחי מסחר. מגוון הדירות המרווחות והמתוכננות בחוכמה נע בין דירות 2 חדרים ועד לדירות 5 חדרים, מיני פנטהאוז ודירות פנטהאוז יוקרתיות, מה שמבטיח התאמה לכל סוגי המשפחות והקהלים.
הבניינים והדירות במתחם תוכננו על ידי אדריכל העל אבנר ישר, שתכנן בין היתר פרויקטים אייקוניים כמו רוטשילד 1, מגדלי דה וינצ'י ומגדל W, ועל ידי האדריכלית הבינלאומית דנה אוברזון, אשר מתמחה בתכנון ועיצוב פרויקטי יוקרה, חללים ציבוריים פרטיים ומסחריים ואתרי נופש.
בתוך הפרויקט עובר פארק ירוק המוביל לים, מרכזי מסחר ופנאי ושירותים הזמינים באופן בלעדי לדיירי המתחם בלבד.
4 צפייה בגלריה
אביסרור
אביסרור
(צלם: אייל נבו)
הכל מתחת לבית – חוויית מגורים עוטפת תחת קורת גג אחת
חוויית המגורים ב- ASHIRA מורכבת ממתקנים מפנקים בעיצוב חסר פשרות, שעוטפים את הדיירים בכל צורך ובכל שלב במהלך היום והחיים, מוך מטרה ליצור מרחב ציבורי שהוא המשך ישיר של הבית בכל הנוגע למקום עבודה, מפגש, משחק ואירוח. כל השירותים בבניין מנוהלים בצורה נוחה דרך אפליקציה ייעודית וידידותית.
מתחם ה-Wellness של הפרויקט יכלול ספא, סאונה, חדר כושר מאובזר, חדר יוגה\פילאטיס\אימונים אישיים, חדר מלח ושיזוף קולגן, ג'קוזי, בריכת שחייה עם בר בריאות ובריכה לפעוטות.
מתחם ה-Balance כולל לובי מפואר בעיצובה של האדריכלית דנה אוברזון, לאונג' דיירים מפנק בשילוב בר, חדר משחקים עם ג'ימבורי, קיר טיפוס וחדר מולטימדיה, חדר קולנוע, חדר הרצאות וחלל לכנסים.
מתחם ה-Business כולל חללי עבודה משותפים, פינות ישיבה, חללי אירוח וחדרי ישיבות.
4 צפייה בגלריה
אביסרור
אביסרור
(צלם: אייל נבו)
הזדמנות לשדרוג באיכות החיים
כבר בימים הראשונים לשיווק, ניתן לזהות את הקהלים אשר מביעים עניין בחוויית הפרמיום של ASHIRA: משפחות צעירות אשר רוצות לשדרג את האיכות החיים ולהישאר באזור, לצד זוגות שהילדים 'עזבו את הקן' ומחפשים דירות קטנות אך יוקרתיות מבלי לעזוב את המרכז ותוך שמירה על רמת החיים הגבוהה שהתרגלו אליה.
גם המשקיעים כבר זיהו את הפוטנציאל של רובע שדה דב ואת האטרקטיביות של ASHIRA, בחיפוש שלהם אחרי נכס באזור שצפוי לשגשג ולהפוך לפנינה נדלנית בכל הנוגע לעליית ערך.
4 צפייה בגלריה
אביסרור
אביסרור
(צלם: אייל נבו)
פרויקט יוקרה מבית טוב – אביסרור יוזמת ובונה ברחבי הארץ כבר יותר מארבעה עשורים
יזמית פרויקט ASHIRA, אשר אחראית על כל שלבי הפרויקט, היא חברת אביסרור, המובילה ומוציאה לפועל פרויקטים איכותיים ברחבי הארץ כבר יותר מארבעה עשורים.
אביסרור ידועה בשילוב בין פתרונות בנייה חדשניים, בקרת איכות קפדנית ללא פשרות ושירות אישי לכל לקוח. צוות החברה מורכבת מהמהנדסים ומנהלים הפרויקטים מהמובילים בישראל.
לפרטים נוספים על חוויית המגורים ותנאי ה-Pre Sale של פרויקט ASHIRA מבית אביסרור, היכנסו >>
פורסם לראשונה: 10:59, 11.04.24